Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä voi johtua? Tapasin miehen ja olen ensimmäistä kertaa vuosiin samalla tavalla jännittyneen epävarma kuin joskus teininä.

Vierailija
09.09.2023 |

Olen ollut niin tyytyväinen nyt, kun ikää on reilusti yli 30, siihen miten rentoja parisuhteet ovat olleet. Ei enää samanlaista jännittämistä ja epävarmuutta ja sen miettimistä, pitääkö toinen ja mitä pitäisi tehdä jotta toinen pitäisi, millaista oli teininä ja vielä parikymppisenä.

En sitten tiedä, johtuuko siitä, että olen vasta eroamassa/eronnut pitkästä avoliitosta. Se oli aivan kuollut jo monta vuotta ennen loppuaan, jäimme vain jotenkin helppouden takia roikkumaan siihen, varsinkin kun toinen ei halunnut päästää kunnolla irti.

En ollut edes ajatellut aloittaa deittailua vielä nyt, mutta tapasin kyseisen miehen sattumalta. Tosin sovimme, että suhde pysyy vain kaveruutena koska itse en ole vielä valmis eikä tilanne muutenkaan ole mahdollinen, joten sillä ei ole tulevaisuutta. Mutta silti ihastuin ja nyt on taas tämä tällainen järkyttävä epävarmuus jollaista ei tosiaan ole ollut teini-iän jälkeen! En yhtään tykkää tunteesta. Mutta mistä se johtuu, mitä minulle tapahtui? Ei minulla ole tällaisia tunteita ollut deittaillessakaan nyt enää aikuisempana ennen tätä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes alkaisi mihinkään suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei aiheuta tuota tunnetta? Sehän on ihan parasta. Kaverimies ei jännitä eikä aiheuta tunteita vatsan pohjalle.

Aikuisena riittäisi kumppani ystävyyspohjalta ja että olisi yhteistä, mukavaa ja turvallista. Ei tämän ikäisenä tarvitse enää mitään kutkutuksia.

Ohis

Pakko olla eri mieltä. Luulin aina että en edes kykene tuntemaan kovin vahvasti ketään kohtaan ja jäin noihin kaverisuhteisiin aivan liian pitkiksi aikaa. Vasta kun tapasin nykyisen kumppanini tajusin että en vaan ollut aiemmin kohdannut oikeaa ihmistä.

Jos nykyinen suhde päättyy, en enää ikinä lähde puolivillaiseen. Ne on niin nähty.

Tosin oma tunteeni ei ollut samanlainen kuin aloittajalla. En tuntenut tuollaista epävarmuutta vaan itse asiassa päinvastoin, sellaista tyyntä itsevarmuutta. Että tässä se nyt on.

Okei, mulle kun ei ole ollut vuosikymmeneen tarjolla mitään, niin ehkä siksikin koen, että riittäisi kaveruuteen perustuva suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän