Miksi menit naimisiin juuri sinun kumppanisi kanssa?
Mitkä olivat ne asiat, jotka saivat sut ajattelemaan, että haluat viettää loppuelämäsi juuri tämän henkilön kanssa? Oletko ollut tyytyväinen valintaasi? Kerro myös oletko itse mies vai nainen.
Kommentit (27)
Onneksi en aikanaan mennyt naimisiin. Helpompi lähteä, kun lapset vähän isompia.
-mies
Ensimmäinen, jonka halusin ja joka halusi minut takaisin. Yksipuolisista ihastuksista kun on aika vaikea rakentaa parisuhdetta. Lisäksi biologinen kello tikitti. 11 v jälkeen erottiin minun aloitteestani.
Tasapainoinen, tasa-arvoinen puoliso, hyvä keskustelukumppani. Olimme ja olemme edelleen kiinnostuneita samoista asioista ja jaamme samat arvot. Tiedostin, että vaikka tulisi ero, hänen kanssaan olisi helppo sopia asioista. Ei kyllä ole tullut..
Rakastin häntä. Rakastan edelleen.
Mieheni on ihan helvetin hauska, ja vielä 20 yhteisen vuoden jälkeenkin saa minut nauramaan joka päivä. Hän ajattelee aina minun parastani, ja voin luottaa häneen sataprosenttisesti. Lisäksi hän on ikäisekseen vielä aika kuuma, reipas, rohkea ja ulospäinsuuntautunut, itse olen enemmän sellainen laiska ja epäsosiaalinen mörkö. Täydennetään toisiamme.
Epäröin kyllä. Menimme naimisiin liian nopeasti. Ja äitini tykkäsi miehestä kovasti.
No hän oli seksuaalisesti haluttava, hänen äitinsä oli pankissa töissä ja perheellä varallisuutta. Lisäksi hän rakastui minuun.