Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni mies suostuu lapsiin vain saadakseen

Vierailija
06.09.2023 |

Seksiä ilman ehkäisyä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko todella että niin tyhmiä miehiä on?

Vierailija
2/9 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko todella että niin tyhmiä miehiä on?

Onhan niitä, ap on itse sellainen ja kuvittelee että monetkin ovat yhtä tyhmiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä naisista? Suostuuko moni naisista lapsiin vain saadakseen vihdoin jättää kehon sotkevat pillerit pois?

Vierailija
4/9 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä naisista? Suostuuko moni naisista lapsiin vain saadakseen vihdoin jättää kehon sotkevat pillerit pois?

Henkistä väkivaltaa osaa hyödyntää sekä miehet että naiset.

Vierailija
5/9 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä palstavässykät muusta jauhakaan kuin biologiasta ja lisääntymisestä. Mutta onni onnettomuudessa: niille ei lohkea.

Vierailija
6/9 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska raskaushan ei sotke kehoa lainkaan.

Vierailija
7/9 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen melkein kaikki tutut ovat tunnustaneet, että se lapsen hankinta oli 99% vaimon päätös, vaikka se ei tarkoita sitä, että se kaduttaisi miestäkään, mutta kun lapsen ensivuosilla ei ollut samaa motivaatiota tuskien taipaleelle, niin valtaosalla se aiheutti eron.

Vierailija
8/9 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jälkikäteen melkein kaikki tutut ovat tunnustaneet, että se lapsen hankinta oli 99% vaimon päätös, vaikka se ei tarkoita sitä, että se kaduttaisi miestäkään, mutta kun lapsen ensivuosilla ei ollut samaa motivaatiota tuskien taipaleelle, niin valtaosalla se aiheutti eron.

Vaimothan ne on ne jotka kärsii raskausvaivan ja synnytyskivut sekä hoitaa lapset 99%, joten eikö heillä pidä ollakin suurin äänenpaino lastenhankintapäätöksessä. Eikös myös erotilanteessa melkein 99% lapsista jää äitien vastuulle?

Olen toki itse velanainen enkä ymmärrä, mutta tällainen mielikuva mulle on muodostunut asioista kun tuttavia on kuunnellut.

Vierailija
9/9 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen tuttavapiiri sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi