Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
1661/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sairaalloisen mustasukkaiselta mieheltä, joka on viimeisiksi sanoikseen Karitalla sanonut, että tuhoaa tämän uran ja elämän.

Mies on järkyttynyt kun ei ole osannut aavistaakkaan. En usko että Karita olisi ollut 20v jonkun sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa. 

Mies tuntee itsensä varmaankin totaalisen huijatuksi. 

20v ja vanhuuden haaveet hukkaan. Naiseen luottaminen on pahin virhe minkä mies voi eläessään tehdä.

Riippuu naisesta. Esim. tavallisen näköiseen naiseen voi luottaa eniten mutta ei sekään 100% varmaa. Tämmöiset ex missit ovat aina suurin riski ja ex urheilijat puolisoina. Helppo pettää kun on aina ihailijoita perässä tai sillain on enemmän houkutuksia kuin vähemmän viehättävillä puolisoilla. 

Vähemmän viehättävillä ei tule niin paljoa houkutuksia kuin ulkonäöllisesti houkuttelevilla. 

Minä valitsin niin vaatimattoman näköisen miehen joka ei muille naisille kelvannut ja olen saanut hänet pitää ihan itselläni yli 30- vuotta. 

Kamalan luonteisia ja narsistisia olivat komeat miehet. En halunnut ulkonäkö keskeistä elämää. 

Vierailija
1662/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tähän pettämisjuttuun kantaa ottaa mut vielä viime vuosikymmenellä olin ammattini kautta tekemisissä kauneudenhoitoalan ammattilaisten, viihdealan ihmisten ja influenssereiden kanssa. Yleinen konsensus oli, että Karita Tykän mies on hiukan mustasukkainen ja nopeasti suuttuva.

Tiedän myös täysin varmasti, että Petri soitti kerran yhdelle stylistille ja haukkui tämän, kun stylisti oli pukenut Petrin mielestä huorahtavat vaatteet Karitalle. Tällainen ei ole tavanomaista todellakaan vaan aivan poikkeuksellista käytöstä. Kyseessä oli naistenlehden kuvat, joissa ei ollut mitään huorahtavaa.

Monet vaikuttajat ovat kavereita keskenään mutta Karita oli valunut siltä osin vähän ulkokehälle. Kuulemma sanoi itse ettei jaksa enää käydä missään mutta jos eräs hyvin tunnettu somevaikuttaja kutsuu kotiinsa juhliin ja K innoissaan lupautuu ja sit muutamaa päivää ennen ajankohtaa peruu tekosyyn varjolla, niin jostain tämä kertoo.

Ok, voipa olla niinkin ettei mitään pettämistä ole tapahtunut ollenkaan. Ei normaali ihminen kyllä pettämisestäkään vetäisi tuollaista julkista myllyä pystyyn. Ehkä joku alkoholiongelmakin vielä miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö terve mies seuraavaa:

Ratsaa toisen puhelinta

Seuraa vaimoaan

Nolaa toisen julkisesti

Vetää mukaan lapsensa

Vetää eksänsä mukaan

Uhriutuu julkisesti

Pitää itseään täydellisenä aviomiehenä

Joku hermoromahdushan tuo on. Ehkä oli jo masentunut taloustilanteestaan ja nyt napsahti.

Pettämiset erikseen. Niitä tapahtuu ja tulee tapahtumaan. Monille. Ei kaikille.

Tekee.

Julkinen Kosto, tuo terve tapa käsitellä järkytystä.

Tekee gutaa. Arvostan.

Vierailija
1664/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että Karitalla tuollainen mies.

Surullista, että miehellä oli tuollainen vaimo ja lapsella äiti.

Kaikkein pahin, että halusi säilyttää elintasoja ja lupasi päättää suhteen.

Petti tämänkin lupauksen. Se tekee asiasta vielä vakavemman.

Vierailija
1665/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sairaalloisen mustasukkaiselta mieheltä, joka on viimeisiksi sanoikseen Karitalla sanonut, että tuhoaa tämän uran ja elämän.

Mies on järkyttynyt kun ei ole osannut aavistaakkaan. En usko että Karita olisi ollut 20v jonkun sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa. 

