Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkosuomeksi: soitto hätäkeskukseen , jos näkee jäniksen kärsivän

Vierailija
03.09.2023 |

Onko nyt maailma tällä mallilla, että hätäkeskukseen soitetaan sairaasta jäniksestä?
Luonnosta vieraantuneelle ihmiselle varmaan aivan itsestään selvää, mutta kyllä maalainen hakee jonkun tappotyökalun ja lopettaa sen itse. Vaikka lapion.
Eniten ihmettelen sitä, millä tavalla hätäkeskus sitä jänistä auttaisi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tiellä auton alle jääneen jäniksen kirveellä, joka oli autossa. Eipä ole koskaan käynyt mielessä soittaa hätäkeskukseen eläimestä, jonka voi itse lopettaa.

Vierailija
2/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä soittaisin poliisit lopettamaan. Kyllä ne joutaa siinä juoppokuskailun lomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tiellä auton alle jääneen jäniksen kirveellä, joka oli autossa. Eipä ole koskaan käynyt mielessä soittaa hätäkeskukseen eläimestä, jonka voi itse lopettaa.

Söitkö edes vai menikö hukkaan?

Vierailija
4/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi ihmetellä miten hätäkeskuksesta saa asiallisenkin hätäasian vuoksi melko tympeätä kohtelua. Erittäin vastenmielistä soittaa sinne.

Vierailija
5/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hätänumerosta tilattua pitsaa? Tuoko ne kotia kun ajelevat lanssilla muutenkin.

Vierailija
6/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella ihmisellä on kirves autossa...

Vierailija
7/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella ihmisellä on kirves autossa...

Murderer

Vierailija
8/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa kyyti lanssilla kirjoitti:

Saako hätänumerosta tilattua pitsaa? Tuoko ne kotia kun ajelevat lanssilla muutenkin.

Di kuulemma ole mikään tilauskeskus, eli eivät lähetä aina sitä mitä asiakas haluaa vaan mitä puhelimeen sieltä vastannut kuvittelee tarvittavan.

Vierailija
9/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä loukkaantunut peura? Hirvi? Käsittääkseni poliisille kuuluu tällaisten lopettaminen. Ei tuollaisia saa alkaa kuka tahansa ampuilemaan kadun varteen ja kaikilla ei tosiaan ole välinettä tai kykyä kituvan eläimen lopettamiseen.