Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi viikkoa ilman alkoholia. Lopettanut suurkuluttaja!!

Vierailija
09.09.2023 |

Onko mitään terveyshyötyjä jo tapahtunut?
Ainakin olo on virkistynyt!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä! Avaappas nyt korkki ja humallu.

Vierailija
2/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ollut terveyshyötyjä, kun olet virkistynyt! Unen laatu, aivokemia,... 🤗

Onnea sinulle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa on edelleen tuusan nuuskaa.

Menee ainakin kolme vuotta, että sen solut uusiutuu.

Jos vielä korjaantuvassa tilassa on.

Riippuu ihan siitä, että onko tuota jatkunut 3 vuotta vai 30 vuotta.

Vierailija
4/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa on edelleen tuusan nuuskaa.

Menee ainakin kolme vuotta, että sen solut uusiutuu.

Jos vielä korjaantuvassa tilassa on.

Riippuu ihan siitä, että onko tuota jatkunut 3 vuotta vai 30 vuotta.

Höpö höpö. Maksa varmasti nauttii nyt. Jos ap:n maksa olisi kovin huonossa kunnossa niin olisi aika huonovointinen.

Vierailija
5/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattellaan sitten vuoden päästä uudelleen onko päätös pysynyt

Vierailija
6/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattellaan sitten vuoden päästä uudelleen onko päätös pysynyt

Se on vain päivä kerrallaan.

Vierailija
7/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen suurkuluttaja tässä. Muutaman ensimmäisen viikon jälkeen huomasin olevani hiukan energisempi enkä ollut enää koko aikaa niin ärtynyt. Sen jälkeen ei juurikaan ole mitään muutosta tullut. Rahaakaan ei säästy, koska join aikoinani paljon kiljua (hyvin tehtyä), ja sehän ei paljoa maksa.

Negatiiviset asiat ovatkin olleet aika isoja. Samat kaverit minulla on edelleen, mutta emme ole enää niin paljoa tekemisissä. Osittain siksi, että yhteiset illanviettomme olivat yleensä aika kosteita (minä en halua olla siellä missä alkoholia juodaan), ja osittain siksi, että olen luonteeltani aika erakko. Selvänä ollessani asia on vain korostunut. Negatiivinen asia on myös se, että ikäviä asioita ei pääse enää hetkeksikään "karkuun", vaan ne pyörivät päässä koko ajan.

Olen ollut nyt noin kaksi vuotta ilman alkoholia, mutta vielä välillä tekisi mieli hiukan ottaa. En kuitenkaan enää sorru alkoholiin (toivottavasti). Ne krapulat alkoivat olemaan jo sen verran pitkiä, että ei kiitos. Ja ei, kaverini eivät ole juoppoja.

m39

Vierailija
8/8 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen suurkuluttaja tässä. Muutaman ensimmäisen viikon jälkeen huomasin olevani hiukan energisempi enkä ollut enää koko aikaa niin ärtynyt. Sen jälkeen ei juurikaan ole mitään muutosta tullut. Rahaakaan ei säästy, koska join aikoinani paljon kiljua (hyvin tehtyä), ja sehän ei paljoa maksa.

Negatiiviset asiat ovatkin olleet aika isoja. Samat kaverit minulla on edelleen, mutta emme ole enää niin paljoa tekemisissä. Osittain siksi, että yhteiset illanviettomme olivat yleensä aika kosteita (minä en halua olla siellä missä alkoholia juodaan), ja osittain siksi, että olen luonteeltani aika erakko. Selvänä ollessani asia on vain korostunut. Negatiivinen asia on myös se, että ikäviä asioita ei pääse enää hetkeksikään "karkuun", vaan ne pyörivät päässä koko ajan.

Olen ollut nyt noin kaksi vuotta ilman alkoholia, mutta vielä välillä tekisi mieli hiukan ottaa. En kuitenkaan enää sorru alkoholiin (toivottavasti). Ne krapulat alkoivat olemaan jo sen verran pitkiä, että ei kiitos. Ja ei, kaverini eivät ole juoppoja.

m39

Hyvä sinä! Ja myös ap. Onnea!! Pitäkää päänne! Olen entinen tupakoitsija ja sen lopetus oli myös vaikeaa.

Alkoholiin olen tutustunut hyvin koska mieheni joka kuoli nuorena, oli alkoholisti.

Oli juuri saanut jonkin lopettamisherätyksen mutta kaveriporukka sai houkuteltua viimeiselle reissulle jossa menehtyi.

Oli vasta ~30. Ja oma päätöksensä oli mennä mukaan vaikka toisin oli päättänyt.