Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
461/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas tämä Teemu Eguavoen sitten on miehiään? Joku osteopaatti-thaihieroja (😄) toki, mutta entä muuta?

Toimari yrityksessään, ei taida mikään köyhä hierojapoika olla.

Ns yrityksessään. Noita hörhöilyfirmoja, joissa esitetään menestyneempää kuin ollaankaan, löytyy pilvin pimein. Epäilen tätä.

Samalla sukunimellä löytyy Nigeriasta sukulaisia? Ja Suomesta vaimo?

vaimo ja kolme lasta näyttäis ton yrityksen facebooksivuilla olevan kuvissa.https://www.facebook.com/bodymechanicshelsinki/

AIJAIJAI. Menkö sekin liitto nyt Karita.

Onko K käynyt hieronnassa ja siitä juttu lähtenyt?

Vierailija
462/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ikävä muisto kehossa? Herpes?

Todennäköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän nyt tunnekuohuissaan siellä kirjoittelee. Voi hävettää myöhemmin.

Vierailija
464/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi Karita irvokas.

Vierailija
465/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmiset nyt vaan rakastuu toiseen. Säälittävää tuhota toisen maine ja työt ja lapsen elämä täysin sen takia ja vielä julkisuudessa.

Lapsen elämän pilaa pettäjä.

Kyllä toi ukko nyt pilasi lapsensa elämän tällä nololla päivityksellä, jos joku.

Nololla päivityksellä sun mielestä mies pilasi nyt koko homman? Se koira älähtää mihin kalikka...

Vierailija
466/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä Petrin päivitys OSA 1:

Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni.

Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi.

Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta.

Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.

Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.

Valitettavasti päällimmäisenä on käytännössä tällä hetkellä vihan tunne sinua kohtaan, vaikka olen pyyteettömästi rakastanut sinua nämä vuodet miljoona kertaa enemmän kuin ketään muuta aiempaa naisystävääni.

Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta. Kiitos sinulle TEEMU EGUAVOEN, että edesautoit 20 vuoden parisuhteemme tuhoutumista. Ja vielä ISOMPI KIITOS SINULLE KARITA TYKKÄ (toivottavasti sukunimesi on pian taas TUOMOLA tai mikseipä vaikka EGUAVOEN), että murskasit sydämeni tuhansiin sirpaleisiin.

Enää en valitettavasti kykene kokemaan kuin vihaa sinua kohtaan, sillä niin loukattu olo on itsellä. Saa nähdä pystynkö enää ikinä luottamaan keneenkään naiseen ja tämä pelkästään sinun takia.

Niin ja lopuksi kiitos vielä siitä yhdestä sinulta tulleesta ikävästä muistosta kehossani, mistä en pääse valitettavasti ikinä eroon. Tiedät kyllä mistä asiasta nyt puhun.

Eropaperit löytyvät käräjiltä huomenna, jotta saan omat asiani nopeammin kuntoon ja saan sinut lopullisesti pois mielestäni.

ei millään pahalla Petri, mutta kuulostat todella omistavaiselta. Puolisoa voi rakastaa ja samaan aikaan pitää toista elämänsä valona. Minun elämäni valo on minun lapseni. Joskus elämäni valo oli eräs ystäväni. silti aina rakastin puolisoani. Rakastin häntä kun halusin erota ja rakastan häntä yhä, vaikka olemme molemmat uudessa liitossa. Jos sinä et kykene sellaista rakkautta arvostamaan johon ei liity seksiä tai omistamista, uskon että se on sinun tappiosi. Minun puolisoni ei omista, eikä sanele tunteitani.

Lopuksi: Pettäminen ja valehteleminen on tuomittavaa ja äärimmäisen itsekästä.

Siis mitä sä oikein selität????

Karita on jäänyt kiinni salasuhteesta!

voi hyvän tähden jos pitää rautalangasta vääntää:

Puolisoaan voi rakastaa ja silti pettää.

Puolisoaan voi rakastaa ja silti erota.

Puolisoaan voi rakastaa ja silti rakastua toiseen.

Rakkautta on monenmuotoista, Petri vaan nyt ei halua kelpuuttaa sitä tunnetta minkä tuleva ex-vaimonsa on hänelle joku kuukausi sitten tunnustanut.

Lisää rautalankaa; jos kertoisin ex-miehelleni, että rakastan häntä, olisi se totta, ei valhetta, ei kaunopuheita. Siitäkin huolimatta, että harvoin näemme ja olen ollut uudessa rakastavassa liitossa 8v. Mieti hetki tätä ja hengitä syvään.

Olet sekaisin kuin käkikello rakkauskäsitteidesi kanssa. Jos rakastaa jotain ei satuta tätä. Taidat olla itsekkin yhden sortin tykkä ja petit exääsi.

.ohis

Jep jep. Näytä mulle rakastava parisuhde jossa kumppanit ei koskaan loukkaa toisiaan. Hei, näytä samalla muu rakastava ihmissuhde, jossa ei koskaan tehdä tai sanota mitään satuttavaa. Olen minä sisaruksianikin loukannut, ehken sitten rakasta. Äitillekin huutanut ikäviä asioita, rakkauden puutetta kaikki. Väsyneenä joskus säikytin huutamalla oman pienen taaperon -siis olen tyystin kyvytön rakastamaan edes lastani, voi minua!

Ilmanko suomalaiset on niin onnellisia, eroja, riitoja ja katkenneita ihmissuhteita on niin kovin vähän, koska kaikki toisiaan rakastavat suomalaiset kykenevät elämään koko elämänsä kertaakaan loukkaamatta itselleen rakkaita ihmisiä <3 Tietenkin, eihän muuten kyse olisi rakkaudesta <3

Voiha pikkunäätä sua?

Vierailija
467/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Jari-Matti Latvalalla nyt ketään? Tässä hänelle seuraava kullankaivaja naisystäväksi.

Vierailija
468/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmiset nyt vaan rakastuu toiseen. Säälittävää tuhota toisen maine ja työt ja lapsen elämä täysin sen takia ja vielä julkisuudessa.

Lapsen elämän pilaa pettäjä.

ei tiedettäisi ellei mies avautunut faceen mikä on tosi typerää koska lapsi on, murkkuikäinen. 

Vierailija
469/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tälläiset miestään pettävät naiset ajattelevat saavansa tulevaisuudelta. Ainoastaan todella typerä mies luottaa ja uskoo enää tälläistä naista kun historialla on tapana toistaa itseään.

Itse olisin toiminut samoin tuomalla epärehellisen luuskan yleiseen tietoisuuteen.

Luuletko että Tykällä tulee olemaan vaikeuksia löytää mies itselleen?

Juuei.

Mutta minkätasoinen henkisesti?

Tykällä on takanaan 20 vuoden liitto. Eikö se ole ihan hyvä meriitti parisuhteiden saralla?

Vierailija
470/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti taas huomaa, että miehet ja naiset eivät ole samalla viivalla. Jos nainen olisi tehnyt saman päivityksen, niin jo olisivat naiset ja feministit naisen puolella. Nyt kun mies teki julkaisun, häntä syytetään ties miksi.

Ja olen itse nainen.

Kyllä mun mielestä suurin osa täällä tuomitsee Karitan pettämisen ja on tuon petetyn aviomiehen puolella.

Vierailija
471/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Karitalla mitään tekemistä silloin missiaikaan sen Steven Thomas nimisen miehen kanssa? Eikös hänellä ollut paljon naisia Helsingin yössä vai muistanko väärin? Mietin sitä tautia.

Vierailija
472/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiseen rakastuminen ei ollut motiivina, vaan pettäminen, valehtelu (että haluaa jatkaa yhdessä eikä enää tapaa toista miestä), ja pettäminen uudestaan.

Autoon nouseminen ei ole pettämistä.

Vierailija
473/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tää pettäminen ollut mikään yllätys, vaan on ollut tiedossa jo pitkän aikaa, poikakin tiennyt toisesta ukosta? Hieman melodramaattinen päivitys siihen nähden.

Vierailija
474/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmasti Porschella ollaan tyytyväisiä? Onhan Karita loistava brändilähettiläs näillä ansioilla 😂

Vierailija
475/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks Jari-Matti Latvalalla nyt ketään? Tässä hänelle seuraava kullankaivaja naisystäväksi.

ei ainakaan mainosta, erehtyi pahasti erään suhteen, eikö ne näe ajoissa

Vierailija
476/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastuu toiseen, silloin asia kerrotaan aviopuolisolle heti, selvitetään asiat ja laitetaan ero vireille. Ei naisssskenella salassa pitkin ja poikin ja siellä ja täällä. Vain kaltaisesi ääliö ei asiaa ymmärrä.

Vierailija
477/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli repesin täysin kun näin tämän skandaalin.

Petri Tykkä on ollut äärettömän tarkka julkisesta kuvastaan, siitä että on ollut vain julkisuutta kaihtava menestyvä yrittäjä. Neuroottisuuteen asti hysteerinen siitä että mitään ei mene julkisuuteen. Samoin itseään kohtaan neuroottinen, kontrolloiva, hysteerinen urheilun suhteen ja muutenkin henkilö joka ei ole ihan ns. jalat maassa.

Ja kuten nämä hysteerisesti itseään kontrolloivat, niin hänkin on tunnettu raivokohtauksistaan. Kuumakalle.

Mut silti ajattelin että hän haluaa aina pitää itsensä julkisuudesta poissa. Siksi repesinkin että tällainen tempaus. En olisi ikinä uskonut!

Olen ollut osittain samalla alalla kuin Petri ja ollaan väleissä edelleen ja tavallaan tää kyl sopii siihen kuvaan hänetä mikä mulla on mut silti yllätti.

Vierailija
478/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi Petri itse kokee menettäneensä jo niin paljon, että nyt ykköstavoitteena on tuhota Karita ja hänen uransa.

Onko hänellä joku velvollisuus kokemansa jälkeen yrittää suojella Karitan feikkijulkisuuskuvaa?

Lähinnä voisi lapsiaan ajatella.

Vierailija
479/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastuu toiseen, silloin asia kerrotaan aviopuolisolle heti, selvitetään asiat ja laitetaan ero vireille. Ei naisssskenella salassa pitkin ja poikin ja siellä ja täällä. Vain kaltaisesi ääliö ei asiaa ymmärrä.

Tämä.

Vierailija
480/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että tää Karita oli joskus sen yhden juontajan kanssa. Hytönen tai jotain sinne päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä