Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Manipulaatioko kirjoitti:
Tuosta Petristä tulee jotenkin todella pahat vibat. Tuollainen julkinen avautuminenMikä sille voi olla aidosti motiivi? On päivän selvää, että hänellä on jotain patoutunutta antipatiaa vaimoaan kohtaan. Ja toteaa itse enää ei kiinnosta mikään. Niin Ei edes kiinnosta oman lapsen hyvinvointi.
Miettikää ihan oikeasti; mikä tällaisen julkisen avautumisen todellinen motiivi on? Joku tässä vaan haisee ja pahasti.
Pari viikkoa sitten oltiin eroamassa ystävinä ja nyt sitten yhden tapaamisen jälkeen tällainen paskamyrsky someen?
Cmon!
Älä jaksa länkyttää. Ei tuota sun juttua kukaan usko. Face the facts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen etua taas mai ääs. Eipä äiti poikaansa miettinyt kun lähti nuhimisreissulle. Miettikää panna julkisella paikalla, kadunvarressa autossa kun joku pennin prostituoitu. Ja kauan tätä jo tehnyt?
Hyi fittu kun mä vihaan pettäjiä.Niin. Eikö se ole jo tarpeeksi paha lapselle, että äiti pettää isää ja perhe hajoaa. Täytyykö isän tehdä kaikesta julkista, jotta häpeä lapselle on maksimaalinen? Tässä nimenomaan ei ole Petri ajatellut lapsen etua, ainostaan omaa etuaan.
Lehdistö olisi tehnyt tästä julkisen joka tapauksessa. Sitten olisi syytetty miestä, tietenkin, ja säälitelty Karita-parkaa.
Juuri näin. Siksi varmasti ulostulo. Tosiasiat pöytään niin perinteinen ulina pettäjältä ei ole enää uskottavaa.
Tässä ainakin huomaa taas miten miehillä kaikki pyörii aina vain oman navan ympärillä. Ei sitten yhtään tullut tälläkään uroolla mieleen ajatella lastaan, ennen kuin alkoi somessa mesota sen äidisrä.
Minäminäminä ja mun ego.
Vaikuttaa vaaralliselta. Mitähän helvetti lie neljän seinän sisällä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt,Karita on oman poikansa antanut kärsiä kun tämä on tiennyt äitinsä salasuhteesta.
Mitä pojan päässä onkaan liikkunut kun on miettinyt isäänsä ja perheensä tulevaisuutta.
Puhumattakaan mitä äiti olisi julkisuuteen valehdellut kun olisi ero tullut tietoon.Siksi totuus on aina parempi kuin valheet. Pahimmillaan vuosikymmeniksi.
Niin että on parempi pojalle se, miten isä tilittää julkisesti auki kaikki ja vihjaa asioilla, jotka viittaa sukupuolitautiin? Lapsi ei yhtään tule kärsimään tästä totuudesta, kun siltä kysellään koulussa ja muualla, että onko sun isälläs nyt hiv vai herpes vai mikä ja ootko itekin yhtä tautinen? Miltä tuntuu kun äitis on h**ra ja muuta ihanaa, mitä tämä totuus koko kansan edessä julistettuna pitää sisällään? Tämä on lapselle parempi, eikä esimerkiksi se, että asioista kerrotaan lapselle henkilökohtaisesti vaikka jossain perheterapiassa, missä on ammattilaiset mukana auttamassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuopiosta kuuluu että Karita nuoruusaikoinaan oli niin ruma sisältäpäin että joutui sen kaiken peittääkseen korostamaan ulkoista puoltaan 😁
Eipä ole tainnut neito niistä ajoista muuttua.
Hyvä on aina ollut esittämään.
höpöhöpö, Karitalla oli nuoruudessaan eräs Teemu joka on nyt erään tunnetun naisen aviomies.
Tuosta Petristä tulee jotenkin todella pahat vibat. Tuollainen julkinen avautuminenMikä sille voi olla aidosti motiivi? On päivän selvää, että hänellä on jotain patoutunutta antipatiaa vaimoaan kohtaan. Ja toteaa itse enää ei kiinnosta mikään. Niin Ei edes kiinnosta oman lapsen hyvinvointi.
Miettikää ihan oikeasti; mikä tällaisen julkisen avautumisen todellinen motiivi on? Joku tässä vaan haisee ja pahasti.
Pari viikkoa sitten oltiin eroamassa ystävinä ja nyt sitten yhden tapaamisen jälkeen tällainen paskamyrsky someen?
Cmon!
Siinä ehkä menee kuppi nurin itse kullakin jos muija esittää vuosikausia jotain pyhimystä, jää kiinni pettämisestä, länkyttää että joo hupsis eiku raxutan sua jatketaan vaan, ja jää heti perään kiinni salarakkaansa kanssa vehtaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei tää pettäminen ollut mikään yllätys, vaan on ollut tiedossa jo pitkän aikaa, poikakin tiennyt toisesta ukosta? Hieman melodramaattinen päivitys siihen nähden.
Karita oli luvannut Petrille lopettaa salasuhteensa, kun oli jäänyt siitä suhteesta kiinni! Mutta tämän lupauksen jälkeen meni salaa tapaamaan tätä salaraskastaan ja jäi kiinni tuon Teemun kanssa Ratakadulla. Siksi melodramaattinen päivitys.
Petri Tykkä:
"Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta Karita on jo aiheuttanut pojallemme surua viimeisen 1,5 viikkoa, sillä poikamme on ollut tietoinen äidin uudesta miesystävästä, mistä huolimatta Karita jatkoi tuota omaa ikävää toimintaansa.
Koska Karita on julkisuuden henkilö, olisivat lehdet tehneet jutun tästä asiasta joka tapauksessa.
Nyt sain ainakin tuotua esille totuuden tämän asian osalta, vaikkakaan en olisi arvannut että tämä paisuu näin paljon.
Kun sain tietää tuosta syrjähypystä, niin yritin viime perjantaina erota ystävinä, mutta Karita ilmoitti minulle että haluaa olla minun kanssani.
Hän ilmoitti samalla, ettei aio tavata enää tuota kolmatta osapuolta, mutta toisin kävi."
Totuus on paras keino välttää lapselle traumojen syntymistä.
Se totuus kannattaa puida jossain muualla kuin julkisuudessa. Ja vaikka ero johtuisikin pettämisestä, niin mikään ei ole lapselle vahingollisempaa, kuin toisiaan tuhoavat vanhemmat, jotka käyttävät lasta koston välikappaleena. Jos haluaa tuhota lapsensa mielenterveyden ja tulevaisuuden, niin silloin kannattaa toimia noin. On nimittäin takuuvarma keino.
"lasta koston välikappaleena" käyttäminen on kyllä ihan eri asia kun tämä.
Siinä lapsen ei anneta tavata exää.
Älä itse yritä piiloutua lapsien taakse, ja sillälailla saada lupaa pettämiselle tai velehtelulle. MOni pettää, lapsien on ihan hyvä saadakin tietää erojen syyt, etteivät syytä itseään. Aikuisena saavat kuitenkin selville. Muuten toinen vanhempi voisi valehdella heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi Petri itse kokee menettäneensä jo niin paljon, että nyt ykköstavoitteena on tuhota Karita ja hänen uransa.
Onko hänellä joku velvollisuus kokemansa jälkeen yrittää suojella Karitan feikkijulkisuuskuvaa?
Lähinnä voisi lapsiaan ajatella.
Ehkäpä hän ajatteli, nythän lapsetkin näkevät minkälainen huo..äiti heillä on. Samalla saavat elämänopetuksen naisen luonnosta.
Jos hän ajatteli näin, kaikkien psyykkisesti terveiden sympatia on Karitan ja lapsen puolella.
Sympatiat karitan puolella?? Koko päivitystä ei olisi ikinä tullut ilman tätä karitaa. Tässä alkaa todella ymmärtää miten kieroutunut maailma osalla teistä ä mmistä on.
Ei sitä silti nolata lasta noin. Etenkin kun sen lapsen koulukamut voi sitten lukea sen kaikkien markettien kassalla.
Lapsi lukee äidin pettämiskuviot joko
a) isän suorasukaisena ulostulona
tai
b) iltalehtien klikkihuorausjutuista
jokatapauksessa lapsi lukee äidin pettämiskuviot jostain
juu. Lukea lööpistä, että vanhemmille tuli ero kun äiti kävi vieraissa. On täysin sama asia kun lukea lööpeistä, että isä kutsuu äitiä kullankaivajaksi, vihjailee jostain ruumiillisesta vammasta JA äiti kävi vieraissa.
jos joku loukkaa mun lastani, niin minun kannattaa loukata häntä sitten kaksinverroin. Ihan vaan kostoksi sille loukkaajalle. Tämäkö on logiikka?
Se on sellainen perhesurmaajien logiikka, hälyttävää että moni palstalainen tuntuu sen jakavan.
Jos teet lapsia et toimi noin vaikka ero kumppanista tuliskin, se lapsi pistetään kaikessa edelle ja unohdetaan omat katkeruudet. Kertoo paljon tästä miehestä.
Varmaan vastuu tästä on pettäjällä, hoitaa perhesuhteet kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, tämä tarina ei pääty hyvin😥
No jos on vaikka tatuioinut toistensa nimet nimettömiin. Eihän sitä millään pois saa. Paitsi uudella tatuioinnilla.
Tämä on petrin katkera tilitys. Onko edes koko totuus. Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä joku laittaa nettiin. Meistä kukaan ei ole nähnyt mitään faktaa petoksesta.
Petriltä aivan väärä reaktio pistää tästä julkista. Katuu vielä mitä tuli tehtyä
Cmon!
Mistä tuo pariviikkoa ja ystävinä tuli? Eiks silloin ollut ne Karitan hääpäivärakkauspäivitykset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, juu pettäminen on väärin, mutta päivityksen perusteella tuo mies kuulostaa pelottavalta, täysin ehdottomalta ja hyvin omistavalta.
Apua joo! On kyllä epätervettä pahastua, kun aviovaimo jakaa persettä! Omistavaa jopa!
Jumalauta mitä epäihmisiä täällä! Hyi!
"Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit kerta laakista roskikseen" – Aika dramaattista ja katkeraa, eihän pettäminen ja ero tarkoita, että muistot olisivat menneet pilalle.
"Tein viime vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla" – Uhriutumista. Kannattaa tehdä muutakin kuin hurjasti töitä.
"Olen pelkästään ajatellut sinua ja lasta ja minua yhtenä yksikkönä." – Kammottavaa. Kyllä parisuhteessa on ihan kaksi erillistä ihmistä, joilla on omat jutut ja kiinnostuksen kohteet sen yhteisen elämän lisäksi.
"Olen pyyteettömästi rakastanut sinua miljoona kertaa enemmän kuin ketään aiempaa" – Onneksi oma puolisoni ei koskaan puhu minusta ja suhteestamme näin.
Vierailija kirjoitti:
Varttiniggeri.
Tällaiset tyypit on sillä lapsella edessään tänään koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei tää pettäminen ollut mikään yllätys, vaan on ollut tiedossa jo pitkän aikaa, poikakin tiennyt toisesta ukosta? Hieman melodramaattinen päivitys siihen nähden.
Karita oli luvannut Petrille lopettaa salasuhteensa, kun oli jäänyt siitä suhteesta kiinni! Mutta tämän lupauksen jälkeen meni salaa tapaamaan tätä salaraskastaan ja jäi kiinni tuon Teemun kanssa Ratakadulla. Siksi melodramaattinen päivitys.
Petri Tykkä:
"Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta Karita on jo aiheuttanut pojallemme surua viimeisen 1,5 viikkoa, sillä poikamme on ollut tietoinen äidin uudesta miesystävästä, mistä huolimatta Karita jatkoi tuota omaa ikävää toimintaansa.
Koska Karita on julkisuuden henkilö, olisivat lehdet tehneet jutun tästä asiasta joka tapauksessa.
Nyt sain ainakin tuotua esille totuuden tämän asian osalta, vaikkakaan en olisi arvannut että tämä paisuu näin paljon.
Kun sain tietää tuosta syrjähypystä, niin yritin viime perjantaina erota ystävinä, mutta Karita ilmoitti minulle että haluaa olla minun kanssani.
Hän ilmoitti samalla, ettei aio tavata enää tuota kolmatta osapuolta, mutta toisin kävi."
Karita ei halunnut erota? Tahtoi siis säilyttää puhtoisen julkisuuskuvansa, elintasonsa ja samalla syödä hmm tummaa makkaraa.
Yritti kuoria kirsikat molempien kakkujen päältä. Laskelmoiva nainen. Ehkä jopa ahne.
Tai valmisteli uutta elämää ja eroa vaivihkaa kulisseissa. Tämä on fiksua, etenkin jos mies sattuu vaikka olemaan arvaamaton ja erotilanteissa aggressiivinen.
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroonsa palan voita ja ripottelee päälle hieman ruokosokeria. Olemme tehneet näin jo 21 vuotta.
Pettämisestä emme ole mieheni kanssa keskustelleet, koska olemme syntyneet samana vuonna. Mutta hyvä yhteinen aamiainen on varmasti vaikuttanut siihen, että liitossamme ei ole mitään ongelmia. Emme ole koskaan riidelleet.
Moni nainen haluaa tuollaisen tarzanin sänkyyn. Tumma ja lihaksikas 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiosta kuuluu että Karita nuoruusaikoinaan oli niin ruma sisältäpäin että joutui sen kaiken peittääkseen korostamaan ulkoista puoltaan 😁
Eipä ole tainnut neito niistä ajoista muuttua.
Hyvä on aina ollut esittämään.höpöhöpö, Karitalla oli nuoruudessaan eräs Teemu joka on nyt erään tunnetun naisen aviomies.
Klara vappen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää että Karita halusi noin epävakaasta miehestä eroon.
Varmaa täss keississä ei ole ollut muu kuin Petrin epävakaus.
Tässä ei ole edes sana sanaa vastaan -tilanne, sillä Karita ei ole sanonut mitään.
Alkaa näyttää siltä, että asioita on kehitellyt lähinnä Petri omassa päässään.
Jos pelkkä tollainen kännissä tai lääkkeissä tehty uhoviesti on ainoa mitä tiedetään, niin emme tiedä vielä mitään.
Luulenpa että Karita vie asian oikeuteen ja saadaan selvyys.
Pettäjät ovat yleensä epävakaita. Heillä tapana alkaa keksimään tarinoita omasta päästään jolla pettämisestä saataisiin yleisesti hyväksyttyä.
Karita ei halunnut erota? Tahtoi siis säilyttää puhtoisen julkisuuskuvansa, elintasonsa ja samalla syödä hmm tummaa makkaraa.
Yritti kuoria kirsikat molempien kakkujen päältä. Laskelmoiva nainen. Ehkä jopa ahne.