Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde ja luottamuspula yms ongelmat.

Vierailija
02.09.2023 |

Miten helvetissä sellaisen ihmisen kanssa toimitaan mikä kuvittelee/mielessään paljon asioita ja uskoo omiin ajatuksiin enemmän kuin kumppanin sanaan?.

Perkele hermot menee kun on niin mustasukkainen etten ole koskaan tavannut. Naisen mielestä kadulla kun kävelen katselen muita yms kaikki kuulemma seksistisessä mielessä (minusta tuo on jo sairautta) minä sanoinkin että olen takiasi ruennut kulkemaan silmät maahan suunnattuna kun en kohta uskalla katsoa mihinkään kun petän jopa silmilläni ajatelkaapa itse.

Ihminen joka ei luota mihinkään ei niin mihinkään. Hänen mielestään suhde on valehtelua/rivien välistä lukemista yms, Kertokaapa helvetissä voiko tuollainen ihminen koskaan tulla tasapainoiseksi?.

Ja ei ole ensimmäinen ihminen jolla vastaavanlaisia ongelmia, mutta pahimmasta päästä alkaa olemaan koska estää täysin normaalin kanssakäymisen yms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton tilanne, jos ei kykene koskaan kehenkään luottamaan.

Niin sanottu ikuisuus projekti ihan kenelle tahansa. Vannoa kaikkea ja perustella joka asiaa (whole lifes end) nii sanotusti.

Vierailija
2/3 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä, meneekö ohi vai ei. Itse olin järkyttävän mustasukkainen parikymppisenä.

Ajan kanssa pääsin siitä yli, kun tajusin että se johtui pääasiassa omasta huonosta itsetunnostani ja siitä että ensimmäinen poikaystäväni oli epäluotettava ja harrasti kaasuvalotusta peitelläkseen asioita.

Jatkuvaa mustasukkaisuutta ei tarvitse sietää kumppanilta. Älä kuitenkaan suutu vaan yritä jutella rauhallisesti siitä, että mikä pelko siellä mustasukkaisuuden takana on. Johtuuko se siitä, että kumppanisi pelkää menettävänsä sinut vai että petät häntä ja salaat sen? Onko mahdollista että kävisitte juttelemassa parisuhdeterapeutille? Sillä ainakin osoitat että olet tosissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus voi mennä sairaaksi. Luottamuspulasta ei ole kyse, kun luottamusta ei ole välttämättä koskaan edes petetty. On vain sairaanloinen luulo päässä. Ei parane tuosta noin vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi