Jos saisit ilmaiseksi silikonit, ottaisitko?
Kommentit (20)
Mulla on itsetunto kunnossa, tykkään itsestäni juuri nyt, tällaisena kuin olen.
En sen takia, että haluaisin isommat, vaan siksi koska mun tissit on niin eriparia.
En ottaisi, vaikka tarvetta kyllä olisi. Mutta pelottaisi liikaa mahdolliset haittavaikutukset, ja ennen pitkäähän ne joutuisi uusimaankin, eihän ne ikuiset ole...
vaikka silikoonit voisinkin ottaa jos ilmaseksi saisin.
olisihan se ihan hauskaa joskus käyttää olkaimetonta tai selänpaljastavaa asua.. mutta ei näillä nahoilla ilman rintiskoita ja ne on rumat jos ne paistaa vaatteiden alta...
eli minunkohdallani ei kyllä ole mistään itsetunnottomuudesta kyse. voin olla kyllä bikinitpäällä rannalla ilman silikonejakin :)
Kun ottaisi puukosta vapaaehtoisesti, vaarantaen terveytensä, että voisi pitää jotain kolttua päällään. " Olen todella tyytyväinen itseeni, vähän pitäisi vaan kohentaa tuolta, leikata täältä, pumpata tuonne lisää jne..."
Mutta mieheni ei antaisi ottaa, vaikka hädintuskin a-kupilla olen varustettu nytkään.
" Tarvetta" kyllä olisi, vartaloni ei ole lähelläkään täydellistä, mutta tyydyn sen muokkaamiseksi vähän kevyempiin keinoihin.
Ei taitais kantti kestää, vaikka tosiaan tarvetta olis.. Nää omat kun on kuin paistetut kananmunat.. Aivan läsähtäneet nahkapussukat, yöks.. =(
nimim. onko kukaan tyytyväinen omiinsa
Jos saan hänet joskus ylipuhuttua ja rahat kasaan (hankala yhtälö.....), en ottaisi juurikaan isompia kuin nykyiset (A-kuppi). Sen sijaan toivoisin rintojeni olevan soman pyöreät ja kiinteät eikä tällaiset kummalliset, suipot roikot...
Vielä ei oo kuitenkaan ajankohtaista, odotan kolmatta lastamme. Katsotaan sitten, kunhan olen hänet synnyttänyt ja imettänyt...
Mutta ottaisin mielelläni rintojen pienennysleikkauksen. Mulla on F-kuppi ja haluaisin B-kupin.
Mutta pitäisi myös pienentää pari kuppikokoa. Muuten maan vetovoimaa ne alemmas vetäisi kuitenkin.
vaikka varmasti näistä neljän lapsen jälkeensä jättämistä rinnoista silikonilla saattaisikin saada vielä ulospäin ihan nykytrendien vaatimukset täyttävät rinnat.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että silikonirinnat näyttää luonnottomilta, eikä muutenkaan ajatus vieraasta aineesta kehon sisällä houkuta lainkaan. Saatika se operaation aiheuttama kipu ja toipumisprosessin pituus yms.
Nämä nykyiset rintani ovat luonnon omat tuotteet sellaisenaan. Niin se elämä muuttaa ihmistä aivan kuin itsestään ;)
Sitä paitsi odotan kolmatta, ja haluan imettää tätäkin lasta.
Silikonirinnoilla voi kai imettää, mutta tuntuu pahalta koko
ajatuskin siitä, että rinnassa olisi äidinmaitoa ja silikonia...
Ei se rahasta kiinni ole nytkään. En tajua, miksi joku voi haluta tekorinnat? Olen erittäin tyytyväinen omiini mutten ole koskaan huomannut kellään muullakaan niiiin karmeita rintoja, että niitä pitäisi leikellä ja täytellä.
kohottaisin niillä vaan nämä kärpäslätkät oikeille paikoilleen :)