Intia vaihtaa nimensä
Ottavat vanhan nimen Bharat käyttöön.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0944d061-b2f1-4d33-b8ff-98acbc9f1ad5
Kommentit (73)
Voitaisiin mekin lopettaa tämä finish.
Turkkikin vaihtaa nimensä, eiku...
Ei auta nimen vaihtamiset moisen tyttöjä ja naista sortavan pas ka landian maineessa.
Suomalaisittain lausuttuna tuo uusi nimi on parat. Intialaisparat.
Anna mun kaiken kestää, pieni elämästä irtautunut hi nd unati onalis ti joukko näpertelee toisarvoisten asioiden kanssa, kun olisi viimein aika opettaa kansa käyttämään kondomia, rakentamaan vessoja, arvostamaan tyttöjä ja naisia.
Avaruusohjelma on naurettavuus Intian ulkopuolella kun maassa on orjia, katuojissa eläviä ihmisiä ja kaikenlainen ihmisten kurjuudesta ja epätoivosta kumpuava saastaisuus rehottaa.
Bharat = Tahrat
Vierailija kirjoitti:
Saako valtio vaihtaa nimeään?
Ei saa jos muut ei suostu siihen
Itse kutsun kyseistä ripulilandiaa jatkossakin pajeettilaksi.
Parat tahrat on muuten pahin luokkayhteiskunta jossa eriarvoisuus ja rais mi on normaali kulttuurinen tapa.
Heti tulee pari esimerkkiä mieleen nimeään vaihtaneista valtioista, ainakin Kongon demokraattinen tasavalta ja Myanmar. Niin ja Thaimaa.
Ohhoh. Miten se lausutaan oikein tai ääntäminen? Muistakaa myös https://nl.wikipedia.org/wiki/Turkije.
Eli onko intialaiset jatkossa bharatilaisia. Kuulostaa oudolle mutta kaikkeen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Turkkikin vaihtaa nimensä, eiku...
Kalkkunaksi, rehellisyyden nimissä.
Oikein, kenenkään ei tarvitse käyttää sortajan antamia nimiä
Näitä egomaanikkoja nimenvaihtajia riittää Intiaankin, mutta onhan se nolo asia jos hin du lainen on egon syövyttämä, on tainut hengelliset opit kaikua kuuroille korville.
Eikö se nyt kuitenkin alkuaan ollut niin, että amerikan alkuperäisväestöä alettiin kutsu "intiaaneiksi" juuri siksi, että kuvittelivat "löytäjät" olevansa intiassa. Siis eikö oikeasti intiaanien pitäisi muuttaa nimensä, eikä intian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin mekin lopettaa tämä finish.
Otetaan suosiolla somalistania nimeksi.
Ruotsi muuttaa nimensä Swedistanin Emiraatiksi varmaan seuraavaksi.
Itse kannatan vanhaa "British Raj" nimitystä.