Yritin ehdottaa tapailumiehelle josko oltaisiin vain kavereita?
Jookos, kuin ananas ja kookos.
Mies alkoi vaan inttää, että millaisia kavereita sitten oikein oltaisiin. Kai sillä oli joku fwb ajatus siinä.
Voiko tapailumiehen kanssa olla kaveri?
Kommentit (28)
"ei vaan muuten tulla juttuun riittävän hyvin".
Kaverin kanssa voi kävellä kilometrejä, jutella ja käydä vaikka kahvilla. Kaveruus on arvokkaampaa kuin seksi.
Toki narsistimies voi esittää että kävellään nyt sitten sun mieliksi, mutta eikö olisi paras jos mä vaan voisin tulla sun luo, silloin kun mulle sopii. Eli panemista ja ilmaisia aterioita vailla ne on ja huomiota.
Eli tapailumies on seksiin, ja siinäkin täytyy pitää kiinni omista aikatauluista.
Harva mies kykenee muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on ettei nainen ja mies voi olla kavereita. Ehkä homomiehen kanssa voisin uskaltaa kaveerata. Hänen pitää sitten ehdottomasti olla umpihomo.
Häh? On mulla ollut miespuolisia kavereita eikä kaikki homoja. Ei kaikki miehet viehäty kaikista naisista seksuaslisromanttisesti, sillon kaverillinen suhde ihan mahdollinen ilman homoutta.
Ainoa tilanne missä voin kuvitella ettei seksuaalisromanttista viehättymistä miehillä tapahdu, on jos naisella on joku poikkeava juttu ulkonäössä kuten höröhampaat ja pullonpohjasilmälasit tai sitten sairas ylipaino.
Joo. Luulisin että minäkin voisin olla kaks sataa kilosen siilitukkaisen naisen kaveri 😂 vähänkin naisen näköinen ja oloinen olisikin sitten ihan eri juttu.
Käytännössä kaveruus onnistuu naisen kanssa jos ensin on kokeiltu olla "silleen" mutta se ei ole osoittautunut toimivaksi. Ei siis kummallakaan ole enää mitään "mitäs jos"-ajatuksia kun kumpikin on tippunut toistensa sutinakupista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tapailumies on hiton sinnikäs ja hiton seksikäs myös, Kulta-Iidaa lainatakseni: onhan meillä ollut vähän kaikkea.
Ei vaan muuten tulla juttuun riittävän hyvin parisuhdetta varten ja ehkä seksi jotenkin hämärtänyt tapailumiehen järjen.
Niin eihän sitä kohtauksen aikana voi millään muistaa, eikä suostua hyväksymään ettei toinen halua panna turvallisuus syistä.
Minäkin päätin juuri, että haluan olla vain kaveri. Miehellä on luonaan asuva kakara, enkä aio rajoittaa elämääni sen takia. Mies haluaisi MUUTTAA SAMAN KATON ALLE joskus, siis tietysti se kakara mukanaan. Juu no ei tule tapahtumaan minun kanssani. Muutenkin on liian järkiperäinen ja hieman liiankin asiallinen. Ei ole yrittänyt oikein mitään fyysistä kanssani, sanoi vain sitä toivovansa. No minä toivon hienovaraista vihjailua, en sitä, että hengataan asiallisesti hajuraon kera ja jutellaan kuin kaverit. Ei se vain johda yhtään mihinkään. Kyllä minä aina "jäädyn", jos mies yrittää läheistä kontaktia (jännittää ensin), mutta se nimenomaan todistaa itselleni että joko tunteita on tai ei ole. Jos on, menen hyvällä tavalla lukkoon. Jos ei ole tunteita, vaivaannun ja haluan paeta. Silloin tiedän, ettei hommasta tule mitään.
Mutta kun kaikki oli vähän liiankin asiallista, niin ei siinä oikein mitään tuntemuksia päässyt heräämään. Enkä voi sietää muiden lapsia, vaikka kuinka yrittäisin ajatella positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekkin naisille tuntuu olevan todella vaikea ymmärtää, että tämänkaltainen toiminta sekä viereisiin pöytiin komeammalle miehelle puhuminen on käytännössä isoin loukkaus jonka voit tehdä. Jos nolaat miehen baarissa tällä tavalla niin hänen maine kaikkien silmissä on mennyt, nyt hän on se vässykkä joka ei saa edes sitä naista pidettyä itsellään. Itse katkaisen moisessa tilanteessa välit.
Hyvä juttu sille naiselle. En kestäisi tuollaista.
T. Nainen.
Sun mielestä varmaan ois todella mieltäylentävää jos treffikumppani hyppäisi spontaanisti suutelemaan viereisen pöydän nuorempaa naista ja kylmäisi sinut täysin? Tai jos samainen mies sanoisi sinulle, ettei nyt hae suhdetta vaan vain kaveria ja 10 minuuttia myöhemmin olisi syömässä jonkun muun kitarisoja?
Ihme porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin päätin juuri, että haluan olla vain kaveri. Miehellä on luonaan asuva kakara, enkä aio rajoittaa elämääni sen takia. Mies haluaisi MUUTTAA SAMAN KATON ALLE joskus, siis tietysti se kakara mukanaan. Juu no ei tule tapahtumaan minun kanssani. Muutenkin on liian järkiperäinen ja hieman liiankin asiallinen. Ei ole yrittänyt oikein mitään fyysistä kanssani, sanoi vain sitä toivovansa. No minä toivon hienovaraista vihjailua, en sitä, että hengataan asiallisesti hajuraon kera ja jutellaan kuin kaverit. Ei se vain johda yhtään mihinkään. Kyllä minä aina "jäädyn", jos mies yrittää läheistä kontaktia (jännittää ensin), mutta se nimenomaan todistaa itselleni että joko tunteita on tai ei ole. Jos on, menen hyvällä tavalla lukkoon. Jos ei ole tunteita, vaivaannun ja haluan paeta. Silloin tiedän, ettei hommasta tule mitään.
Mutta kun kaikki oli vähän liiankin asiallista, niin ei siinä oikein mitään tuntemuksia päässyt heräämään. Enkä voi sietää muiden lapsia, vaikka kuinka yrittäisin ajatella positiivisesti.
Lisäksi SANOIN SUORAAN miehelle monta kertaa missä mättää. Ei mitään muutosta. Jos näin alkuvaiheessa on perhosia vatsassa vain silloin tällöin, ei se ole mikään paras mahdollinen merkki. Olen ollut hymyileväinen, nauranut, kuunnellut, kertonut, katsonut syvälle silmiin... jos ei tämän jälkeen uskalla tehdä edes minimaalista liikettä fyysisempään suuntaan, niin en minä kauan jaksa odotella. Tulee vain turhautunut fiilis ja homma laimenee.
Hyvä juttu sille naiselle. En kestäisi tuollaista.
T. Nainen.