Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat lääkärissä käynnit!

Vierailija
06.09.2023 |

Kävin lääkärissä ja se käski heittämään sukat pois, vaikka halusi tutki lonkan seudun?
En heittanyt, mutta miten hel ve tissä jollain on sellanen ns. pakkomielle saada sukat pois potilaalta, jos sillä ei ole mitään merkitystä itse tutkittavan vaivan kanssa?

Hänellä kun on tapana pyytää ottamaan sukatkin pois, hiivasientäkö ne yrittäää tartuttaa jalkoihin vai mikä on kyseessä.?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin ihan perus lääkäritarkastukseen. Tuli puhetta alkoholin käytöstä, sanoin että joskus tulee saunan yhteydessä otettua pari olutta. Hän jäi tuohon jumiin ja hoki että "alkoholiongelma". En tiedä liittyikö siihen se että oli ulkomaalainen.

Myös korvasärkyyn määrätty ssri-lääkettä

Miksi edes myöntää käyttävänsä alkoholia? Ei se niille kuulu..

Eikö tarkastuksen pointti on se että haluat tietää missä kunnossa olet.

Kai tiedät alkon vaikutukset maksaan, sydämeen ym.

Vierailija
22/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin terveysasemallani lääkärissä, ja kerroin että työterveyslääkäri oli käskenyt minun hakeutua sinne, koska kyseisen asian hoitaminen ei kuulu meidän yrityksen työterveyssopimukseen. Lääkäri alkoi huutaa minulle että työterveys olisi voinut tehdä vain lähetteen erikoissairaanhoitoon, että ihan turhaan tulin sinne ja miksi olin saanut ajan. Suostui sitten kuitenkin vetämään minulle varatun vastaanottoajan lävitse. Seuraavaksi huuti ja huokaili, kun Kanta on niin huono käyttää kun hän sieltä työterveydessa tehtyjä labroja yritti katsoa.

En tiedä oliko periaatteesta sitten eri mieltä vaivastani kuin mitä minua pidempään hoitanut työterveyslääkäri oli ollut mieltä. Aika hatusta veti oireisiin sopimattoman uuden diagnoosin. Työterveyslääkärin tarpeellisiksi katsomiin tutkimuksiin ei sitä lähetettä tippunut.

Taisi olla kovin stressaantunut lääkäri. Siinä vaiheessa asemalle oli lääkäriaikoihin neljän viikon jonot, mitkä nykyään olisi pienimmästä päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin jään sanattomaksi, mutta se kerta, kun gynekologi (huumorinaisia) taputti sisätutkimuksen jälkeen reiteen todeten, että "vuosiin ja kilometreihin nähden kaikki on kunnossa" oli sellainen hetki.

Vierailija
24/27 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastaisia kokemuksia. Saatan pölistä lääkäreille mitä sattuu ja onneksi eivät ole kirjoittaneet niitä kaikkia papereihin :D Jälkikäteen monesti aattelen, että ei ois kannattanut sanoa mitään. Saatan joskus epäillä itseäni, omaa järkeäni, tekemisiäni, terveyttäni. Kaikenlaista hölmöä. Onneksi näistä ei ole juuri kirjauksia. Kiitos järkeville lääkäreille. Thanks god!

Vierailija
25/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpas teillä isot jalat" kommentoi nuori naislääkäri, kun vasemman isonvarpaan inhottavaksi äityneen kynsivallin tulehduksen takia olin lääkärissä. Joo, ei tarvitse huomautella. Pituutta on 178 ja tuo kengännumero on 47. Tiedän sen itsekin, eikä se ole mukava asia.

Vierailija
26/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onpas teillä isot jalat" kommentoi nuori naislääkäri, kun vasemman isonvarpaan inhottavaksi äityneen kynsivallin tulehduksen takia olin lääkärissä. Joo, ei tarvitse huomautella. Pituutta on 178 ja tuo kengännumero on 47. Tiedän sen itsekin, eikä se ole mukava asia.

Eikös se nyt nolompaa olisi, jos naislääkäri miehelle päivittelisi, että onpas pienet nuo sinun jalkasi.

Vierailija
27/27 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin ihan perus lääkäritarkastukseen. Tuli puhetta alkoholin käytöstä, sanoin että joskus tulee saunan yhteydessä otettua pari olutta. Hän jäi tuohon jumiin ja hoki että "alkoholiongelma". En tiedä liittyikö siihen se että oli ulkomaalainen.

Myös korvasärkyyn määrätty ssri-lääkettä

Miksi edes myöntää käyttävänsä alkoholia? Ei se niille kuulu..

Eikö tarkastuksen pointti on se että haluat tietää missä kunnossa olet.

Kai tiedät alkon vaikutukset maksaan, sydämeen ym.

Kyllä lääkärit kysyy alkon käytöstä, yhtä normaali kysymys kuin poltatko tupakkaa, ja tätäkin kysytään yleensä aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan