Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
881/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri flipannut täysin.

Karita paennut kodistaan lapsen kanssa.

Petri jäänyt tissuttelemaan kotiin. Soittanut itkuisia puheluita kavereilleen ja kaverin kavereille, viestit laulaneet joka suuntaan.

Tää on sit ihan lähipiiriltä kuultua.

Tilasi myös kebabin kotiinsa kaikilla mausteilla ja kävi K-marketissa ostamassa Jim-patukan.

Vierailija
882/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemu Eguavoen?

Tuo osteopaatti?

Mitä kyselet? Niinhän Petteri kirjoitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari juttua jotka Petri jättänyt vuodatuksessaan mainitsematta:

Hän sairastui jo jokin aika sitten masennukseen ja kun tuli tiettyjä muutoksia yritystoiminnassa, ne veivät vielä syvempiin vesiin.

Tästä seurasi tiettyjä asioita.

Petri itse puhuu että on ollut alakuloinen taloudellisten ongelmien takia. Lievä understatement!

Ei ole esimerkiksi varmaa, saavatko pitää taloaan, se on ihan lainoitettu.

Joo toki puolison masennus on lieventävä asianhaara aloittaa pettäminen!

En sano, että pettäminen olisi oikein, mutta masentuneen ja talousvaikeuksiin ajautuneen kumppani elämä käy kyllä todella raskaaksi.

Samaa mieltä. Itse olen elänyt vuosikausia välillä masentuneen ja/tai kiukkuisen puolison kanssa, jolle pienikin vastoinkäyminen on katastrofi.

Voin sanoa, ettei ole todellakaan helppoa. Itse tulet väsyneenä töistä kotiin ja haluaisit edes hetken levätä, niin heti kuulet ryöpytyksen kaikista pieleen menneestä ja valituksen rahasta ja minun palkkani pienuudesta.

Itse olen tähän suhteeseen jäänyt, mutta en todellakaan ihmettele, että toiset eivät jaksa, vaan eroavat, jättävät ,pettävät ja ties mitä.

Monestihan tässä voi juuri herätä se ajatus, että toinen ei masennuksissaan kestä eroa, niin ei uskalleta erota, mutta haluaa jotenkin pitää itsensä hengissä ja järjissään, niin lähtee pettämisen tielle. Tämähän aiheuttaa tietysti paljastuessaan vielä pahempaa, mutta moni ei välttämättä siinä hetkessä sitä ajattele, jos elämään tulee joku valonpilkahdus toisen ihmisen muodossa.

Eli jos puoliso masentuu tai saa burnoutin niin muna suuhun ja syyttämään siitä puolisoa.

"Kun _mulla_ oli niin raskasta!"

Vierailija
884/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri flipannut täysin.

Karita paennut kodistaan lapsen kanssa.

Petri jäänyt tissuttelemaan kotiin. Soittanut itkuisia puheluita kavereilleen ja kaverin kavereille, viestit laulaneet joka suuntaan.

Tää on sit ihan lähipiiriltä kuultua.

Tilasi myös kebabin kotiinsa kaikilla mausteilla ja kävi K-marketissa ostamassa Jim-patukan.

Ei varmasti ajanut 20 min kauppaan yhden jim-patukan takia.

Vierailija
885/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Petri on sen oloinen mies että toivottavasti ei kovin nyt sekoa tästä, voi tulla rumaa jälkeätällaisten tarinoiden päättymisiä aina välillä luetaan ip-lehdistä ja alibeista.

Vierailija
886/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskasaavista katkesi kahva. Kyynel siitä.

Vierailija
887/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otamatta kantaa eron syihin mitenkään ( sitäghän ei tiedä muut ,kuin Karita ja  Petri). Niin minusta Karita on vaikuttanut aina tosi laskemoivalta ja itseään ajattelvalta ihimiseltä

Haluaa pitää kuliisit kunnossa ja siksi ei kommentoi myöskään Petrin vuodatusta mitenkään, koska ei 

halua antaa  itsestään sellaista kuvaa, että "alentuisi " samalle tasolle.

