Gallup: onko teille vaikeaa hyväksyä tämä?
Miten suhtaudutte tietoon siitä, että kumppaninne on joltakin exältään saanut seksissä jotain sellaista, mistä hän on pitänyt kovasti, mutta mitä itse ette pysty hänelle tarjoamaan/halua tarjota? Onko se asia, joka häiritsee vai oletteko sen kanssa sujut?
Jos haluatte, voitte myös kertoa millaisista asioista on kyse.
Kommentit (6)
Ei häiritse, aina voi keskustella ja kokeilla uusia asioita ja tyydyttää muulla tavoin jos ei pysty tarjoamaan sitä samaa mitä joku muu aikoinaan. Siihen on kummiskin yleensä syy miksi joku toinen on exä ja sinä nykyinen. M30
Siis ihan oikeastiko olette jutelleet siitä, mitä ootte tehneet entisten kanssa?? Itsellä ei kyllä kävisi mielessäkään. Sama kuin mies kysyisi onko exillä ollut isompi...
Olen seksuaalisesti kokeilunhaluinen, mutta en halua anaaliseksiä. Mieheni haluaa anaaliseksiä. Ei ole käynyt mielessäkään kysyä, onko hän sitä joskus joltakin saanut, koska sillä ei ole mitään vaikutusta minun mieltymyksiini.
Tiedän, että vaimon exällä on erittäin iso penis (olen omin silmin uimahallin saunassa nähnyt). Valehtelisin, jos väittäisin etteikö se ajoittain ahdistaisi, vaikka se lapsellista varmaan onkin.
Vastasin, että olen sujut asian kanssa, mutta pyrin kyllä testaamaan ja harjoittelemaan uusia asioita seksissä. Esim olen harjoitellut anaaliseksiä harrastamaan koska kumppanini siitä innostuu ihanasti. Harvakseltaan, ehkä kerran kuussa harrastetaan sitä.