Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit ilmaiseksi silikonit, ottaisitko?

Vierailija
21.12.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohottaisin niillä vaan nämä kärpäslätkät oikeille paikoilleen :)

Vierailija
2/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsetunto kunnossa, tykkään itsestäni juuri nyt, tällaisena kuin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen takia, että haluaisin isommat, vaan siksi koska mun tissit on niin eriparia.

Vierailija
4/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI VOI

Vierailija
5/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, vaikka tarvetta kyllä olisi. Mutta pelottaisi liikaa mahdolliset haittavaikutukset, ja ennen pitkäähän ne joutuisi uusimaankin, eihän ne ikuiset ole...

Vierailija
6/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka silikoonit voisinkin ottaa jos ilmaseksi saisin.

olisihan se ihan hauskaa joskus käyttää olkaimetonta tai selänpaljastavaa asua.. mutta ei näillä nahoilla ilman rintiskoita ja ne on rumat jos ne paistaa vaatteiden alta...

eli minunkohdallani ei kyllä ole mistään itsetunnottomuudesta kyse. voin olla kyllä bikinitpäällä rannalla ilman silikonejakin :)

Vierailija
7/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaisi puukosta vapaaehtoisesti, vaarantaen terveytensä, että voisi pitää jotain kolttua päällään. " Olen todella tyytyväinen itseeni, vähän pitäisi vaan kohentaa tuolta, leikata täältä, pumpata tuonne lisää jne..."

Vierailija
8/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni ei antaisi ottaa, vaikka hädintuskin a-kupilla olen varustettu nytkään.

Vierailija
9/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tarvetta" kyllä olisi, vartaloni ei ole lähelläkään täydellistä, mutta tyydyn sen muokkaamiseksi vähän kevyempiin keinoihin.

Vierailija
10/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taitais kantti kestää, vaikka tosiaan tarvetta olis.. Nää omat kun on kuin paistetut kananmunat.. Aivan läsähtäneet nahkapussukat, yöks.. =(

Vierailija
11/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. onko kukaan tyytyväinen omiinsa

Vierailija
12/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-kupit. Ihan ok mulle.

Vierailija
13/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan hänet joskus ylipuhuttua ja rahat kasaan (hankala yhtälö.....), en ottaisi juurikaan isompia kuin nykyiset (A-kuppi). Sen sijaan toivoisin rintojeni olevan soman pyöreät ja kiinteät eikä tällaiset kummalliset, suipot roikot...

Vielä ei oo kuitenkaan ajankohtaista, odotan kolmatta lastamme. Katsotaan sitten, kunhan olen hänet synnyttänyt ja imettänyt...

Vierailija
14/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ottaisin mielelläni rintojen pienennysleikkauksen. Mulla on F-kuppi ja haluaisin B-kupin.

Vierailija
15/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitäisi myös pienentää pari kuppikokoa. Muuten maan vetovoimaa ne alemmas vetäisi kuitenkin.

Vierailija
16/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka varmasti näistä neljän lapsen jälkeensä jättämistä rinnoista silikonilla saattaisikin saada vielä ulospäin ihan nykytrendien vaatimukset täyttävät rinnat.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että silikonirinnat näyttää luonnottomilta, eikä muutenkaan ajatus vieraasta aineesta kehon sisällä houkuta lainkaan. Saatika se operaation aiheuttama kipu ja toipumisprosessin pituus yms.

Nämä nykyiset rintani ovat luonnon omat tuotteet sellaisenaan. Niin se elämä muuttaa ihmistä aivan kuin itsestään ;)

Vierailija
17/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi odotan kolmatta, ja haluan imettää tätäkin lasta.

Silikonirinnoilla voi kai imettää, mutta tuntuu pahalta koko

ajatuskin siitä, että rinnassa olisi äidinmaitoa ja silikonia...

Vierailija
18/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkku jäi siis pois!

Vierailija
19/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoiset. =)

Vierailija
20/20 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rahasta kiinni ole nytkään. En tajua, miksi joku voi haluta tekorinnat? Olen erittäin tyytyväinen omiini mutten ole koskaan huomannut kellään muullakaan niiiin karmeita rintoja, että niitä pitäisi leikellä ja täytellä.