Tunnen tämmösiä ihmisiä. Ovat mukavia ympärillä oleville ihmisille, mutta hyvin tunnekylmiä eivätkä

näytä tunteitaan kovinkaan helposti. Myös raha ja status tärkeitä. Sekä hyväksikäyttö

Vierailija
888/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse petettetynä jo muutenkin haastavassa elämäntilanteessa tunnistan tuskan. Puhuin asiasta läheisilleni ja myös mieheni siskolle. En kuitenkaan päivitellyt asiaa somessa. Tarvitsin avukseni myös terapeutin, ja onnettoman tietomurron vuoksi menetin vielä henkilötietoni rikollisten käsiin.

Nyt monen vuoden jälkeen, en ole enää katkera tai masentunut. Trauma voi tosin trikkeröityä tietyissä tilanteissa. Mutta uskon ne päihittäväni. Petrille nyt jäitä hattuun, hae apua. Tuskin sulla yhtä huono tuuri on kuin mulla. :) Mieti, haluaisitko lapsesi lukevan asiasta somessa.

Aah, sinähän kirjoitit tarinasi myös siellä Petrin fb-sivulla 😄😄😄

Vierailija
889/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita, payback is a bitch..

Vierailija
890/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009825537.html

Hyvä Karitalle että on avioehto. Tienaa enemmän.

En usko, että missin tuloilla pääsee suvisaaristoon asumaan.

Vierailija
891/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ymmärrettävää, että petetyksi tullessa tunteet tulevat voimakkaina pintaan. Samahan on ollut Koivun Helenalla. On oikeasti kamalaa, kun se ihminen, johon luotti, pettää mitä karuimmin. Kaikelta elämässä putoaa pohja. Se on iso kriisi ja kriiseissä ihmiset eivät yleensä käyttäydy likimainkaan normaalisti.

Toivottavasti kenelläkään ei kaikki elämä ole puolison varassa. Itse ajattelen, että tuollaisessa kriisissä yksi elämän tukijaloista katkeaa, mutta ei sentään koko elämän pohja putoa.

Vierailija
892/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri tekee Karitalle helpoksi kääntää tämä omaksi edukseen. Ei tarvi kuin olla hiljaa kun Petri avautuu miten on ajanut lapsensa omasta kodistaan muutenkin vaikealla hetkellä jne.

Karitan on vaikea kääntää tätä millään omaksi edukseen, kun on mennyt pettämään. Teko on ollut väärin ja myös oman julkisuuskuvan vastainen, sitä ei kovin helposti toiseksi käännetä.

Vierailija
893/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Petrillä on oikeus avautua. Onhan tuo nyt hirveä tilanne. Parempi että toi totuuden esiin ennen kuin Karita ehtii valkopesemään omalta puoleltaan. Pettäjä pettää aina myös lapsensa, syyllinen on Karita.

Karita on syyllinen joo mutta Petri maksimoi lapselle tapahtuvan vahingon. Siksikin tää juttu kosahtaa todennäköisesti lopulta Petrin jalkaan pahemmin kuin Karitan, varsinkin jos Karita ymmärtää esiintyä nyt julkisuudessa aikuisemmin. Kannattaa muistaa että tosi moni ihminen on itsekin pettänyt ja tietää ettei käytännössä missään suhteessa ole yksi pyhimys ja yksi pahis. It takes two to tango.

Sinä et voi tietää jos poika on yhtä raivoissaan iskänsä kanssa, ja miksei oliskin? Paitsi jos sitäkin suututtaisi ettei iskällä enää rahaa.

En usko hetkeäkään, että teinipoika toivoisi isän päivittelevän julkisesti mahdollisista sukupuolitaudeistaan ja muista kivoista yksityiskohdista, mitä tuohon eroon liittyy. Valoja päälle nyt.

Ohis

Minä taas uskon toisin. Nautin nuorena, kun äitini nolasi isäni pettämisistä. Älä yleistä. Harvoin horatsuperseitä lapsetkaan rakastaa.

Tämä! Ei tule yksinkertaistaa lasta! Ei minkälainen tahansa vanhempi ole lapsenkaan mielestä rakas ja ihana. Myös lapsella saa ja pitää olla moraali! Ei moraalitonta vanhempaa tarvitse rakastaa!

