Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin muuttopalvelun mukana koko Karita ulos, Petri taisi ne 2,7 miljoonaa muinoin maksaa. Karita on itse syyllinen kaikkeen, mitäs eli kulissiliitossa talon takia 15 vuotta. Aivan järjettömän typerä ja tekopyhä akka, kaikki kulissit joskus kaatuvat. Talon ansiosta on saanut tuotettua sitä somesisältöään puitteissa, jotka kiinnostavat wt-mammoja, ja tätä kautta saanut vähän omaakin rahaa tämä kullankaivaja.
Koko Karitan touhu isoa kulissia. Materian ja rahanahneuden keskeltä esittää henkistynyttä rakkausgurua. Samaan aikaan parin suhde on ollut huono ja vielä nyt ilmeisesti pettäminen. No tuo eukko on ennenkin pettänyt kumppaneitaan. Veikkaan, että Karita on narsisti ja tarvii huomiota jatkuvasti kumppanilta, somesta ym. Mikään määrä kehuja ei riitä. Kun vähön tuli someen kritiikkiä, kommenttikentät sulkeutui välittömästi. Pimiän Vappuhan on kans tuommoinen ja myöntänytkin olevansa narsisti.
Petri sietää vielä vähemmän kritiikkiä. Mä kävin ainoastaan reagoimassa yhteen kommenttiin sen fb:ssä, ei edes Petrin omaan. Enkä siis kommentoinut edes mitään, mutta mun profiili estettiin välittömästi. Eli näin tää "en osaa käyttää somea" -valehtelija operoi.
Jep. Herkkänahkainen narsisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen nopeasti Karita asunnon järjestänyt, jos on talosta lähtijä. Kriisi on luultavasti ollut päällä pitempään kuin mediassa kerrottu.
Onhan noita vuokra-asuntoja tyhjillään koko ajan. Ei se nyt ole konsti eikä mikään, sellaista saada päivässä järjestettyä.
Ja rahallahan hoituu vaikka millainen vuokrakämppä heti samaksi päiväksi, ja täysin ulkoistettu muutto muuttofirmalle että voi vaan osoittaa mitä haluaa mukaan. Ja samat kundit sisustaa kaiken paikalleen. Mitä ei ole, ne voi hakea huomenna Skannosta. Karitalla on näitä assistentteja, nehän juoksee asioilla.
Itse asiassa odotin jo tänään jotain seesteistä postausta Karitalta, uudessa kodissa. Mut kai se haluaa sisustaa sen kuntoon.
Naistenlehdet kilpailee, kuka pääsee tekemään Uusi elämä, uusi koti -tyyppisen kotiesittelyjutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin muuttopalvelun mukana koko Karita ulos, Petri taisi ne 2,7 miljoonaa muinoin maksaa. Karita on itse syyllinen kaikkeen, mitäs eli kulissiliitossa talon takia 15 vuotta. Aivan järjettömän typerä ja tekopyhä akka, kaikki kulissit joskus kaatuvat. Talon ansiosta on saanut tuotettua sitä somesisältöään puitteissa, jotka kiinnostavat wt-mammoja, ja tätä kautta saanut vähän omaakin rahaa tämä kullankaivaja.
Koko Karitan touhu isoa kulissia. Materian ja rahanahneuden keskeltä esittää henkistynyttä rakkausgurua. Samaan aikaan parin suhde on ollut huono ja vielä nyt ilmeisesti pettäminen. No tuo eukko on ennenkin pettänyt kumppaneitaan. Veikkaan, että Karita on narsisti ja tarvii huomiota jatkuvasti kumppanilta, somesta ym. Mikään määrä kehuja ei riitä. Kun vähön tuli someen kritiikkiä, kommenttikentät sulkeutui välittömästi. Pimiän Vappuhan on kans tuommoinen ja myöntänytkin olevansa narsisti.
Petri sietää vielä vähemmän kritiikkiä. Mä kävin ainoastaan reagoimassa yhteen kommenttiin sen fb:ssä, ei edes Petrin omaan. Enkä siis kommentoinut edes mitään, mutta mun profiili estettiin välittömästi. Eli näin tää "en osaa käyttää somea" -valehtelija operoi.
