Nyt kaikki pimeät ansaintakeinot kehiin. Tänne kaikki ideat
Kierretään veroja ja ansaitaan.
Keitetään pontikkaa ja myydään!
Muita ideoita?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Ei se helppoa ole panna rumia, kurttuisia akkoja jotka eivät ilman saa.
Vierailija kirjoitti:
Sivupisnekset portsarina ja iso pakastin.
Kannattaa kuulemma panostaa niillä rahoilla mehupisnikseen, alipalkata teinejä ja hakea Kokoomuksen jäseneksi.
Tuokin vaatii vaivannäköä... laiskat ei viitsi kun raha pitää saada helpommin
Haet Latviasta varaston täyteen edullisia viinitonkkia ja myyt niitä hyvällä voitolla sunnuntaisin tai silloin kun Alkot on kiinni. Olen kuullut, että virolaiset harrastaa tätä, kympin viinipänikkää myyvät sunnuntaisin viidelläkympillä.
Vanha kunnon jobbaabinen ja piraattituotteiden myynti, elätin sillä itseni aikanaan. Työlästä, mutta sillä saa kyllä elantonsa työttömyyskorvauksen ohella.
Myymällä Virosta tuotua olutta ja siideriä saa myös ihan ok mut sitä pitää ostaa paljon
Enää ei tarvitse kun on hyväpalkkainen työ.
Nettihuijaukset on tosiaan aika helppoja. Myy vaikka olemattomia kissanpentuja. Pyydä varausmaksu ja katoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon kuule jo vuosien ajan tehnyt ahkerasti pimeitä hommia tuon 300 euron sallitun suojaosan lisäksi. Nyt kun sen poistavat, niin siirryn kokoaikaiseksi pimeähommalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Ei se helppoa ole panna rumia, kurttuisia akkoja jotka eivät ilman saa.
Ymmärsit väärin. Sinä olet se, jota me rumat koppalakkisedät rankaisevat korvausta vastaan.
Ei tartte olla edes pimeä keino ansaita rahaa, pitää olla vain tarpeeksi tuottoisa idea, joka poikii rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon kuule jo vuosien ajan tehnyt ahkerasti pimeitä hommia tuon 300 euron sallitun suojaosan lisäksi. Nyt kun sen poistavat, niin siirryn kokoaikaiseksi pimeähommalaiseksi.
Sun ulinas tulee olemaan musiikkia korville kun stasi saa sut kiinni
Vierailija kirjoitti:
Kannabis. Jos viherkasvien hoitelusta tykkää.
Katuhinnat 20 niin kilohinnat max puolet siitä. Kyllä sillä rahaa tekee jos uskaltaa.
Kokoomuksen jäsenkirja on hyvä alku. Sitten vaan keksit, mitä voisit myydä kavereillesi Tai haet enkelisijoittajia start-uppiisi.
P.S. Jos menestyt hyvin, niin tarjoan konsultointiapua muutossa tänne Karibian aurinkoon. Meitä menestyviä yrittäjiä on täällä muitakin, paikka on vähän piilossa ettei tule liikaa tungosta ;-)
Vierailija kirjoitti:
Kyl se täytyy vissiin alkaa persettä myymään.
Kai joku setämies maksaa.
Kyllä ostan.
T. Setämies
Mites nuo konserttilippujen hamstraajat, jotka myy liput ylihinnalla halukkaille?
Muuta metsään asumaan telttaan ja ala vuokrailla vuokra-asuntoasi hotellihuoneen hinnalla vuorokausittain.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on tapaturma vakuutus. Portsarin himmadda saa usein kuonoon, niin paukku pakkasilla, lumidateella, ukonilmalla, kuin uuvuttavalla helteelläkin.
Voi saada myös niin puukosta kuin pysystäkin.
Ja huomaa, ettei tohon riitä pelkkä oma vakuutus.
Nykyisin portsarit on yksityisyrittäjiä, joille ravintola ei palkkaa maksa, eikä myöskään maksa vakuutusmaksuja eikä eläkemaksuja.