Mies, jos saunan pesuhuoneessa lähestyt naistasi takaapäin ja saippuoit hänen rintojaan huolellisesti, kovettuuko peniksesi hänen pyllyvakoaan vasten?
Kommentit (20)
Yksi parhaita muistoja eksästä on tuollainen selänpesu-/peppuseksisessio.
Samalla selvisi myös että nestesaippua on kehno liukkari.
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaita muistoja eksästä on tuollainen selänpesu-/peppuseksisessio.
Samalla selvisi myös että nestesaippua on kehno liukkari.
Meillä se oli takaapäin pildeen. Suihkuttelu samalla naisen sinne sai hänet tulemaan monta kertaa peräkkäin. Monesti jäi istumaan hetkeksi pesuhuoneen penkille kun ei pystynyt heti kävelemään.
Kyllä täytyy olla täydellinen impotentti jos ei seiso.
tottakai kovettuu kun vaimo oikein pyllistelee ja pyytää "selänpesua" johtaa myös aina seksiin jollei heti saunassa niin viimeistään myöhemmin m58
Kovettuisi jos olisi nainen mitä lähestyä.
Jos vain saisi lähestyä, niin kyllä seisoisi. Tuntuu vain olevan punainen vaate kaikki läheisyyden tavoittelu vaimolle.
Ehkä, ehkä ei. Olisi varmaan tapauskohtaista.
m49
Joka ainoan kerran, seisoo oikeen kunnolla. Sama käy, jos vaimo pesee minut niin että on itse kiinni serlkäpuolella ja käsin saippuoi etupuolelta vatsaa yms... ja vasta ihan lopussa käy kullin pesuun.
Jos pyydän miehen pesemään selkääni, niin siinä menee puoli minuuttia eikä siinä ajassa nyt kovetu yhtään mikään, eikä se johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydän miehen pesemään selkääni, niin siinä menee puoli minuuttia eikä siinä ajassa nyt kovetu yhtään mikään, eikä se johda mihinkään.
Miehesi ei taida olla kovin kiinnostunut sinusta tai sitten kenties ette muuten vain koe eroottiseksi kahden ollessanne tuollaista saippuointihyväilyä.- Ja oliko tässä kyse vielä rintojen saippuoinnista siitä selän takaa. Kumma on jos ei joku mies siitä kiihotu, tosin meitä nyt on niin moneksi... Kokeilkaa insinööritkin joskus ihan vaan luonnollista kiihottumisreaktiota, ihan ilman mitään laskelmia. Toimii monella ihmisellä.
Kunhan ei mene saippuaa kullinreikään.
Tuo on ihan kivaa, kun siinä ei yleensä mene saippuaa silmiin!!
Ei, koska olen 197cm pitkä ja vaimo on 158cm. Kyllä se selkää vasten kovettuu ennemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska olen 197cm pitkä ja vaimo on 158cm. Kyllä se selkää vasten kovettuu ennemminkin.[/quote
Sama. Itse 185 vaimo 148. Mutta kunnon saippuoinnin jälkeen vaimo lasten kylppärijakkaralle, niin kulli solahtaa takaapäin jalkoväliin optimaaliselta korkeudelta.
Vierailija kirjoitti:
Toi aikahan on ihan riittävä kunnon seisokin syntymiseen, voisiko sitten olla niin, että pakarasi eivät ole ihan luokkaa haluttavat?
Kovettuisi kyllä ihan äärimmilleen.
Se olis kovana jo ennen saippuointia.
Kaikilla normaali miehillä kovettuu. Oma naiseni jolla on F80 koon luomutissit ja ihana persikka perse niin ei kestä edes 1 sekuntia kun kulli seisoo jo täysillä. Monesti päästänkin takaapäin ja jos en päästä sisään niin roiskin spermat perseen päälle......
Ei voi olla kovettumatta