Jep. Herkkänahkainen narsisti
Jep. Sellaiset tosiaan käyttäytyy noin sivustollaan. Mutta Petrin osalta ei ole esitetty pitäviä todisteita tästä. Joten sitä ei ole tapahtunut.
Qikeasti sitä haluttiin vaan nolata muija julkkistuttujen silmissä
Yllätys olikin että päätyi valtakunnalliseksi uutiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräoikeuteen pätkähtää pian karitan avioerohakemus, ei Petrin. Kertoo kaiken.
Ja sitten seuraa itkuinen somepäivitys jossa Petrille avioero tulee aivan puskista koska hän olisi ollut valmis sopimaan ja jatkamaan yhdessä mutta Karita halusikin päättää 20 yhteistä vuotta hakemalla avioeron.
Noinhan ne narsistit toimii. Tuskin oli Petrillä mitään oikeaa aietta edes erota (ei ole laittanut erohakemusta), kunhan manipuloi ja uhkaili saadakseen tahtonsa läpi. Tällä kertaa erehtyi vaan laittamaan koko shown julkiseksi ja Karita taisi viimein saada tarpeekseen ja julkisen paineen lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen nopeasti Karita asunnon järjestänyt, jos on talosta lähtijä. Kriisi on luultavasti ollut päällä pitempään kuin mediassa kerrottu.
Onhan noita vuokra-asuntoja tyhjillään koko ajan. Ei se nyt ole konsti eikä mikään, sellaista saada päivässä järjestettyä.
Ja rahallahan hoituu vaikka millainen vuokrakämppä heti samaksi päiväksi, ja täysin ulkoistettu muutto muuttofirmalle että voi vaan osoittaa mitä haluaa mukaan. Ja samat kundit sisustaa kaiken paikalleen. Mitä ei ole, ne voi hakea huomenna Skannosta. Karitalla on näitä assistentteja, nehän juoksee asioilla.
Itse asiassa odotin jo tänään jotain seesteistä postausta Karitalta, uudessa kodissa. Mut kai se haluaa sisustaa sen kuntoon.
Naistenlehdet kilpailee, kuka pääsee tekemään Uusi elämä, uusi koti -tyyppisen kotiesittelyjutun.
Me Naiset jo roikkuu ovenrivassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräoikeuteen pätkähtää pian karitan avioerohakemus, ei Petrin. Kertoo kaiken.
Ja sitten seuraa itkuinen somepäivitys jossa Petrille avioero tulee aivan puskista koska hän olisi ollut valmis sopimaan ja jatkamaan yhdessä mutta Karita halusikin päättää 20 yhteistä vuotta hakemalla avioeron.
Noinhan ne narsistit toimii. Tuskin oli Petrillä mitään oikeaa aietta edes erota (ei ole laittanut erohakemusta), kunhan manipuloi ja uhkaili saadakseen tahtonsa läpi. Tällä kertaa erehtyi vaan laittamaan koko shown julkiseksi ja Karita taisi viimein saada tarpeekseen ja julkisen paineen lähteä.
Tää haisee näätämäiseltä kaasuvalotukselta kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko todisteet tuosta. On vain sinun sanasi. Kun syytät niin todistustaakka on sinulla.
Kertokaa miten mä sen todistan :D Ihan sama uskotteko vai ette, mutta totuus on, että Petri bannaa ihan kaikki jotka laittaa edes vääränlaisia reaktioita kommentteihin.
Mutta mitä voi odottaa ihmiseltä, joka tutkii luvatta toisen puhelinta ja vakoilee kameran kanssa vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, Petri siis on tosiaan potkaissut muijan ulos talostaan. Mietin vaan, kun Iltiksessä oli aiemmin juttu, että toimittaja oli ollut oikein kyttäämässä niiden talolla, niin muuttoauto oli ajanut sinne. (En ole jaksanut kahlata tätä ketjua taaksepäin).
Mä luulen, että loppujen lopuksi tämä oli hyvä juttu Karitalle. Pääsi huonosta suhteesta ja huonosta miehestä. Josko nyt voisi rehellisesti myöntää, että suhde oli sairas ja että feikkasi monta vuotta. Kyllä ihmiset ymmärtää, moni joutuu kulissin taakse sosiaalisessa paineessa ja kilpailussa. Puhdas alku, uudelleensyntymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin harvinaista, että suomalainen mies kirjoittaa suoraan avioliitostaan ja sen romahduksesta.
Jotenkin annan sille pisteitä.
Senhetkinen tuska miehellä on sydänverellä kirjoitettu.
Puhuminen on vaikeaa.
Varsinkin kun huomaa, että siitä ei ole mitään hyötyä.
Tuntee itsensä hyväksikäytetyksi luuseriksi.
Eikä tilanne ole missään tapauksessa ohi.
Pakettiauto on kuvattu taloon menossa.
Eihän siihen mahdu kun vaimon meikkiarsenaali ja kengät.Saamme lukea aviiseista, että mies pahoinpiteli vaimonsa.
Tai ampui vaimonsa, lapsensa ja itsensä.
Näin ei onneksi tapahtunut.Oliks tää minkkis?
Kuvasiko tuossa tarinan kautta omaa tilannettaan vajaan 3 vuoden takaa kun Katri jätti sen yllättäen? Ero taisi tulla hänelle yllätyksenä.
Onkohan Karita jo Teemun kainalossa kyhnäämässä? Paitsi että eikös Teemu ole naimisissa ja oliko sillä lapsi/lapsiakin...
Gloria on jo sisustanut
Valkoista, kultaa, kimaltavaa, upottavia sohvia,kristallikruunu toiletissa.
Upealta kattoterassilta ja poreammeesta on näkymä merelle.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että loppujen lopuksi tämä oli hyvä juttu Karitalle. Pääsi huonosta suhteesta ja huonosta miehestä. Josko nyt voisi rehellisesti myöntää, että suhde oli sairas ja että feikkasi monta vuotta. Kyllä ihmiset ymmärtää, moni joutuu kulissin taakse sosiaalisessa paineessa ja kilpailussa. Puhdas alku, uudelleensyntymä.
Ei kukaan joudu kulissiiin. Sinne mennään itse. Eletään itse rakennetussa valheellisessa kulississa. Eikös joku kulissieläjä videolla ole sanonut että silloin kulississa olija maalaa siitä toisesta kotityrannin josta se ei ole oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Mutta moni Karitan seuraaja saattaa kokea tulleensa vedätetyksi ja se taas voi vaikuttaa firman tulovirtaan. Ja Karitalla ei sitten olekaan enää Petrin lompakkoa turvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan joudu kulissiiin. Sinne mennään itse. Eletään itse rakennetussa valheellisessa kulississa. Eikös joku kulissieläjä videolla ole sanonut että silloin kulississa olija maalaa siitä toisesta kotityrannin josta se ei ole oikeasti?
No Karitan ei tarvinnut maalata. Petri teki sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta moni Karitan seuraaja saattaa kokea tulleensa vedätetyksi ja se taas voi vaikuttaa firman tulovirtaan. Ja Karitalla ei sitten olekaan enää Petrin lompakkoa turvana.
En tiedä. Moni voi myös samaistua. Voimaantumisretriitit tulille vaan.
Vierailija kirjoitti:
Gloria on jo sisustanut
Valkoista, kultaa, kimaltavaa, upottavia sohvia,kristallikruunu toiletissa.
Upealta kattoterassilta ja poreammeesta on näkymä merelle.
Tuskin Karitalla yksinään on varaa mihinkään merenrantakämppään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, Petri siis on tosiaan potkaissut muijan ulos talostaan. Mietin vaan, kun Iltiksessä oli aiemmin juttu, että toimittaja oli ollut oikein kyttäämässä niiden talolla, niin muuttoauto oli ajanut sinne. (En ole jaksanut kahlata tätä ketjua taaksepäin).
Tuskin on Petri potksissut mitään, kun kirjoitti yrittäneensä vielä viikonloppuna paikkailla suhdettaan ja jätti avioeron laittamatta vireille. Karita lähti