Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä Petrin päivitys OSA 1:
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni.
Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi.
Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta.
Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.
Valitettavasti päällimmäisenä on käytännössä tällä hetkellä vihan tunne sinua kohtaan, vaikka olen pyyteettömästi rakastanut sinua nämä vuodet miljoona kertaa enemmän kuin ketään muuta aiempaa naisystävääni.Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta. Kiitos sinulle TEEMU EGUAVOEN, että edesautoit 20 vuoden parisuhteemme tuhoutumista. Ja vielä ISOMPI KIITOS SINULLE KARITA TYKKÄ (toivottavasti sukunimesi on pian taas TUOMOLA tai mikseipä vaikka EGUAVOEN), että murskasit sydämeni tuhansiin sirpaleisiin.
Enää en valitettavasti kykene kokemaan kuin vihaa sinua kohtaan, sillä niin loukattu olo on itsellä. Saa nähdä pystynkö enää ikinä luottamaan keneenkään naiseen ja tämä pelkästään sinun takia.
Niin ja lopuksi kiitos vielä siitä yhdestä sinulta tulleesta ikävästä muistosta kehossani, mistä en pääse valitettavasti ikinä eroon. Tiedät kyllä mistä asiasta nyt puhun.
Eropaperit löytyvät käräjiltä huomenna, jotta saan omat asiani nopeammin kuntoon ja saan sinut lopullisesti pois mielestäni.
Aivan hyvä päivitys. Akat itkee kun päivityksen tekikin mies. Jos päivitys olisi Karitan tekemä ja asiat toisin, niin kaikki av-akat ylistäisi Karitan suoruutta. Hahaa
Höpöhöpö, eipäs taas yleistetä. Mua nolottaa yhtälailla akkojen tekemät somevuodatukset. Siksi en seuraakkaan somessa ketään. Facessakin oon klikannut kaikilta kavereilta päivitykset näkymättömiksi, EVVK pällien vuodatukset.
Ihan weeteetouhua, oli akka tai ukko takana.
N50
Vierailija kirjoitti:
Kun mies pettää ja nainen avautuu asiasta AV huutaa voimia siskolle.
Kun nainen pettää ja mies avautuu asiasta AV huutaa kuinka noloa ettei mies vain hiljaa nurkuen hyväksy asiaa itsekseen.
Ja tämän tosiasian piilottamiseen kehitellään feminismi.
Mitähän tälläiset miestään pettävät naiset ajattelevat saavansa tulevaisuudelta. Ainoastaan todella typerä mies luottaa ja uskoo enää tälläistä naista kun historialla on tapana toistaa itseään.
Itse olisin toiminut samoin tuomalla epärehellisen luuskan yleiseen tietoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni.
Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi.
Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta.
Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.
Valitettavasti päällimmäisenä on käytännössä tällä hetkellä vihan tunne sinua kohtaan, vaikka olen pyyteettömästi rakastanut sinua nämä vuodet miljoona kertaa enemmän kuin ketään muuta aiempaa naisystävääni.Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta. Kiitos sinulle TEEMU EGUAVOEN, että edesautoit 20 vuoden parisuhteemme tuhoutumista. Ja vielä ISOMPI KIITOS SINULLE KARITA TYKKÄ (toivottavasti sukunimesi on pian taas TUOMOLA tai mikseipä vaikka EGUAVOEN), että murskasit sydämeni tuhansiin sirpaleisiin.
Enää en valitettavasti kykene kokemaan kuin vihaa sinua kohtaan, sillä niin loukattu olo on itsellä. Saa nähdä pystynkö enää ikinä luottamaan keneenkään naiseen ja tämä pelkästään sinun takia.
Niin ja lopuksi kiitos vielä siitä yhdestä sinulta tulleesta ikävästä muistosta kehossani, mistä en pääse valitettavasti ikinä eroon. Tiedät kyllä mistä asiasta nyt puhun.
Eropaperit löytyvät käräjiltä huomenna, jotta saan omat asiani nopeammin kuntoon ja saan sinut lopullisesti pois mielestäni.
ei millään pahalla Petri, mutta kuulostat todella omistavaiselta. Puolisoa voi rakastaa ja samaan aikaan pitää toista elämänsä valona. Minun elämäni valo on minun lapseni. Joskus elämäni valo oli eräs ystäväni. silti aina rakastin puolisoani. Rakastin häntä kun halusin erota ja rakastan häntä yhä, vaikka olemme molemmat uudessa liitossa. Jos sinä et kykene sellaista rakkautta arvostamaan johon ei liity seksiä tai omistamista, uskon että se on sinun tappiosi. Minun puolisoni ei omista, eikä sanele tunteitani.
Lopuksi: Pettäminen ja valehteleminen on tuomittavaa ja äärimmäisen itsekästä.
Siis mitä sä oikein selität????
Karita on jäänyt kiinni salasuhteesta!
voi hyvän tähden jos pitää rautalangasta vääntää:
Puolisoaan voi rakastaa ja silti pettää.
