Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi lähettää joka joulu joulukortin VAIN mieheni osoitettuna.

Vierailija
21.12.2006 |

Eikö tuo ole aika erikoista?

Kortissa komeilee: " Mikko Matikainen"

" Toivoo: äiti"

Olemme olleet naimisissa 6 vuotta ja lapsiakin on kaksi. Minä ja lapset emme siis ole saaneet anopilta jouluntoivotuksia, pelkästään mieheni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Olen mennyt naimisiin. Ihastuisit vaimooni, jos tutustuisit häneen. Meillä on kaksi lasta. Yhtä suloisia hekin.

Vierailija
2/22 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein naurettavinta on, että minä lähetän joulukortin hänelle joka vuosi, toivottajina me kaikki.

Meillä ei edes ole mitään avointa vihanpitoa tai kettuilua, mutta olen miettinyt, onko tämä hänen tapansa ilmoittaa että ei hyväksy minua ja liittoamme. Mutta että lapsenlapsiakaan ei voi korttiin merkitä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lähettäisit kortin takaisin?

Ei kehtaa kettuilla suoraan, mutta ihan selvä juttu toi on, ettei hyväksy sua.

Vierailija
4/22 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään miehelle osoitettuna. Joulukorteista nyt puhumattakaan.

Vierailija
5/22 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jospa lähettäisit kortin takaisin?

Ei kehtaa kettuilla suoraan, mutta ihan selvä juttu toi on, ettei hyväksy sua.

En halua alkaa yhtä lapselliseksi. Eläköön miten lystää, en aio provosoitua tukkanuottasille tuollaisista.

Anoppi on kyllä kieltämättä pirullinen tyyppi. Äkkiseltään anopista saa sellaisen vaikutelman, että on lämmin, empaattinen, viisas ihminen. MUtta taitaapa siellä lampaan puvun alla olla suden verta. Hän on sellaista " hymyillen päin naamaa kierosti v**tuilevaa" tyyppiä.

Kun hän kuuli, että esikoisemme on tuloillaan, hän ryntäsi toiseen huoneeseen itkemään :O Mökötteli tuosta eteenpäin noin vuoden verran, ennenkuin kokeili varoivaisesti alkaa puhumaan minulle. Koskaan ei pyytänyt anteeksi, ei selittänyt. Alkoi vaan pikkuhiljaa käyttäytyä kuin mitään kummallista ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Välimme ovat näennäisesti hyvät, hän saattaa soitellakin ja hunajaisesti kysellä kuulumisia ja jutella kaikenlaisia.

Juu. Kummallinen se on joka tapauksessa!

ap

Vierailija
6/22 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille aina se oma pikkupoika.

Vierailija
7/22 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin on lievästi väärin kirjoitettu, tosi rasittavaa. Tyyliin: Matti Meikäläinen perh. ja Eija Kujaaho (oikeasti Kujanpää)

Vierailija
8/22 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme oikein hyvissä väleissä, en ymmärrä miksi näin tapahtuu mutta joka vuosi vain naurattaa. Ihania ihmisiä, joskin vähän vanha ehkä tämä kortin kirjoittaja :) joka sitten myös organisoi muiden korttien lähestystä (sama käsiala korteissa paitsi nimikirjoitus).

Vierailija
9/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti minusta ei koskaan tule tuollaista anoppia poikani vaimolle! Lupaan ja vannon kouluttaa itseäni siihen suuntaan, että en lankeaisi moisiin lapsellisuuksiin!

9, ehkä tämä henkilö ei tiedä, että olet vaihtanut sukunimeä? Kyllä minustakin tuntuu hassulta, että oma kummitätini (äitini sisko) ei tiedä, kuinka ristimänimeni kirjoitetaan :D Etunimi on aina väärin kirjoitettu.

ap

Vierailija:

sekin on lievästi väärin kirjoitettu, tosi rasittavaa. Tyyliin: Matti Meikäläinen perh. ja Eija Kujaaho (oikeasti Kujanpää)

Vierailija
10/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi kyllä mieleni kysyä asiasta. Appi-ukko taas lähettää(ovat eri taloutta, eronneita) meille kolme korttia joka vuosi...lapsille molemmille omat ja minulle ja miehelle yhteinen. Onneksi hän sitten tasapainottaa tilannetta :D

ap

Vierailija
11/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pelkästään miehelle osoitettuna. Joulukorteista nyt puhumattakaan.

Vierailija
12/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kyseessä on mun kummitäti jonka tunnemme mieheni kanssa hyvin eli oltiin hetkisitten siellä kylässäkin.

no siisjokatapukessa ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä jo 18 vuotta :) ja aina vaan kummitätini lähettää meille kortit niin, että minun nimi on oikein mutta mieheni nimenä laittaa aina mika ja siis oikeasti on mikko. ja tämä on korjattu miljoona tsiljoona kertaa hänelle mutta aina on kortit mika nimiselle tyypille heh. mutta mä en enää jaksa edes pahastua asiasta :9 todennut vaan että mun miehestä on moneksi :)

Mutta täytyy myösntää että ap:n anoppi on kummallinen vaikken anoppien arvostelemisesta pidäkkään.

