Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen kerta kun lupaavasti alkanut tapailu päättyi kun mies 'säikähti tunteitaan'

Vierailija
04.09.2023 |

Eikö se ole ihan toivottavaa, että tunteet herää? Minä taas lopetan tapailun, jos tuneet EI herää. Miehet toimi ilmeisesti toisin, vai?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hyvää pimppaa olis ollut säännöllisesti tarjolla, niin miksi vetäytyä 'säikähdin tunteitani'-kortilla??

ap

No ei se nyt miehellekään ole henkisesti niin yksinkertaista jatkaa kevyttä tinder-elämää, jos tunteet on vahvasti sidottu yhteen tiettyyn ihmiseen. Ja samalla näkee sen tien edessään, mihin se rakastuminen on johtamassa.

Vierailija
22/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin jätettiin, koska mies rakasti mua liikaa. En uskonut sitä silloinkaan, vaikka olin vasta parikymppinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ajatellut pitää muutaman vuoden villiä sinkkuelämää ja tapailevansa useita naisia ennenkuin vakiintuu.  Ihastuminen pilaisi tämän. Ehkä olikin rehellinen.

Vierailija
24/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kemiat kohdannu. Ei sen kummempaa.

Vierailija
25/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?!! :D Sua vedetään höplästä nyt kyllä ihan täysillä :D

Vierailija
26/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ålä lannistu, minäkin olen kaltaisesi hyvä- ja herkkäuskoinen tyyppi. Pystyn kuitenkin etäämpää näkemään saman kuin muutkin. Se halusi seksiä mutta sen koettuaan ei halua sua millään tasolla. Jos teidän seksi olisi ollut erityisen hyvää, se jatkuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan