Kuinkahan moni mies suostuu lapsiin vain saadakseen
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Uskotko todella että niin tyhmiä miehiä on?
Onhan niitä, ap on itse sellainen ja kuvittelee että monetkin ovat yhtä tyhmiä
Entä naisista? Suostuuko moni naisista lapsiin vain saadakseen vihdoin jättää kehon sotkevat pillerit pois?
Vierailija kirjoitti:
Entä naisista? Suostuuko moni naisista lapsiin vain saadakseen vihdoin jättää kehon sotkevat pillerit pois?
Henkistä väkivaltaa osaa hyödyntää sekä miehet että naiset.
Eihän täällä palstavässykät muusta jauhakaan kuin biologiasta ja lisääntymisestä. Mutta onni onnettomuudessa: niille ei lohkea.
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska raskaushan ei sotke kehoa lainkaan.
Näin jälkikäteen melkein kaikki tutut ovat tunnustaneet, että se lapsen hankinta oli 99% vaimon päätös, vaikka se ei tarkoita sitä, että se kaduttaisi miestäkään, mutta kun lapsen ensivuosilla ei ollut samaa motivaatiota tuskien taipaleelle, niin valtaosalla se aiheutti eron.
Vierailija kirjoitti:
Näin jälkikäteen melkein kaikki tutut ovat tunnustaneet, että se lapsen hankinta oli 99% vaimon päätös, vaikka se ei tarkoita sitä, että se kaduttaisi miestäkään, mutta kun lapsen ensivuosilla ei ollut samaa motivaatiota tuskien taipaleelle, niin valtaosalla se aiheutti eron.
Vaimothan ne on ne jotka kärsii raskausvaivan ja synnytyskivut sekä hoitaa lapset 99%, joten eikö heillä pidä ollakin suurin äänenpaino lastenhankintapäätöksessä. Eikös myös erotilanteessa melkein 99% lapsista jää äitien vastuulle?
Olen toki itse velanainen enkä ymmärrä, mutta tällainen mielikuva mulle on muodostunut asioista kun tuttavia on kuunnellut.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen tuttavapiiri sinulla.
Uskotko todella että niin tyhmiä miehiä on?