Vierailija
894/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse petettetynä jo muutenkin haastavassa elämäntilanteessa tunnistan tuskan. Puhuin asiasta läheisilleni ja myös mieheni siskolle. En kuitenkaan päivitellyt asiaa somessa. Tarvitsin avukseni myös terapeutin, ja onnettoman tietomurron vuoksi menetin vielä henkilötietoni rikollisten käsiin.

Nyt monen vuoden jälkeen, en ole enää katkera tai masentunut. Trauma voi tosin trikkeröityä tietyissä tilanteissa. Mutta uskon ne päihittäväni. Petrille nyt jäitä hattuun, hae apua. Tuskin sulla yhtä huono tuuri on kuin mulla. :) Mieti, haluaisitko lapsesi lukevan asiasta somessa.

On huonoa tuuria ja todella onnetonta että vielä se tietomurtokin sattui sun kohdalle. Suorastaan kauhuelokuvamateriaalia. Tsempit sulle.

Vierailija
895/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa itsekin kokenut miehenä. Masennus iski ja olisin tarvinnut ensimmäisen kerran kumppanin tukea. Sen sijaan tuli puun takaa eroilmoitus, vaikka sitä ennen näytteli että kaikki on oikein hyvin. Nykynaiset eivät tue miestään, vaan lähtevät pahimpaan aikaan, kun mies on heikoimmillaan. Esim. Miki ja Behm. Käsittelin yksin eron sekä masennuksen ja nousin kaikesta huolimatta ylös, onneksi. Mitään tukea en saanut exältä, ei kertaakaan edes kysynyt kuinka voin, vaikka oltiin hankkimassa perhettä. Naiset näkevät miehet vain hyödykkeinä.

Miehet jättävät sairastuneen vaimonsa useammin kuin toisin päin. Facts. Miksi naisen pitäisi aina uhrautua? Jos masentunut mies ei esim. Ole kiinnostunut seksistä niin ilmanko pitäisi loputtomiin olla?

Ei toki, pettämään vain siinä tapauksessa!!! Vai???

Niinhän ne miehetkin ovat kautta maailman sivun toimineet. Onko se miehinen oikeus vain? Huoritteletteko Halla-ahot ja muut puliveivarit samalla tavalla?

No todellakin. Halla-Aho on kuvottava pettäjäukko, vastenmielinen niljake.

Hah 😄. Tässä sen näkee eron miehen ja naisen välillä: kun mies pettää, se on vain vastenmielinen niljake. Kun nainen pettää, se on h***a. Jep jep, tasan menee 😄

Mistä luitkaan, että minä olisin kirjoittanut naisen olevan h***a???

Pettäjä on pettäjä, olipa mies tai nainen, yhtä alhainen ja halveksittava.

Vierailija
896/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemu Eguavoen?

Tuo osteopaatti?

Miespuolinen ns. täyden palvelun thaihieroja..

Vierailija
897/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri vuodatti sydämensä fb:ssa , kun ahdisti. Lapsi kärsii , ikävä juttu.Olisi nämä asiat tullut julki muutenkin jossain vaiheessa. Älkää Petriä syyttäkö.

Karita tämän aloitti menemällä vieraisiin.

Vierailija
898/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan helvetin noloa avautua julkisesti ja kertoa vielä sen kolmannen osapuolen koko nimi. Jeesus mikä pelle.

Noloa?

No on todellakin noloa puida suhdeasioitaan somessa kaiken kansan nähtävillä.

Säästää jonkun juorutoimittajan töitä. Ja saa kertoa niinkuin haluaa.

Vierailija
899/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jää rysän päältä kiinni, niin julkinen häpäisy on kova pala petetylle. Ymmärrän vuodatuksen, joskin kyllä tekstistä näkee rivien välistä, että parilla on ollut aika vaikeaa. Rumaa jälkeä kyllä.

Vierailija
900/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri tekee Karitalle helpoksi kääntää tämä omaksi edukseen. Ei tarvi kuin olla hiljaa kun Petri avautuu miten on ajanut lapsensa omasta kodistaan muutenkin vaikealla hetkellä jne.

Karitan on vaikea kääntää tätä millään omaksi edukseen, kun on mennyt pettämään. Teko on ollut väärin ja myös oman julkisuuskuvan vastainen, sitä ei kovin helposti toiseksi käännetä.

Tuo leima jää häneen loppuiäksi. Onhan tuo julkkiksilla nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan