Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cuckquean fantasia ja sen toteuttaminen

Vierailija
07.09.2023 |

Heippa,

Mul on ollu nyt useamman vuoden ajan fantasiana se et mun miehellä olis jotain juttua jonkun muun naisen kanssa. Tiiän et tää varmaan kuulostaa tosi oudolta mut mua kiihottais nähä miehen kiihottuminen toista kohtaan. En tiiä miten tätä uskaltais toteuttaa käytännössä, mies ei ole kovinkaan innostunut asiasta..

Onko siis täällä muilla kokemusta aiheesta, ois kiva kuulla? :)

(latasin tän vahingossa aluksi väärälle kanavalle, nyt löyty oikea alue :D)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin profiili viestiin seljeästi mitä haluatte niin alkaa löytymään. Meillä on toteutettu niin että minulla oli vieras mies ja sitten miehellä vuorostaan nainen. Me ollaan vähän bdsm henkisiä, niin toisen puuhaillessa, toinen oli sidottuna tuoliin katseluoppilaaksi niin ettei varmasti pystynyt itseään tyydyttämään.

Ihan kiva kokemus ja varmaan uusitaan vielä tulevaisuudessa.

Vierailija
2/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jos olisin suhteessa ja olisi miehelle nainen hakusessa, niin varmaan yrittäisin jostain baarista.

Yksi ystäväpariskunta löysi joskus baarista naisen seksiin, jonka kanssa kaverustuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minulla on yksi fantasia baarinaisesta ja miten homma menisi. Välillä masturboidessa sitä mietin.

Vierailija
4/10 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan tämä olla niin yleinen fantasia kuin cuckold? Ainakaan se ei näy seksuaalisessa materiaalissa juurikaan, että näinen haluaisi antaa miehensä toisen naisen kanssa leikkimään ja samalla kiihottuisi tästä itse.

Vierailija
5/10 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan tämä olla niin yleinen fantasia kuin cuckold? Ainakaan se ei näy seksuaalisessa materiaalissa juurikaan, että näinen haluaisi antaa miehensä toisen naisen kanssa leikkimään ja samalla kiihottuisi tästä itse.

Ei. Ja vaikka olisikin, niin ei sitä kovin moni tunnusta. Niin se vaan leipä elättää silti tällaisiakin ja suotakoon se heille.

Vierailija
6/10 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit saada tämän toteutettua, jos kumppania ei kiinnosta?

Vierailija
7/10 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä on.pari kertaa vuodessa rouva ilmaisee halunsa tähän ja sitten etsin seuraa.eri variaatoita on ollut kuten olen ollut vieraissa ja ottanu muutamia kuvia ja kotona lisäksi kertonut mitä tapahtui,sit on ollu niin että vieras nainen meillä,me naisen luona,rouva sidottuna,vapaana,käskijänä.kivaa on ollut!olen myös yrittänyt että rouva etsis seuraa mutta kuulemma ei oo hänen juttu.ei haittais vaikka oiskin,ei oo minulta pois.M48

8/10 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit saada tämän toteutettua, jos kumppania ei kiinnosta?

Laittaa jonkun hottiksen viettelemään miehen. Mies vain leikkii ettei muka kiinnosta, mutta ei takuulla kykene vastustamaan, jos joku nainen vähän osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
9/10 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hieman samanlaista taipumusta. En halua että miehelläni on jokin vakituinen rakastajatar, mutta joskus tuo kiihottava mielikuva jää pyörimään mieleen ja haluan nähdä miten mieheni nai toista naista.

Uskalsin tätä vähän vihjailla ja mies kyllä epäili todellakin tarkoitusperiäni tai että olenko oikeasti tosissani. Kuvio toteutui viimein nyt kesällä, kun ystävättäreni oli kylässä mökillämme. Harvoin olen niin kiihottuneessa tilassa ollut, kun katselin sitä rakastelua ja etenkin sen miten mieheni sai hänetkin nauttimaan. Hieman mustasukkaisuus oli tunteena välillä, mutta kiihottuminen enimmäkseen.

Vierailija
10/10 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa säännöllisesti kahta. Asiaan vaikuttaa kuitenkin, että olemme ystäväni kanssa myös molemmat bi. Positiivista asiassa on ollut vaihtelu ja läheiset ystävyysvälit. Huonoja puolia ei meillä ole ollut. Ehkä sen vuoksi, että kukaan ei ole mustasukkainen kenestäkään. Meillä on toimiva parisuhde mieheni kanssa, jossa on tilaa kolmannellekin. Itse ajattelemme olevamme harvinaisempi pari, niin ehkä sekin auttaa omalla tavallaan. Tai en ainakaan usko, että mieheni olisi heti vaihtamassa puolisoa, koska voisi olla melkoisen etsimisen takana, että löytäisi kaltaiseni avoimen ihmisen. Siis sellaisen, joka ei omista mustasukkaisesti. Miksi siis vaihtaa?