Ärsyttävää kun tapailumies pitää löysässä hirressä
Hän olisi just sellainen kehen haluaisin tutustua, mut käytännön syistä nähdään tosi harvakseltaan. Toisaalta en vielä edes tiedä haluaako hän mitään sen enempää. En oikein voi tässä vaiheessa vielä kysyä, etten säikytä pois.
En siis ole varattu, enkä sinkkukaan(?) Jos nyt tapailisin muita, saattaisin siten sössiä mahdollisuuteni häneen. Ja taas viikonloppu ilman sutinaa, tinder profiilia ei ole kumpikaan vielä poistanut. Mitä teen??
Niin ja ikää 50+
Kommentit (3)
Täälläkin sama tilanne. Olen kyllä ehtinyt jo kunnolla ihastua ja hermo menee, kun ei tiedä tuleeko tästä mitään.
Meillä on vähän mahdoton tilanne. Huomasin miehen mielenkiinnon hiipuneen, joten testasin ja kutsuin kylään. Tuli käymään. Ehdotti kevyttä seksisuhdetta ja katselua. Juttu päättyi omalta osaltani siihen. En ala kellekään panoksi kunnes löytyy joku jonka kanssa vakiintua. Seksi on ihana asia, joka ei itsellä kuulu kevytsuhteisiin, jotka mulla on kaverisuhteita.
Mulla vähän samankaltainen tilanne. Olen kyllä sinkku ja mies myös. Mutta välimatkaa on ja tapailu usein mahdotonta. Yritän vain olla rauhallinen ja odotella rauhassa mitä tuleman pitää, vaikkei millään malttaisi. Olen sinua vanhempi.