Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen kerta kun lupaavasti alkanut tapailu päättyi kun mies 'säikähti tunteitaan'

Vierailija
04.09.2023 |

Eikö se ole ihan toivottavaa, että tunteet herää? Minä taas lopetan tapailun, jos tuneet EI herää. Miehet toimi ilmeisesti toisin, vai?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hyvää pimppaa olis ollut säännöllisesti tarjolla, niin miksi vetäytyä 'säikähdin tunteitani'-kortilla??

ap

No ei se nyt miehellekään ole henkisesti niin yksinkertaista jatkaa kevyttä tinder-elämää, jos tunteet on vahvasti sidottu yhteen tiettyyn ihmiseen. Ja samalla näkee sen tien edessään, mihin se rakastuminen on johtamassa.

Vierailija
22/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin jätettiin, koska mies rakasti mua liikaa. En uskonut sitä silloinkaan, vaikka olin vasta parikymppinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ajatellut pitää muutaman vuoden villiä sinkkuelämää ja tapailevansa useita naisia ennenkuin vakiintuu.  Ihastuminen pilaisi tämän. Ehkä olikin rehellinen.

Vierailija
24/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kemiat kohdannu. Ei sen kummempaa.

Vierailija
25/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?!! :D Sua vedetään höplästä nyt kyllä ihan täysillä :D

Vierailija
26/26 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ålä lannistu, minäkin olen kaltaisesi hyvä- ja herkkäuskoinen tyyppi. Pystyn kuitenkin etäämpää näkemään saman kuin muutkin. Se halusi seksiä mutta sen koettuaan ei halua sua millään tasolla. Jos teidän seksi olisi ollut erityisen hyvää, se jatkuisi.