Miksi Korso on niin huonomaineinen alue?
Miksi Korsoa pidetään niin huonona asuinalueena? Ainakin minulla on ollut sellainen mielikuva että se on Vantaan kaikkein rähjäisimpiä alueita, aivan perähikiä paikka. Mutta Lasse Norreksen asunto Neljän tähden illallinen-jaksossa oli oikein kaunis. Ilmeisesti siellä on ihan siistejä omakotitaloalueita? Mistä ne huonot oppilaat sitten tulevat kouluihin? Eikö Korson lukio ollut yksi kaikkein huonotasoisimmista Suomessa?
Kommentit (30)
Oon 14-vuotias ja oon asunut 6-vuotiaasta asti Korsossa, enkä oo koskaan joutunut pelkäämään täällä
Vaikuttaa todella ankealta paikalta ikinä en muuttas korsoon
Onko taloja liikaa yhdessä, kerrostaloja? Vanhoja taloja? Onko luontoa, maisemia, rauhaa, näköaloja, lenkkitiet. Turvallisuus? Entä yksityisyys ja viihtyvyys. Palvelut kaukana..?
Tutustumalla Korson terveysasemaan selviää minkälaisia ovat Korsolaiset
Vierailija kirjoitti:
Onko taloja liikaa yhdessä, kerrostaloja? Vanhoja taloja? Onko luontoa, maisemia, rauhaa, näköaloja, lenkkitiet. Turvallisuus? Entä yksityisyys ja viihtyvyys. Palvelut kaukana..?
kerrostalot on vanhoja muttei niitä liikaa ole. Kulomäki vähän kauempana on isoin lähiö. Palvelut on aseman tuntumassa,keskustassa pari apteekkia kuntosali ja smarket,rkiska. Aseman seutu on päihdeongelmaisten aluetta. Aamusta iltaan. Väittäisin että on pahempi kuin tikkurila. Poliisit antaa niitten vapaasti juoda kaljaa siellä.
Helkin kovaa huumekauppaa käydään ja poliisi ei puutu siihen mitenkään.
Olet erehtynyt pahan kerran. Täällä on hienoa luontoa. Sen sijaan Helsingin keskusta on kurja, rähjäinen ja sotkuinen paikka.
Täällä on hienoja paikkoja, ihmisillä on kummallisia asenteita.
Jos jokin on ankea paikka, niin Helsinki - pelkkä kivikylä.
Ei ole muuttunut. Keskustaa ja itäkorsoa välttelee niin pärjää. Parasta välttää koko Korsoa ja vaikka muuttaa Keravalle, joka on vieressä. Huono maine silläkin mutta siellä viihdytään.