Naapurin epämääräinen nainen paineli pöpelikköön farkut jalassa ja laukkukädessä.
Yritin seurata katsomaan, mutta kadotin hänet.
Näin ikkunasta, kun sujahti sivupolulle ja hävisi pöpelikköön.
Hänellä oli tennarit jalassa ja farkut jalassa sekä kassi olalla.
Ei ollut nyt ihan metsäretki vaatetus eikä lenkkivaatteet.
Yritin sännätä perään, mutta en ehtinyt, kun olin sisällä ja jouduin pukeutumaan.
Kommentit (40)
Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt...
Modelle tiedoksi. Olet osasyyllinen rikokseen.
Vainoaminen ja valheellisen tiedon levittäminen on rikos. Siitä voidaan tuomita myös mediaväki.
Yst. Terveisin; lakia lukenut tuntematon
Metsässä käyminen on terveellistä, eikä siihen tarvita erityisiä varusteita.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi.
Mistä tiedät että on epämääräinen?
Minua pidettiin epämääräisenä yhdessä taloyhtiössä, ja kerran kun oikaisin yhden metsikön kautta kauppaan, oli taloyhtiö heti hommannut lapun "tästä oikeiseminen ehdottomasti kiellettyä, käytä kävelytietä, nurmikko kuluu kävelystä" myös ketju oli hommattu eteen ja kiinnitetty kahteen tolppaan.
Siinäpä meni mukava metsä reittini, koska "nurmikko kuluu"
Kaikki tuossa taloyhtiössä oli mun vikani. Kuulemma pidin pyörää keskellä tietä. Sanoin, että pyörä kyllä varastettiin hiljattain.. Pyykkituvassa olin kuulemma sotkenut, harmi vaan että en ollut käyttänyt sitä silloin kahteen päivään.
Kaikkeen oli syyllinen se epämääräinen vuokralla asuva nainen. Joka satuin olemaan minä.
Kyllä näitä riittää. Eräs muikkeli pillastui täysin, kun kävelin heidän lumipeitteisellä nurmikollaan talvella.
Nurmikko oli sielt alta mennyt kuulemma pilalle.
Tapahtui Tampereellä, se varmaan selventää.
Keksitty juttu. Tuollaista ei kertakaikkiaan voisi tapahtua.
Niin ei se naapurin nainenkaan ehtinyt sen paremmin pukeutua, kun säntäsi metsään jonkun perään, että mihin se meni. Siellä niitä nyt juoksee peräkkäin naapureitasi kuka farkuissaan, kuka kylpytakissaan, kuka ilkosillaan. Olisit sinne vaan painellut sinäkin ja jännännyt kenet itse saat perääsi ja missä asussa.
Sen vessa meni rikki.
Laukussa on vessapaperia.
Jaa työhousut jalassa ja menossa metsään? Laukun kanssa? No nyt on epäilyttävää! Soita poliisi asap ja anna nuo tuntomerkut heille. Lähtevät varmasti perään.
Mitä tarkoittaa jos jollain on farkut laukkukädessä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa jos jollain on farkut laukkukädessä?
Se on näitä suomenkielen hienouksia. Vaikka osaat kieltä niin et aina tiedä mitä ihmettä tuo yrittää selittää. Välikäsi? Laukkukäsi? Pikkujuttuja siinä kun jotkut oikeasti kyttää naapureitaan. Aika monet oikeastaan kyttää. En ymmärrä mikä sen aiheuttaa? Kunhan naapuri ei metelillä tai muuten häiritse niin en edes ajattele niitä.
Jos hän halusi takuulla yllättyä?
Metsässä on kiva käydä kävelemässä, ja ainakin itsellä on aina myös laukku mukana, kun kotoa poistun. Ja farkut jalassa aina kaiken lisäksi. Huh, miten tuli nyt epämääräinen olo!
Pitääkin hankkia laukkukäsi, hyvänen aika ( ja useampikin)!
Tosi kätevää, että laukulle on oma kätensä.
Mistähän niitä saa?
Kassialma
No jos se testasi sitä yhden aloituksen kyssäriä, että uskallatko mennä metsää parin kilsan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin hankkia laukkukäsi, hyvänen aika ( ja useampikin)!
Tosi kätevää, että laukulle on oma kätensä.
Mistähän niitä saa?Kassialma
Aattele kaksi muuta ois aina vapaana tekee jotain muuta
No ehkä on vaikkapa mennyt puskapissalle/-paskalle mistä sitä tietää
Vierailija kirjoitti:
Miesten on helpompi käydä pissalla kuin naisten.
Mitä tarkoitat? Miten liitty asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Metsässä käyminen on terveellistä, eikä siihen tarvita erityisiä varusteita.
Sehän tässä juuri olikin outoa. Ap:n näkemällä naisella oli varusteina laukku.
Lampaankääpiä on mennyt poimimaan, ennen kuin sinä ehdit viedä kaikki.
Minä aina mietin näissä että mitä ihmettä jonkun toisen ihmisen elämä kuuluu ap:lle? Tuntuu niin säälittävältä ja sairaalta ettei joillakin ole mitään muuta tekemistä kuin kytätä muita ihmisiä! Itseäni ei vähempää voisi kiinnostaa missä puskassa naapurit könyää tai ovat könyämättä.