Mistä tämä voi johtua? Tapasin miehen ja olen ensimmäistä kertaa vuosiin samalla tavalla jännittyneen epävarma kuin joskus teininä.
Olen ollut niin tyytyväinen nyt, kun ikää on reilusti yli 30, siihen miten rentoja parisuhteet ovat olleet. Ei enää samanlaista jännittämistä ja epävarmuutta ja sen miettimistä, pitääkö toinen ja mitä pitäisi tehdä jotta toinen pitäisi, millaista oli teininä ja vielä parikymppisenä.
En sitten tiedä, johtuuko siitä, että olen vasta eroamassa/eronnut pitkästä avoliitosta. Se oli aivan kuollut jo monta vuotta ennen loppuaan, jäimme vain jotenkin helppouden takia roikkumaan siihen, varsinkin kun toinen ei halunnut päästää kunnolla irti.
En ollut edes ajatellut aloittaa deittailua vielä nyt, mutta tapasin kyseisen miehen sattumalta. Tosin sovimme, että suhde pysyy vain kaveruutena koska itse en ole vielä valmis eikä tilanne muutenkaan ole mahdollinen, joten sillä ei ole tulevaisuutta. Mutta silti ihastuin ja nyt on taas tämä tällainen järkyttävä epävarmuus jollaista ei tosiaan ole ollut teini-iän jälkeen! En yhtään tykkää tunteesta. Mutta mistä se johtuu, mitä minulle tapahtui? Ei minulla ole tällaisia tunteita ollut deittaillessakaan nyt enää aikuisempana ennen tätä.
Okei, mulle kun ei ole ollut vuosikymmeneen tarjolla mitään, niin ehkä siksikin koen, että riittäisi kaveruuteen perustuva suhde.