Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Lopettakaa se lapsesta jauhaminen. On muillakin pareilla lapsia ja silti ovat kertoneet puolison huonosta käytöksestä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry mut en osaa sympatiseerata kumpaakaan osapuolta.
Toinen on täydellisen fasadin rakentanut ns. hyvinvointivalmentaja, jonka päätuote on hän itse. Mitä ilmeisimmin pettänyt.
Toinen vaikuttaa täysin epästabiililta m*lkulta, jolla menee huonosti jokaisella elämänsektorilla varmaankin omasta syystään.
Sympatiani ovat lapsen puolella.
Oikeastaan se ukko ärsyttääkin enemmän, kun sotki lapsensa mukaan ja vei eron syyt julkisuuteen.
Ei ole sotkenut lasta mukaan mitenkään. Heillä on lapsi, kumpikaan ei ole vetänyt häntä mukaan. Hän on vain olemassa. Onko naiset sitä mieltä, että esim. miehen teoista ei saa julkisuudessa puhua mitään, jos on lapsia? Ei näytä olevan samaa valitusta siitä, että miten kehtaa julkistaa miehen sikailut, kun on lapsia. Mutta kun nainen on pettäjä, samaistutaan niin naiseen että otetaan lapsi vipuvarreksi siihen että saadaan miehestä suurempi syyllinen. Naiset ovat mestareita kääntämään asiat päälaelleen.
TÄMÄ!
Jotenki se ei näytä haittaavan naisia jotka kertovat puolle kylää mitä se ex mies on tehnyt ja mitä jättänyt tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Karita vaikuttaa pahasti kontrollifriikiltä. En jaksaisi tuota naista, ehkä tekee hyvää päästä etäälle.
Yritin katsoa muutaman videon, ja pelkkä paasaava ääni ja kuiviin kontrolloitu keho alkoi heti ahdistaa.
Erikoinen ulostulo aikamieheltä.
Tuollaista tekstiä kirjoittaa rakkaudessa pettyneet teinitytöt.
Karita, jos on aikuinen, niin ei kommentoi asiaa mitenkään ja minnekkään.
Mikäs uskonto on tällä etelän hetelmällä? Yksi suomiavioliitto on taas ohi, missi ihannetasolta. Ollaanko kohta hunnun alla siveästi?
Nyt se Karita, viimesen temppunsa teki!
Miten helkkarissa Karita on voinut postata jonkun seesteisen uimisvideon samaan aikaan kun miehensä avautuu facessa pettämisestä? Ihan älytöntä. Kertoo kyllä kaiken oleellisen Karitan luomista kulisseista.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen ulostulo aikamieheltä.
Tuollaista tekstiä kirjoittaa rakkaudessa pettyneet teinitytöt.
Karita, jos on aikuinen, niin ei kommentoi asiaa mitenkään ja minnekkään.
Tuskinpa tuollainen mies antaa naisen kommentoidakaan...
Jos raha on ollut tärkeää, niin sen loppuessa yleensä sekä miehen että naisen käytös muuttuu todella paljon. Erilailla, mutta muuttuu. Tässä lisäksi some ollut tärkeä toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.
Lopeta toi sonnan jauhaminen.
Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.
Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.
About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.
Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää. Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.
Ja hyvä isä ollut silti minulle aina.
Vieraissa pilluissa juossut äijä hyvä iskä? 😂
Eipä se isyyteen vaikuta.
Kyllä, kyllä se vaikuttaa, paitsi ihan pikkulapsiin jotka eivät asiaa ymmärrä.
Millähän asiantuntemuksella sinä tällaista väität?
Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?
Sinä oletkin sinä, ilmeisesti pettäjäluonne on periytynyt isältäsi.
Useimmiten kyllä petturivanhemman vanhemmuuteen tulee vähintäänkin säröjä, koska harva teini tai nuorempikaan pitää toisen vanhemman loukkaamista ja tälle valehtelua ihan okei-asiana.
Kyllä se on lapselle iso pettymys, ja siihen liittyy myös häpeää ja usein vihaakin.niin, ja? vanhemmat tuottavat lapsilleen pettymyksiä, vihaa ja häpeääkin. Mikä sinä olet määräämään minkä pettymyksen tulee vaikuttaa lapsen ja vanhemman väleihin ja kuinka raskaasti?