Puolisoaan voi rakastaa ja silti erota.
Puolisoaan voi rakastaa ja silti rakastua toiseen.
Rakkautta on monenmuotoista, Petri vaan nyt ei halua kelpuuttaa sitä tunnetta minkä tuleva ex-vaimonsa on hänelle joku kuukausi sitten tunnustanut.
Lisää rautalankaa; jos kertoisin ex-miehelleni, että rakastan häntä, olisi se totta, ei valhetta, ei kaunopuheita. Siitäkin huolimatta, että harvoin näemme ja olen ollut uudessa rakastavassa liitossa 8v. Mieti hetki tätä ja hengitä syvään.
Olet sekaisin kuin käkikello rakkauskäsitteidesi kanssa. Jos rakastaa jotain ei satuta tätä. Taidat olla itsekkin yhden sortin tykkä ja petit exääsi.
.ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä Teemu Eguavoen sitten on miehiään? Joku osteopaatti-thaihieroja (😄) toki, mutta entä muuta?
Toimari yrityksessään, ei taida mikään köyhä hierojapoika olla.
Yritys on taloustietojen mukaan inaktiivinen eikä sillä ole taloustietoja raportoitu viimeisen viiden vuoden ajalta.
Toimii osteopaattina, koulutettu hieroja jo vuodesta 1996.
Olen tehnyt erilaisia kehohoitoja ja hierontaa vuodesta 1996. Ennen Body Mechanics Helsingin perustamista toimin Helsingin urheiluhieronta yrityksessä ja sitä ennen Suomen urheiluhieroja opistolla, jossa toimin ammatin harjoittajana, sekä opetin anatomian teoriaa ja hieronnan käytännön otteita. Olen myös työskennellyt kolmessa veikkausliiga joukkueessa vastaten pelaajien vammojen ennaltaehkäisystä ja niiden kuntoutuksesta.
..
Aivan toimiva yritys on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei millään pahalla Petri, mutta kuulostat todella omistavaiselta. Puolisoa voi rakastaa ja samaan aikaan pitää toista elämänsä valona. Minun elämäni valo on minun lapseni. Joskus elämäni valo oli eräs ystäväni. silti aina rakastin puolisoani. Rakastin häntä kun halusin erota ja rakastan häntä yhä, vaikka olemme molemmat uudessa liitossa. Jos sinä et kykene sellaista rakkautta arvostamaan johon ei liity seksiä tai omistamista, uskon että se on sinun tappiosi. Minun puolisoni ei omista, eikä sanele tunteitani.
Rakkautta on monenmuotoista, Petri vaan nyt ei halua kelpuuttaa sitä tunnetta minkä tuleva ex-vaimonsa on hänelle joku kuukausi sitten tunnustanut.
Lisää rautalankaa; jos kertoisin ex-miehelleni, että rakastan häntä, olisi se totta, ei valhetta, ei kaunopuheita. Siitäkin huolimatta, että harvoin näemme ja olen ollut uudessa rakastavassa liitossa 8v. Mieti hetki tätä ja hengitä syvään.
Sulla on kyllä pää ihan sekaisin.
Karita on aina ollut sellainen muka muita parempi. Hyvä että kärähti.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se Parviainen joka asensi autoon kameran vakoillakseen ex-vaimoaan.
Siis onko tosiaan niin, että Petri näki Karitan ja Teemun *nousevan yhdessä autoon* ja veti tästä johtopäätökset? Ei herrajumala.
Kyllä, näin hän kirjoittaa tuolla FB seinällä ja vastailee lisäinfoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen etua taas mai ääs. Eipä äiti poikaansa miettinyt kun lähti nuhimisreissulle. Miettikää panna julkisella paikalla, kadunvarressa autossa kun joku pennin prostituoitu. Ja kauan tätä jo tehnyt?
Hyi fittu kun mä vihaan pettäjiä.Niin. Eikö se ole jo tarpeeksi paha lapselle, että äiti pettää isää ja perhe hajoaa. Täytyykö isän tehdä kaikesta julkista, jotta häpeä lapselle on maksimaalinen? Tässä nimenomaan ei ole Petri ajatellut lapsen etua, ainostaan omaa etuaan.
Olisihan tuosta erosta tullut julkinen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan huuliherpes tarttua suuseksissä. Tämä ihan sivusta en väitä parin ongelmaksi.
Tarttuu vaan akuutissa vaiheessa
Voi tarttua kyllä oireettomanakin
Vierailija kirjoitti:
No, muikkeli on kyllä luonut itsestään niin tekopyhän kuvan että ehkä ihan paikallaan kertoa mikä on totuus.
Jaa, ovat kuitenkin olleet yhdessä 20 vuotta.Ihan kunnioitettava saavutus nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Petrin firmallakaan hyvin mene.
https://www.finder.fi/Urheiluv%C3%A4lineet+ulkoiluv%C3%A4lineet+ja+varu…
Oho, täysi konkurssipesä eli on vaimonsa elättämä, varmaan harmittaa!
No eihän tuo tulos mikään paha ole. Aikaisempina vuosina on tullut voittoa. Inflaation vuoksi ihmiset säästävät, ja se näkyy tuloksessa.
On noi aika vaatimattomia lukuja. Millä nuo ovat sen miljoonatalon Suvisaaristossa rakennuttaneet jos firman liikevaihto on vain kymmeniä tuhansia ja nyt tuottaa tappiota?
eikö tuo talo oo jo hankittu aikapäiviä sitten, silloin ollut hyvä tilanne mitä rahaan tulee. Eikö Karitakin ole laittanut oman kortensa kekoon.
Aikamoinen päivitys. Toisaalta tollanen rehellisyys on ihan jäävedenvirkistävää. Vaikuttaa kyllä siltä, että siellä Suvisaariston hulppeissa puitteissa ei ole keskusteluyhteys ollut ihan kohdallaan. Jos puolia pitää ottaa, niin yleensä olen aina naisten puolella, mutta nyt kyllä sanon, että team-uppaan petettyä aviomiestä. Ethän sä nyt voi sometella jostain ihanasta parisuhteesta omia bisneksiäsi varten positiivista näkyvyyttä saadaksesi ja sitten kohdella omaa aviomiestäsi kuin shittiä. Mutta siis tsemppiä!
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sanon tähän, että olet pelle. Kaikkihan sen tietää, että rakkautta on monenlaista ja voi rakastaa montaa yhtäaikaa. Mutta jos lupaa olla uskollinen ja heti viikon kuluttua TAAS pettää, niin onko sellainen ihminen luotettava? Voiko sellaisen ihmisen sanaan luottaa millään tasolla? Hän voi sanoa rakastavansa, mutta sitä tuskin enää uskoo kukaan muu kuin hän itse. Ei se riitä, mitä itse tuntee rakkautta, pitää osata kohdella toista sanojensa mukaisesti ja kunnioittaa muitakin kuin itseään.
Kummasti taas huomaa, että miehet ja naiset eivät ole samalla viivalla. Jos nainen olisi tehnyt saman päivityksen, niin jo olisivat naiset ja feministit naisen puolella. Nyt kun mies teki julkaisun, häntä syytetään ties miksi.
Ja olen itse nainen.
Karita taisi saada kokovartalohieronnon =)DDDDDD
Oli varmasti viisas päätös häneltä tällainen pieni hetki. Ei kyl ollu kummonen kaveri, joskus kelepaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Petri 56 v. Häiden aikaan 41.
Mies tuossa iässä konkurssibisneksen parissa eikä selvästikään enää samalla aaltopituudella vaimon kanssa vaan näkee hänet jonkinlaisena teeskentelijänä. Aika luonnollista siis, että nuori menestyvä vaimo alkaa suuntautua muualle ja ero vai ajan kysymys. Paineet sitten toivat miehen todellisen luonteen esille. Itselleen tekee suurimmat ongelmat tuollaisella ryöpytyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen etua taas mai ääs. Eipä äiti poikaansa miettinyt kun lähti nuhimisreissulle. Miettikää panna julkisella paikalla, kadunvarressa autossa kun joku pennin prostituoitu. Ja kauan tätä jo tehnyt?
Hyi fittu kun mä vihaan pettäjiä.Niin. Eikö se ole jo tarpeeksi paha lapselle, että äiti pettää isää ja perhe hajoaa. Täytyykö isän tehdä kaikesta julkista, jotta häpeä lapselle on maksimaalinen? Tässä nimenomaan ei ole Petri ajatellut lapsen etua, ainostaan omaa etuaan.
Olisihan tuosta erosta tullut julkinen joka tapauksessa.
olisi sovittu, kasvoimme erilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla tyhmempää kuin jossain somessa päivitellä henkilökohtaisia asioitaan.
Ja tää ex-missi kuvaillu kesällä miestään näin: "joka ei somessa viihdy*...
Jepjep. Ei näköjään.No jos ei seitsemään vuoteen ole julkaissut somessa mitään, kunnes nyt avautuu, niin kyllä voi aivan oikein sanoa, ettei somessa viihdy.
Vai miten pitkä tauko siihen mielestäsi pitäisi olla?Ootko joku stalkkeri vai se mies itse, kun noin hyvin tiedät.
Ois vain jatkanut samalla linjalla, kyllä on noloa laittaa tollasia juttuja someen, ihan weeteetouhua.
Ei tarvitse olla stalkkeri, on tarvinnut lukea se vuodatus, sanoo siinä itse ettei ole somessa julkaissut mitään seitsemään vuoteen.
T.ohis
Ps. Kannattaisi perehtyä asiaan mitä kommentoi (esim lukemalla se teksti mitä kommentoi) tai sitten olla ihan hiljaa.
Toimii osteopaattina, koulutettu hieroja jo vuodesta 1996.