Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olemme niin pettyneitä, mehän halusimme tytön, Charles sanoi.
02.09.2023 |
Kun Harry syntyi. Me-pronominilla hän toki tarkoitti itseään.
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä en usko tuon Dianankaan kaikkiin juttuihin. Ei se mikään pyhimys ollut. Kaukana siitä.
No luultavasti Dianakin olisi halunnut tytön kun poika jo oli.
Ja mitä se meille kuuluu paskan vertaa.
Jättäisivät jo tämänkin jauhamisen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eiköhän toi ole tehnyt pahempaakin eläessään.
Vanha juttu. Miksi näitä kaivetaan esiin???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eipä tullut itselle edes mieleen toivoa jotain sukupuolta, kun kaksosia odotin. Toivottiin vaan, että saadaan syliimme elävät vauvat ja toivottavasti terveet, ihan EVVK olipa tyttöjä tai poikia tai yksi kumpaakin.
Alue: Aihe vapaa
Joviaalin ja diplomaattien tuntuinen heppu.
Oma isänikin sanoi ensimmäisinä sanoinaan, kun kuuli että olen raskaana: "MINÄ toivoisin, että se ei olisi tyttö".