Kuinka sinä perustelet minun perineen pettäjäluonteen isältäni? Ethän tunne minua mitenkään, etkä itseasiassa tiedä mitään myöskään toisesta vanhemmastani.
Sinun voisi olla hyvä opiskella sisintäsi esim jonkinlaisen psykoterapian avulla. Ymmärrätkö itsekään, että haukut ja suhtaudut varsin hyökkäävästi nyt täysin vieraaseen ihmiseen joka kertoo rakastavansa läheistään sen viallisuuksista huolimatta? Onko se mielestäsi ihan tervettä?
Viallisuus? Pahuus enemmänkin. Sinä "rakastat" ihmistä joka teki tahalleen äitisi elämästä maan päällistä helvettiä.
Moraalia sinulla ei ainakaan ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset päivitykset antaa aika epävakaan kuvan tuosta petristä. Raivoaa ja kostaa ajattelematta yhtään lastaan.
Lopeta nyt toi lässyttäminen. Karita on aina joka tässä on tehnyt väärää. Lapsi ei ole mikään vapaudu vankilasta kortti.
Karita-lapsi-lapsi-karita-petri-lapsi-karita-lapsi-petri
Se lapsihan on ihan oma itsenäinen ihmisensä, jonka etua pitäisi molempien vanhempien tarkastella itsestään ja toisistaan erillisinä. Hoksaatko? Molempien, hoksaatko?
Se on vähän sama juttu kuin miettisi aina joulun alla,että miten on parisuhdevuosi toisen vanhemman kanssa mennyt. Onko riitoja miten paljon ollut, entä seksiä.. Sitten päättelisi sen perusteella onko lapset ansainneet lahjoja vai ei. Tuhmien äitien tai isien lapsille pelkkiä risuja, eikö niin.
Juuri sinunkaltaiset ihmiset on valittamasta että ei saisi edes ottaa avioeroa koska lapset kärsii siitä.
Aikuisten ei todellakaan tarvitse järjestää elämäänsä lapsen mukaan ja lapsen pitää kyetä kohtaamaan oikea elämä.
Lapsi ei ole sinun tunteidesi ja elämäsi jatke. Lapsi ei ole sinun tekojesi jatke. Lapsi on sinusta ja toisesta vanhemmastaan irrallaan oleva itsenäinen oma yksilönsä, jolla on omat tunteet ja omat henkilökohtaiset suhteet molempiin vanhempiinsa. Sinä olet niitä ihmisiä, jotka pakottavat lapsen olemaan samaa mieltä itsensä kanssa, harrastamaan niitä asioita mitä sinä haluat, tekemään kaikessa miten sinä haluat, koska lapsi on sinun egosi jatke?
Ohis
Palsta mammat joukolla vaatimassa pitämään kulissit pystyssä!
"Lapsen takia", jopa joo. Sehän se lapselle tekee hyvää, kun vanhemmat esittää muuta kuin mitä on.
Ne kauan pidetyt kulissit romahti nyt. Ihan turha olisi ollut julkaista nönnönnöö-lausunto "kasvoimme erillemme ja lähdemme kumpikin omaan suuntaan, tämä oli yhteinen päätös ja blaablaablaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
somekulissit, joita ihmiset rakentavat ovat naurettavia. Juuri kuukausi takaperin hekumoinut rakkautta mieheensä ja nyt tämä. Ei pä ole tarvinnut hehkutella omaa 24 vuotta kestänyttä parisuhdetta kertaakaan.
Eivätköhän somekulissit ja sitä myöden toimeentulo romahtaneet tämän myötä. Missä viipyy Elisa Kuuttilan haastattelu?
Kuka on Elisa Kuuttila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.
Lopeta toi sonnan jauhaminen.
Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.
Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.
About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.
Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää. Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.
Ja hyvä isä ollut silti minulle aina.
Vieraissa pilluissa juossut äijä hyvä iskä? 😂
Eipä se isyyteen vaikuta.
Kyllä, kyllä se vaikuttaa, paitsi ihan pikkulapsiin jotka eivät asiaa ymmärrä.
Millähän asiantuntemuksella sinä tällaista väität?
Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?
Sinä oletkin sinä, ilmeisesti pettäjäluonne on periytynyt isältäsi.
Useimmiten kyllä petturivanhemman vanhemmuuteen tulee vähintäänkin säröjä, koska harva teini tai nuorempikaan pitää toisen vanhemman loukkaamista ja tälle valehtelua ihan okei-asiana.
Kyllä se on lapselle iso pettymys, ja siihen liittyy myös häpeää ja usein vihaakin.niin, ja? vanhemmat tuottavat lapsilleen pettymyksiä, vihaa ja häpeääkin. Mikä sinä olet määräämään minkä pettymyksen tulee vaikuttaa lapsen ja vanhemman väleihin ja kuinka raskaasti?
Kuinka sinä perustelet minun perineen pettäjäluonteen isältäni? Ethän tunne minua mitenkään, etkä itseasiassa tiedä mitään myöskään toisesta vanhemmastani.
Sinun voisi olla hyvä opiskella sisintäsi esim jonkinlaisen psykoterapian avulla. Ymmärrätkö itsekään, että haukut ja suhtaudut varsin hyökkäävästi nyt täysin vieraaseen ihmiseen joka kertoo rakastavansa läheistään sen viallisuuksista huolimatta? Onko se mielestäsi ihan tervettä?
Oliko isäsi kenties alkoholisti ja äitisi mt-ongelmainen joka joutui hoitojaksoille sairaalaan useita kertoja lapsuudessasi?
Toivon että ottaa Johanna Tukiaisesta mallia taisteluun lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten helkkarissa Karita on voinut postata jonkun seesteisen uimisvideon samaan aikaan kun miehensä avautuu facessa pettämisestä? Ihan älytöntä. Kertoo kyllä kaiken oleellisen Karitan luomista kulisseista.
Postaukset menee ajastuksella, niin siten.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy tuota lasta, joka joutuu seuraamaan vanhempien riitelyä lööpeistä, olisivat edes lapsen vuoksi pitäneet eroon liittyvät yksityiskohdat omana tietonaa. Varmaan kavereiltakin saa asiasta kuulla 🙁
Vähän suhteellisuudentajua. Hirveä haloo lapsen puolesta, eikä kyse sentään ole kuin yhdestä isän tekemästä postauksesta. Toki tyhmä ja ajattelematon, mutta silti. Tuhannet jollei kymmenet tuhannet suomalaiset lapset joutuvat vuosittain piileksimään äitien kanssa turvakodeissa, kun isä uhkaa tappaa. Ei tässä ole sellaisesta lainkaan kyse.
Karita pärjää. Ei tarvitse roikkua kämppis suhteessa enää.
Verotietojen mukaan Karita Tykkä tienasi vuonna 2021 ansiotuloja noin 122300 euroa. Pääomatuloja hänellä oli noin 1100 euroa. Petri Tykän ansiotulot olivat kyseisenä vuonna noin 94400 euroa.
Vuonna 2020 Karita Tykän ansiotulot olivat noin 174800 ja Petri Tykän noin 139700 euroa.
Tyypillinen ikäerosuhteen kaava. Kun vanhempi ylittää 50, ikäero ikäänkuin repeää suuremmaksi koska vanheneminen alkaa kiihtyä viidenkympin jälkeen, varsinkin miehillä jotka muutenkin vanhenevat naisia nopeammin. Enkä sano tätä mitenkään miehiä halveksuen vaan kyseessä on ihan tieteellinen fakta, tutkitusti mieskeho on keskimäärin 4 vuotta samanikäistä naiskehoa vanhempi.
10 vuoden ero ei ehkä nuorempana tunnu paljolta, mutta tuossa kohtaa se alkaakin näkyä rajusti. Silloin moni vaihtaa ikäiseensä tai nuorempaan.
Toki senkin voi tehdä monella tapaa. Ero tuossa kohtaa on ymmärrettävä mutta pettäminen ei.
niin, ja? vanhemmat tuottavat lapsilleen pettymyksiä, vihaa ja häpeääkin. Mikä sinä olet määräämään minkä pettymyksen tulee vaikuttaa lapsen ja vanhemman väleihin ja kuinka raskaasti?