Jokohan sitä voisi laittaa 60den sukkikset hameen kanssa. Aamuisin on kylmä!
Ja iltapäivällä sitten taas melkein parikymmentä lämmintä ja ne paksut sukkikset näyttää hölmöiltä. Hankalaa aikaa olla hameenkäyttäjä tämä alkusyksy.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Laita villahousut. Ne voi ottaa näppärästi pois, jos tulee liian lämmin.
Miten ne eroaa noista sukkiksista?
Euroopan muotistandardin mukaan nyt pitää sitten käyttää tummia sukkahousuja, kesä on ohi.
Eikö laukkuun mahdu ohuemmat sukkahousut jotka voi vaihtaa sit päivällä? Aamuisin mullakin saattaa olla kaulahuivi ja päivällä laitan sen laukkuun jos on lämmin.
Itse olen nyt kulkenut vielä paljain jaloin, mutta olen siirtynyt pidempiin hameisiin. Midi/maxi toimii ihan hyvin näillä lämpötiloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellet tiedä, miten villahousut eroaa 60 den. sukkahousuista, sinun on parasta hankkia kummatkin ja tutkia niitä huolella. Varmasti ymmärrät eron, jos kunnolla paneudut asiaan.
Mulla on aina sukkikset shortsien alla. Villahousut näyttäisi jotenkin liian överiltä.
Ei tietenkään voi. Sukkahousupoliisi antaa sakot.
Vierailija kirjoitti:
Euroopan muotistandardin mukaan nyt pitää sitten käyttää tummia sukkahousuja, kesä on ohi.
Jee, kerrankin joku toinen suomalainen, joka osaa tämän säännön. Mua tosin ahdistaa enemmän mustat sukkahousut keskellä kesää, kuin ihonväriset talvella.
Eihän nyt enää hameita tarkene käyttää paitsi juurikin paksujen sukkahousujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellet tiedä, miten villahousut eroaa 60 den. sukkahousuista, sinun on parasta hankkia kummatkin ja tutkia niitä huolella. Varmasti ymmärrät eron, jos kunnolla paneudut asiaan.
Okei, tarkennan: miksei sinusta niiden sukkisten kanssa voi toimia samoin, ottaa niitä pois jos tulee liian lämmin?
Me täällä palstalla osataan vastata kysymykseesi. Siis: Kyllä voisi mutta ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Eikö laukkuun mahdu ohuemmat sukkahousut jotka voi vaihtaa sit päivällä? Aamuisin mullakin saattaa olla kaulahuivi ja päivällä laitan sen laukkuun jos on lämmin.
Ai sori, oliks tää nyt sellainen neuvo, et jos aamulla sataa ja tarvii sateenvarjoa, niin päivällä on sit kans pakko pitää sateenvarjoa auki vaikka on pilvetön taivas?