Vierailija
13/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä, että hän on mieheni äiti. Vaikka ihminen olisi minkälainen hyvänsä, se loukkaisi miestäni jos kohtelisin hänen äitiään epäkunniottavasti.

Ymmärrän, että kummallisiinkin tekoihin on takana ykeensä joku syy. Ei anopinkaan elämä ole kovin helppoa ollut. Pitäköön kummallisuutensa. Koskaan en tule häntä päin naamaa haukkumaan...enkä kovin pahoilla sanoilla selkänsä takanakaan ;D

Myös mieheni mielestä äitinsä on kummallinen. He olivat hyvin läheisiä, " parhaita ystäviä" (anopin mukaan) joskus ennen minua. Asuivat naapureina ja tekivät paljon asioita yhdessä. Kai anoppi ajattelee, että olen tullut heidän väliinsä. Mutta sehän on vain luonnollista, että mies löytää puolison ja perustaa perheen!

Mies on enemmän negatiivinen äitiänsä kohtaan kuin minä. Minä sitten yritän sanoa, että " älähän nyt, älä anna välienne luisua olemattomiin!" Voi olla, että anoppi ehkä kuvittelee, että minä puhelen pahaa hänestä ja sen vuoksi mies on etääntynyt äidistään. Vaikka todellisuudessa mies itse on halunnut vetää pidemmän hajuraon.

ap

Vierailija:

Mutta täytyy myösntää että ap:n anoppi on kummallinen vaikken anoppien arvostelemisesta pidäkkään.

Vierailija
14/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei se voi olla, kun miehesi on ainoa lapsi ;) Anoppistani saa myös mukavan herttaisen kuvan, harmittoman oloinen, mutta osaa kyllä iskeä. Mutta tekee sen toki niin, että jos äläkän nostat, niin sinä / minä näytät ulkopuolisille syylliseltä, anoppi suloiselta ja harmittomalta tapaukselta.

Meillekin joulukortti tuli vain miehelle. Liekö syynä se, että kortin välissä oli (peräti) 25 euroa " joulurahaa" . Mulle tuli tunne, että anoppi pelkäsi mun varastavan rahat, hohhoijaa. Satuin aukaisemaan kuoren (meillä saa toisen kuoret aukaista, nykyään postissa ei tuu mitään intiimiä), mutta jätin sen sitten kortin nähtyäni pöydälle ja vinkkasin miehelle. Kortissa oli pyyntö, että pitää soittaa hänelle, että tuliko raha perille. Noh, mieheni tuntien hän ei sitä saa aikaiseksi, mutta en minäkään aio soittoa tehdä (vaikka muutoin hoidankin perheen asiat), eihän kortti eikä rahat olleet minulle osoitettuja.

Meillä taas mun sukunimeksi on aina laitettu miehen sukunimi, vaikka en ole naimisiin mennessä vaihtanut sukunimeäni. Olemme olleet naimisissa 7 vuotta, mutta ehkäpä se oman nimen pitäminen on vieläkin liian iso pala purtavaksi ;D

Vierailija
15/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta loukkaantuisin. Me taas sadaan miehen mummolta kortti " matti meikäläinen" + perhe ja todennäkösesti siks et mieheni ex kirjottaa mummon joulukortit.

Vierailija
16/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Minusta olisi reilumpaa sanoa ihan päin naamaa negatiiviset asiat, kuin kieroilla ja silti esittää ihanista ja upeaa ystävää.

ap

Vierailija
17/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me taas sadaan miehen mummolta kortti " matti meikäläinen" + perhe ja todennäkösesti siks et mieheni ex kirjottaa mummon joulukortit.

Tuo matti meikäläinen+perhe on kuitenkin jo aika hyvä. Jokin viittaus siihen, että perheellekin joulua toivotetaan.

ap

Vierailija
18/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Me taas sadaan miehen mummolta kortti " matti meikäläinen" + perhe ja todennäkösesti siks et mieheni ex kirjottaa mummon joulukortit.

Tuo matti meikäläinen+perhe on kuitenkin jo aika hyvä. Jokin viittaus siihen, että perheellekin joulua toivotetaan.

ap

mut luulis et kaks nimee lisää ei olis vaikeeta kirjottaa varsinki ku nyt on meidän lapsen eka joulu...

No tietää miks niin ei yllätä.

Jos vastaat teillä lahjoista niin laita vaan miehen nimellä lahja

Vierailija
19/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekkin tulee aina kortit nimettyinä " maija ja matti meikäläinen" , vaikka mulla on eri sukunimi.. Pidin tyttönimeni avioiduttuamme.. Appi osottaa mieltä, kun en ottanut heidän sukunimeä..

Vierailija
20/22 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä juntteja riittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme