Ahdistaa miehen suku :-( On ahdistanut jo vuosia..
Miehellä on suuri suku jossa vietetään paljon juhlia, kaikenmaailman kissanristiäisiä. Olen osallistunut niihin vuosia ja en ole koskaan tuntenut oloani kotoisaksi, aina on sellainen vierauden tunne. Ihmiset ovat päällisin puolin ystävällisiä mutta silti on sellainen outo olo ettei tunne oloaan kotoisaksi. Olen aina ollut tosi hiljainen ja vaivautunut näissä juhlissa ja nyt kun on lapsikin tullut niin tuntuu että hänkin on, vaistoaa varmaan jotenkin minun fiilikseni. Miehelle suku on tosi tärkeä ja siksi olen aina kaikkeen osallistunut kiltisti vaikka mieli tekisi jäädä kotiin...
Miten teillä muilla, oletteko rentoja ja iloisia miehen suvun kanssa vai olenko minä vain hieman outo niin kuin miehen suku varmasti ajattelee..
Kommentit (3)
kissanristijäisiä toinen toisensa jälkeen ja pakko mennä. Kaikki tikku paskassa jäykkänä ja välillä riitelyäkin. Nyt uusi avioliitto ja miehen suku ihana, kun juhlitaan, juhlitaan kunnolla ja halitaan ja hauskaa on. Miehen vanhempien kanssa nähdään viikottain ja pitävät poikiani kuin omia lapsenlapsiaan. Kyllä nyt kelpaa. Ja lellivät miniän pilalle. Ihania!
Mutta sillä erotuksella, että miehenikään ei tykkää isoista sukutapahtumista juurikaan, onneksi. Menemme vain niihin " välttämättömiin" juhliin, ja eihän niihinkään tarvitse jäädä koko päiväksi pyörimään.
Jokaisella pariskunnalla on oikeus valita, että kuinka tiiviisti he suvun riennoissa ramppaavat!