20v ja vanhuuden haaveet hukkaan. Naiseen luottaminen on pahin virhe minkä mies voi eläessään tehdä.

Riippuu naisesta. Esim. tavallisen näköiseen naiseen voi luottaa eniten mutta ei sekään 100% varmaa. Tämmöiset ex missit ovat aina suurin riski ja ex urheilijat puolisoina. Helppo pettää kun on aina ihailijoita perässä tai sillain on enemmän houkutuksia kuin vähemmän viehättävillä puolisoilla. 

Vähemmän viehättävillä ei tule niin paljoa houkutuksia kuin ulkonäöllisesti houkuttelevilla. 

Minä valitsin niin vaatimattoman näköisen miehen joka ei muille naisille kelvannut ja olen saanut hänet pitää ihan itselläni yli 30- vuotta. 

Kamalan luonteisia ja narsistisia olivat komeat miehet. En halunnut ulkonäkö keskeistä elämää. 

T. Erkki joka tykkää esiintyä naisena

Vierailija
1666/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitta lapsen puolesta kun likapyykki pestään julkisesti. Petri nolaa Karitan pojan kustannuksella. Koska Petri ei ole ollut somessa niin K ei ole tullut mieleenkään että voisi kirjoittaa kaikelle kansalle K edesottamukset.

Petri on nyt shokissa ja tunteet kuohuu. Pari viikkoa kun menee eteenpäin niin alkaa jo pahimmat kuohut laantua. 

Vierailija
1667/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen kalavale tällä kertaa.

Vierailija
1668/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin aikanaan avioeron tiimellyksessä viikon kuurin. Kun siitä selvisi niin ei enää pikkumurheet ja some päivitykset kiinnostaneet. Suosittelen muillekkin ensihätään.

Minkä kuurin?

Vahvan lääkityksen?

Niin mä tekisin. Sairausloma, rauhoittavat päiväksi ja unilääkkeet yöksi ja paljon lepoa ja läheisiä ympärille joille purkaa pahaa oloaan. Some kiinni kokonaan.

Sarjapettäjille vähintään vuoden sometauko tekisi hyvää

Vierailija
1669/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tämmöstä. Tottahan se taitaa olla että kun rahan tulo vaikeutuu niin rakkaus lentää sen siliän tie ikkunasta ulos.

Tai että kesälomien jälkeen melkein kaikki eroavat. Meilläkin avioliitossa meneillään kriisi.

Mä olen ihan kypsä eroamaan. Ukko hanaa vielä vastaan.

joulun ja kai uusvuosi lasketaan otetaan eniten eroja ja myös kesälomien jälkeen. En tarkalleen muista miten meillä meni.

Vierailija
1670/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tähän pettämisjuttuun kantaa ottaa mut vielä viime vuosikymmenellä olin ammattini kautta tekemisissä kauneudenhoitoalan ammattilaisten, viihdealan ihmisten ja influenssereiden kanssa. Yleinen konsensus oli, että Karita Tykän mies on hiukan mustasukkainen ja nopeasti suuttuva.

Tiedän myös täysin varmasti, että Petri soitti kerran yhdelle stylistille ja haukkui tämän, kun stylisti oli pukenut Petrin mielestä huorahtavat vaatteet Karitalle. Tällainen ei ole tavanomaista todellakaan vaan aivan poikkeuksellista käytöstä. Kyseessä oli naistenlehden kuvat, joissa ei ollut mitään huorahtavaa.

Monet vaikuttajat ovat kavereita keskenään mutta Karita oli valunut siltä osin vähän ulkokehälle. Kuulemma sanoi itse ettei jaksa enää käydä missään mutta jos eräs hyvin tunnettu somevaikuttaja kutsuu kotiinsa juhliin ja K innoissaan lupautuu ja sit muutamaa päivää ennen ajankohtaa peruu tekosyyn varjolla, niin jostain tämä kertoo.

Ja tämäkö ei selvinnyt ensimmäisen puolivuoden aikana vaan vasta 20 v jälkeen kUN nainen petti miestään. Minusta näyttää että on ollut syytäkin olla mustis. Ja nyt tuli viimeinen pisara. Ja kyllä minusta nuo ns joogavideot pyllistelyineen ovat aika erikoisia aviovaimoilua.

