Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet sekoaa seksin puuteessa. Naisilla asia taas on hallinnassa ja taustalla

Vierailija
09.09.2023 |

Miehet myös munaa itsensä aika usein seksin puutteen takia. Saavat hävetä tekosiaan syvästi. Joutuvat naurun alaisiksi.

Naisilla kaikki on kontrollissa ja helpompaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin osion aloitukset on tehnyt suurimmaksi osaksi puutteessa olevat miehet. Alapääkuvat joita lähetellään poistuisi suurimmaksi osaksi,  jos mies ennen kuvan lähetystä vetäisi käteen.

Vierailija
2/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei todellakaan ole noin. Se ei todellakaan ole hallinnassa ja viimeisen vuoden aikana oon sortunut kaikenlaiseen mitä ennen pidin ehdottomast ei juttuina. Välillä se menee pakkomielteiseksi mutta välillä saan vaivalla itseni lopettamaan ja tyytymään jatkuvaan panetukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
4/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naisilla edelleen on 1/20 miehen testotasosta, joten 1/20 libido on ymmärrettävä asia.

Vierailija
5/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mun mieheni haluaa paljon, haluan minä vieläkin enemmän. Aina mielessä. Mutta Mies onkin todella unelma rakastaja, joka aina antaa mulle monet orgasmit.

Siinä teille miehille miettimistä, jotka kertovat naistensa haluttomuudesta!

Vierailija
6/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mun mieheni haluaa paljon, haluan minä vieläkin enemmän. Aina mielessä. Mutta Mies onkin todella unelma rakastaja, joka aina antaa mulle monet orgasmit.

Paitsi että sinä et edusta naisia, vaan itseäsi.

Vierailija
7/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että sinä et edusta naisia, vaan itseäsi.

Ja sinäkö edustat kaikkia naisia, noin niinkuin miehenä?

Vierailija
8/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kieltämättä on tosi ikävää, kun välillä panettaa aivan julmetusti ihan turhaan. Luonto oikein yrittää puskea lisääntymään, vaikka yritän kertoa ettei se ole nyt vaihtoehto.

Vierailija
9/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää mitä on olla puutteessa. Siitä on aikaa jo 48v. Sen jälkeen seksivälit on laskettu päivissä. Vaimolla ollut säätely hallussa.

Vierailija
10/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa tuo otsikko. Meillä parisuhde jo usean vuoden , nyt alkanut seksi tökkiä, ainut joka seksistä natisee ja vinkuu on nainen. Ja vasta muutama kuukausi mennyt. 

Ihan hänen omien sanojen yms vuoksi en ole harrastanut seksiä nyt. Enkä harrasta jos ei ala muuttua.

voin olla vaikka vuosia ilman seksiä jos vaatii. Naisestani en menisi vannomaan

Vierailija
11/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon väite ei ainakaan tämän "tytön" kohdalla pidä paikkaansa!  :)

Kyllä todellakin tuntuu joskus, että sekoan, jos väli on päässyt venymään liian pitkäksi. Eikä ole yksi tai kaksi kertaa elämän aikana, että olen joutunut hieromaan itselleni pikaiset työpaikan vessassa, kun panetus on ollut niin hirveä.

t: bi-nainen, 40+

Vierailija
12/12 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole antanut orgasmia kenellekään, silti kaikki naiset ovat saaneet kanssani. Ei minullekaan kukaan ole antanut orgasmia. Naisten tapa syyllistää miehiä oman vartalonsa hallinnan puutteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme