Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Ikävää lapselle tällaiset vanhempien töhöilyt :( ja vielä julkisesti
Vierailija kirjoitti:
Eihän pitkäaikaisen suhteen päättäminen nättiä ole, useimmat sen mokaa. Jätetty tuntee vihaa ja katkeruutta. Jättäjä ryntää uuteen suhteeseen ulkopuolisten mielestä liian nopeasti. Kuitenkin tilanne voi olla pitkäaikaisen jatkumon tulos, jota ei ole saatu sanotuksi ja toinen ei vaan ole halunnut ymmärtää. Usein juuri mies on ollut sitä mieltä ettei eroon ole ollut mitään syytä.
Laitan tän selityksen muistiin ja toista sen tänne kun sinäkin tulet tänne huutamaan pää punaisena vääryyttä kun joku julkkismies jää kiinni pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karitan fanipiiri täällä ahkerasti kiillottamassa paskaa kullaksi. Liekö Karita itsekin.
Mua ei kiinnosta tämän pariskunnan asiat sen kummemmin, mutta julkinen parisuhdekriisien puiminen ei ole oikein.
Julkisuus on ainoa keino näpäyttää näitä pettäjäsikoja.
Vierailija kirjoitti:
Eihän pitkäaikaisen suhteen päättäminen nättiä ole, useimmat sen mokaa. Jätetty tuntee vihaa ja katkeruutta. Jättäjä ryntää uuteen suhteeseen ulkopuolisten mielestä liian nopeasti. Kuitenkin tilanne voi olla pitkäaikaisen jatkumon tulos, jota ei ole saatu sanotuksi ja toinen ei vaan ole halunnut ymmärtää. Usein juuri mies on ollut sitä mieltä ettei eroon ole ollut mitään syytä.
Eihän tässä ollut kyse suhteen päättämisestä. Rouva veti kahta kaistaa yhtä aikaa. Samaan aikaan hehkutti avioliittoaan somessa ja sai toista parrua.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei tää pettäminen ollut mikään yllätys, vaan on ollut tiedossa jo pitkän aikaa, poikakin tiennyt toisesta ukosta? Hieman melodramaattinen päivitys siihen nähden.
Karita oli luvannut Petrille lopettaa salasuhteensa, kun oli jäänyt siitä suhteesta kiinni! Mutta tämän lupauksen jälkeen meni salaa tapaamaan tätä salaraskastaan ja jäi kiinni tuon Teemun kanssa Ratakadulla. Siksi melodramaattinen päivitys.
Petri Tykkä:
"Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta Karita on jo aiheuttanut pojallemme surua viimeisen 1,5 viikkoa, sillä poikamme on ollut tietoinen äidin uudesta miesystävästä, mistä huolimatta Karita jatkoi tuota omaa ikävää toimintaansa.
Koska Karita on julkisuuden henkilö, olisivat lehdet tehneet jutun tästä asiasta joka tapauksessa.
Nyt sain ainakin tuotua esille totuuden tämän asian osalta, vaikkakaan en olisi arvannut että tämä paisuu näin paljon.
Kun sain tietää tuosta syrjähypystä, niin yritin viime perjantaina erota ystävinä, mutta Karita ilmoitti minulle että haluaa olla minun kanssani.
Hän ilmoitti samalla, ettei aio tavata enää tuota kolmatta osapuolta, mutta toisin kävi."
Vierailija kirjoitti:
Kummasti taas huomaa, että miehet ja naiset eivät ole samalla viivalla. Jos nainen olisi tehnyt saman päivityksen, niin jo olisivat naiset ja feministit naisen puolella. Nyt kun mies teki julkaisun, häntä syytetään ties miksi.
Ja olen itse nainen.
Aika ihmeellistä väittää tuollaista. Suurin osa tässäkin ketjussa olevista kommenteista on petetyksi tulleen miehen puolella. Jos muutama kommentti puolustaa Karitaa = kaikki naiset ja feministit? Aikamoista naissukupuolen halveksuntaa.
Itse olen nainen ja kyllä tunnustaudun feministiksi, mutta en kyllä ikinä ole pettäjän puolella, se on yksi alhaimmista teoista, mitä kumppanilleen voi tehdä. Siinä tuhoaa toisen kyvyn luottaa muihin ihmisiin ja vaikuttaa tuhoavasti jopa kumppaninsa tuleviin suhteisiin, kun tällä on vaikeuksia luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karitan fanipiiri täällä ahkerasti kiillottamassa paskaa kullaksi. Liekö Karita itsekin.
Mua ei kiinnosta tämän pariskunnan asiat sen kummemmin, mutta julkinen parisuhdekriisien puiminen ei ole oikein.
Mikä siinä ei ole oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi Petri itse kokee menettäneensä jo niin paljon, että nyt ykköstavoitteena on tuhota Karita ja hänen uransa.
Onko hänellä joku velvollisuus kokemansa jälkeen yrittää suojella Karitan feikkijulkisuuskuvaa?
Lähinnä voisi lapsiaan ajatella.
Ehkäpä hän ajatteli, nythän lapsetkin näkevät minkälainen huo..äiti heillä on. Samalla saavat elämänopetuksen naisen luonnosta.
Varmasti ajatteli. Tykkä ei kyllä ole huo*a eikä sivusuhde vaikuta hänen äitiyteensä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi miesfani varsinkin. Sillä menee ihon alle palstan kommentit pettäjästä.
Keski-ikäisissä miehissä on paljon noita perverssejä fanittajia Suomessa. Näkeehän sen Instan/Facen kommenteistakin.
Apua, juu pettäminen on väärin, mutta päivityksen perusteella tuo mies kuulostaa pelottavalta, täysin ehdottomalta ja hyvin omistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi Petri itse kokee menettäneensä jo niin paljon, että nyt ykköstavoitteena on tuhota Karita ja hänen uransa.
Onko hänellä joku velvollisuus kokemansa jälkeen yrittää suojella Karitan feikkijulkisuuskuvaa?
Ehkäpä hän ajatteli, nythän lapsetkin näkevät minkälainen huo..äiti heillä on. Samalla saavat elämänopetuksen naisen luonnosta.
tekee tahallaan pojasta incelin, terve mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temen päivitys:
Karita. En kadu mitään. Ratakadulla koin elämäni suurimman orgasmin Porschen takapenkillä. Laukesin uudelleen ja uudelleen. Sain lisää voimaa Petrin salakuvaamisesta. Olen valmis viettämään lopun elämääni sinun kanssasi Karita. Haluaisin, että vanhenemme yhdessä.
Namaste!
Ei yllätä. Tästäkin piirtyy hyvin ilkeä ihminen. Ei ole muuttunut mihinkään.
Yhtä syyllinen tämäkin on kuin Karita. Sotkeutuu varattuun!
Ja sä uskot että toi oli todellinen lainaus jostakin? Pyhä yksinkertaisuus. Ihme että kaikki salaliittoteoriat kukoistaa kun ihmisten lukutaito ja kritiikki on tolla tasolla.
Älä jauha paskaa. Petri on oman päivityksensä mukaan saanut kuvattua jotain niin luuletko että kättelyä kuvasi!
Eri mutta sun luulot seksistä Porschen takapenkillä ei tee siitä totta. Jos on luvattu pysyä erossa jo pelkkä tapaaminen riittää kuvaamisen aiheeksi. Vaikka tapaamisessa tehtäis se lopullinen ero.
Porschessa on pieni takapenkki, joten kunnon seksin harrastaminen ei helpolla onnistu. Kokemusta on.
Eikö siinä mahdu notkea nainen siis edes vähän kumartumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ajatteli. Tykkä ei kyllä ole huo*a eikä sivusuhde vaikuta hänen äitiyteensä millään tavalla.
Ja sinä tiedät tämän siitä että?
Vierailija kirjoitti:
Karita lupasi muutama viikko sitten jättää salarakkaansa ja olla yhä aviomiehensä kanssa!!! Ei Karita jättänyt aviomiestään!
Tuon jälkeen Karita jäi kiinni, että tapailee salaa yhä salarakastaan, vaikka lupasi aviomiehelleen, ettei tapaa ja jatkaa aviomiehensä kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä Teemu Eguavoen sitten on miehiään? Joku osteopaatti-thaihieroja (😄) toki, mutta entä muuta?
Toimari yrityksessään, ei taida mikään köyhä hierojapoika olla.
Ns yrityksessään. Noita hörhöilyfirmoja, joissa esitetään menestyneempää kuin ollaankaan, löytyy pilvin pimein. Epäilen tätä.
Samalla sukunimellä löytyy Nigeriasta sukulaisia? Ja Suomesta vaimo?
vaimo ja kolme lasta näyttäis ton yrityksen facebooksivuilla olevan kuvissa.https://www.facebook.com/bodymechanicshelsinki/
AIJAIJAI. Menkö sekin liitto nyt Karita.
Onko K käynyt hieronnassa ja siitä juttu lähtenyt?
viimeinen postaus helmikuulta, ei taida olla toiminnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
umm, jättää ensimmäinen somejulkaisunsa seitsemään vuoteen tekemättä, julkisena ja jättää ilmoittamatta päivityksestä toimittajalle = suojella henkilön julkisuuskuvaa?
Minä ymmärtäisin, että suojelemista olisi kysyttäessä väistely. Kysyikö siis joku tuota päivitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei tää pettäminen ollut mikään yllätys, vaan on ollut tiedossa jo pitkän aikaa, poikakin tiennyt toisesta ukosta? Hieman melodramaattinen päivitys siihen nähden.
Karita oli luvannut Petrille lopettaa salasuhteensa, kun oli jäänyt siitä suhteesta kiinni! Mutta tämän lupauksen jälkeen meni salaa tapaamaan tätä salaraskastaan ja jäi kiinni tuon Teemun kanssa Ratakadulla. Siksi melodramaattinen päivitys.
Petri Tykkä:
"Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta Karita on jo aiheuttanut pojallemme surua viimeisen 1,5 viikkoa, sillä poikamme on ollut tietoinen äidin uudesta miesystävästä, mistä huolimatta Karita jatkoi tuota omaa ikävää toimintaansa.
Koska Karita on julkisuuden henkilö, olisivat lehdet tehneet jutun tästä asiasta joka tapauksessa.
Nyt sain ainakin tuotua esille totuuden tämän asian osalta, vaikkakaan en olisi arvannut että tämä paisuu näin paljon.
Kun sain tietää tuosta syrjähypystä, niin yritin viime perjantaina erota ystävinä, mutta Karita ilmoitti minulle että haluaa olla minun kanssani.
Hän ilmoitti samalla, ettei aio tavata enää tuota kolmatta osapuolta, mutta toisin kävi."
Totuus on paras keino välttää lapselle traumojen syntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti taas huomaa, että miehet ja naiset eivät ole samalla viivalla. Jos nainen olisi tehnyt saman päivityksen, niin jo olisivat naiset ja feministit naisen puolella. Nyt kun mies teki julkaisun, häntä syytetään ties miksi.
Ja olen itse nainen.
En tiedä oletko huomannut sitä, että ei se Helenakaan saa mitään sympatiaa käytöksellään ja ulostuloillaan. Vaikka on petetty osapuoli. Jos jää vihaan ja katkeruuteen kiinni ja tekee kaikkensa tuhotakseen lastensa toisen vanhemman välittämättä lasten oikeuksista ja hyvinvoinnista, niin hyvin nopeesti sympatiat kääntyy toisin päin. Aivan kuten Helenankin kohdalla.
Siinäkin kohussa muuten naisesta tehtiin rahanahne. On aivan sama onko nainen pettäjä vai petetty, mutta nainen on aina rahan perässä. Tällaista narratiivia viljellään kaikkien naisten kohdalla, oletko huomannut?
Nolo äijä. Hyvä että tuli ero kun nyt tuli luonteensa noin esiin. Karita on varmasti fiksu eikä kommentoi mitenkään asiaa vaan pitää vaan huolta itsestään ja pojastaan. Pärjää kyllä taloudellisesti.
Yksi miesfani varsinkin. Sillä menee ihon alle palstan kommentit pettäjästä.