Vierailija
1671/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta enpä ole tänään paljoa töitä ehtinyt tekemään, mennyt päivä selatessa tän aiheen keskusteluja, no maanantaina sitten tehdään rästit :D ihme että tämä keskustelu on saanut edes olla täällä.

Vierailija
1672/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aivan luonnollista.

Ihme kitinää taas.

kyllä mpitää sallia pettäminen, ei turhista pidä niuhottaa

Vierailija
1673/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa perää on. Poikkeuksia on suuntaan ja toiseen, mutta ulkonäkökeskeisten kanssa on selkeät riskinsä.

Vierailija
1674/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus, sen tietää vain ja ainoastaan pari itse.

Miehen raivoisa ulostulo on sekopäinen, kuitenkin keski-ikäinen mies ja lapsi joka tässä nyt kärsii eniten. Sairaan mustasukkainen mies ja kehitellyt koko pettämisen?

Vaimo tuskin olisi avioliittoa hehkuttanut vain viikkoa aikaisemmin jos pettäjä olisi, sitä en hänestä usko, pikemmin halunnut miehelle liittoa hehkuttaa kun perättömiä syytöksiä mustasukkaisella miehellä ollut?

Jos oli mies mustasukkainen, niin Karita Tyrkky antoi kyllä aiheitta. Petturi särki perheensä, huijasi lastaan ja miestään sekä nai toisen perheen aviomiestä ja lasten isää. 

Sitähän ei siis ole missään todistettu. Tämän Petrin "rysän" päältä tavoittaminen koski samaan autoon astumista.

Se, että Petri kiirehti somejulkaisuuan, ennen kuin Karita 'ehtii kåäntää asian itselleen parhain päin" kertoo siitä, että odotettavissa saattaa olla tietoa the Petrin sairaalloisista ja paranoidisista piirteistä.

Ja kirjoituksessa oli outouksia. Vasta viikko sitten Petri oli sitten "valmis tekemään parisuhdetyötä" mutta Karita ei sitten ollutkaan valmis -ruoja meni samaan autoon jonkun työkontaktinsa kanssa.

Ei, kyllä tuolla hra Tykällä räpsii valot vintillä.

Kuinka sairas voitkaan olla?

Vierailija
1675/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karitalle tsemppiä. Toivottavasti olet turvassa.

Hän on varmaan rentouttavassa hieronnassa...

Sääli hierojan vaimoa ja kolmea lasta!

Vierailija
1676/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Once you have got black you never go back.

Kyllä, kun on Isoon Mustaan sekaantunut, niin siltä tieltä ei ole paluuta. Kukaan muu ei huoli.

Vierailija
1677/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkö ei selvinnyt ensimmäisen puolivuoden aikana vaan vasta 20 v jälkeen kUN nainen petti miestään. Minusta näyttää että on ollut syytäkin olla mustis. Ja nyt tuli viimeinen pisara. Ja kyllä minusta nuo ns joogavideot pyllistelyineen ovat aika erikoisia aviovaimoilua.

Ihanaa yleistä parisuhdeväkivallan uhrien syyllistämistä. Oletko ihan suomalainen syntyperältäsi, kun mielipiteet viittaa jonnekkin aavikolle.

Vierailija
1678/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tämmöstä. Tottahan se taitaa olla että kun rahan tulo vaikeutuu niin rakkaus lentää sen siliän tie ikkunasta ulos.

Tai että kesälomien jälkeen melkein kaikki eroavat. Meilläkin avioliitossa meneillään kriisi.

Mä olen ihan kypsä eroamaan. Ukko hanaa vielä vastaan.

joulun ja kai uusvuosi lasketaan otetaan eniten eroja ja myös kesälomien jälkeen. En tarkalleen muista miten meillä meni.

Harvemmin kuitenkaan postaillaan heti lomien jälkeen someen jotain kristallihääpäivävideoita ja avioliiton ihquttelua, ja sitten heti kahden viikon päästä petetään ja erotaan :D

Vierailija
1679/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Teemu Evoavagean on tai mikä lie onkaan nimi?Insta poistunut ainakin.

Nyt puolustamaan Karitan kunniaa shamaani soikoon!

Vierailija
1680/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen on petturin tie

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi