Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli paha mieli, en tiedä mihin tässä jouluksi joutuu.

Vierailija
21.12.2006 |

riitelimme äsken mieheni kanssa, koska hän 1. kerran nukutti lapsemme(ikää 1,5 vuotta). näin ystäväni ja joimme muutaman oluen. Nyt olen juoppo ja huono äiti. olin kotona jo ennen yhdeksää. Missä vaiheessa minulle tuli kotiintuloajat ja mies menee niinkuin lystää?

Ajatuksia, ottaa päähän!

taidan lähteä äidille joulukai, mikä mieheni mielestä käy oiken hyvin, se niistä joulvalmisteluista!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sinun hommissasi" . Ehkä se sen takia rupes ääliöksi... toivottavasti itse tajuaa oman hölmöytensä ja teille tulee rauhaisa joulu yhdessä!

Vierailija
2/4 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajasta täytyy sopia minuutilleen! Ei mitään sinnepäin aikoja kuten mieheni ilmoittaa, vaan minuutilleen ja jos esteitä tulee, niin niistä on ilmoitettava.

Tämä nyt vaan on tosiasia ja siksi ymmärrettävää kun mies on niin vähän lasten kanssa kahden. Ei töiltään pysty enenpään.

Kun lapsi kasvaa niin mies on varmasti enemmän hänen kanssaan!

Äläkä pilaa nyt teidän joulua tällä.. Miehellä vaan huono päivä ja purki sen sinuun. Yritetään ymmärtää, puolin jos toisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olit vain tunnin äiti ja sitten seuraavalla kerralla viikon päästä jo pari tuntia. Voihan se olla niin, että tarkkaan täytyy kertoa kuinka kauan on poissa lasten luota, mutta ymmärrettävää se ei ole jos isä on hoitamassa. Varsinkaan, jos miehellä ei ole yhtä tarkkoja kotiintuloaikoja.

Vierailija
4/4 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jaksatte katella vielä sen jälkeen kun selviää että ne on idiootteja.

Meillä molemmat saa mennä kaljalle/ kavereita tapaamaan jos huvittaa.

EI mitään kotiintulo aikoja.

Mieheni ei edes ole lapseni isä eikä koskaan ole sanonut ettei voisi nukuttaa tai kitissyt siitä jos menen kaverin kanssa ulos. (ja ajaa siis työkseen rekkaa että ei ole hirveästi aikaa täälläkään. huono tekosyy miehelläsi 4)

Heittäisitte pihalle nuo idiootit kun oikeasti hyviäkin miehiä löytyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän