Hoito haluaisi tavata huomenna, mutta mulla on kamala flunssa!
Ottaa päähän kun juuri nyt pitää olla flunssa kun olisi seksiä tiedossa. Mulla on astma niin ei tahdo henki kunnolla kulkea joten ei seksikään kyllä suju.
Kommentit (15)
Soita videopuhelu sen kanssa. Näkee että oot oikeasti kipeä. Vaikutuksen voit tehdä niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Soita videopuhelu sen kanssa. Näkee että oot oikeasti kipeä. Vaikutuksen voit tehdä niinkin.
Mitä ihmettä sä oikein selität? Kyllä hän mua uskoo, että olen kipeä eikä mun häneen tarvitse mitään vaikutusta tehdä. Meillä on seksisuhde, ei mitään muuta. Videopuhelu ei auta kun haluaa seksiä toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kerroit tämän meille koska..?
Ja sä koit tarpeelliseksi avata aloituksen ja vielä kommentoida vaikka ei kiinnosta? Koska...?
Vierailija kirjoitti:
Hoito? Oletko Archie Cruz?
Onko aikuiselle ihmiselle oikeasti outo sana hoito? No seksisuhde, panosuhde, salarakas. Parempi?
N43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä koit tarpeelliseksi avata aloituksen ja vielä kommentoida vaikka ei kiinnosta? Koska...?
Tuli vaan sitten yhtäkkiä sellainen "mitä hel..tiä miksi"-hetki
Vierailija kirjoitti:
N43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi, että onpa sulla rankkaa.
N43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aikuiselle ihmiselle oikeasti outo sana hoito? No seksisuhde, panosuhde, salarakas. Parempi?
Miks salasuhde? Miks et jätä miestäsi ensin?
Tee glory-hole johonkin asuntosi väliseinään niin pisaratartunta hoidollesi on epötodennäköinen.
Vierailija kirjoitti:
N43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin valtavaa ennenkokematonta juttua ei välttämättä kannata nettiin vuotaa
Vierailija kirjoitti:
N43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks salasuhde? Miks et jätä miestäsi ensin?
Ei mulla miestä ole vaan olen sinkku. Tämä hoito on varattu.
Anna sen miehen hoitaa hommat, niin ei flunssa haittaa. Eli meet vaan sängylle polvilteen ja pyydät naimaan takaapäin. Näin flunssa ei edes tartu häneen, kun huohotat hänestä poispäin.
Vierailija kirjoitti:
Nuha lähtee nus simalla
Tarkotatko juhannussimaa?