Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä Teemu Eguavoen sitten on miehiään? Joku osteopaatti-thaihieroja (😄) toki, mutta entä muuta?
Toimari yrityksessään, ei taida mikään köyhä hierojapoika olla.
Yritys on taloustietojen mukaan inaktiivinen eikä sillä ole taloustietoja raportoitu viimeisen viiden vuoden ajalta.
Mikä ikävä muisto kehossa? Herpes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan helvetin noloa avautua julkisesti ja kertoa vielä sen kolmannen osapuolen koko nimi. Jeesus mikä pelle.
Noloa?
No on todellakin noloa puida suhdeasioitaan somessa kaiken kansan nähtävillä.
Kyllä, noloa ja todella omituista kun kuitenkin kyseessä aikuinen, ilmeisesti muuten ihan täyspäinen mies. Joltain "somevaikuttajatyttöseltä" tällaista näkiessään ei ihmetyttäis yhtään.
Sellaiset naisvihat sieltä.
Pikemminkin tyhmyys/typeryysviha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ihmiset tajuaisivat oman ja muiden ihmisten yksityisyyden päälle. Nämä julkiset puinnit ovat noloja. Shit happens. Move on.
Miksi? Minusta kaiken tulisi olla yhä enenevässä määrin julkista. Usko pois, häpeä suitsii moraalittomuutta uskomattoman hyvin!
Juuri näin. Mitään ei pidä pitää maton alla:
Joskus ihmiset nyt vaan rakastuu toiseen. Säälittävää tuhota toisen maine ja työt ja lapsen elämä täysin sen takia ja vielä julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinkkuihmisenä usein ihmettelen parisuhteessa pitkään eläneiden henkistä kypsymättömyyttä. Ei tarvitse yhtään kehittää sisäistä lujuutta, kun nojataan siihen toiseen ja luotetaan, että rakkaus kestää. Sitten käy just noin, kuten pariskunta Tykälle kävi.
Toki jos on viikko sitten sovittu että yhdessä jatketaan niin siinä on sisäinen lujuus aika koetuksella.
No jospa kävi sopimassa että homma loppu tähän. Petriltä pienet vainoharhat tähän sitten kun vakoilee puolisoa.
Sarjapettäjäkö taas minkin tapaan vinkuu?
Kun mies pettää ja nainen avautuu asiasta AV huutaa voimia siskolle.
Kun nainen pettää ja mies avautuu asiasta AV huutaa kuinka noloa ettei mies vain hiljaa nurkuen hyväksy asiaa itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä Petrin päivitys OSA 1:
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni.
Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi.
Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta.
Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.
Valitettavasti päällimmäisenä on käytännössä tällä hetkellä vihan tunne sinua kohtaan, vaikka olen pyyteettömästi rakastanut sinua nämä vuodet miljoona kertaa enemmän kuin ketään muuta aiempaa naisystävääni.Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta. Kiitos sinulle TEEMU EGUAVOEN, että edesautoit 20 vuoden parisuhteemme tuhoutumista. Ja vielä ISOMPI KIITOS SINULLE KARITA TYKKÄ (toivottavasti sukunimesi on pian taas TUOMOLA tai mikseipä vaikka EGUAVOEN), että murskasit sydämeni tuhansiin sirpaleisiin.
Enää en valitettavasti kykene kokemaan kuin vihaa sinua kohtaan, sillä niin loukattu olo on itsellä. Saa nähdä pystynkö enää ikinä luottamaan keneenkään naiseen ja tämä pelkästään sinun takia.
Niin ja lopuksi kiitos vielä siitä yhdestä sinulta tulleesta ikävästä muistosta kehossani, mistä en pääse valitettavasti ikinä eroon. Tiedät kyllä mistä asiasta nyt puhun.
Eropaperit löytyvät käräjiltä huomenna, jotta saan omat asiani nopeammin kuntoon ja saan sinut lopullisesti pois mielestäni.
ei millään pahalla Petri, mutta kuulostat todella omistavaiselta. Puolisoa voi rakastaa ja samaan aikaan pitää toista elämänsä valona. Minun elämäni valo on minun lapseni. Joskus elämäni valo oli eräs ystäväni. silti aina rakastin puolisoani. Rakastin häntä kun halusin erota ja rakastan häntä yhä, vaikka olemme molemmat uudessa liitossa. Jos sinä et kykene sellaista rakkautta arvostamaan johon ei liity seksiä tai omistamista, uskon että se on sinun tappiosi. Minun puolisoni ei omista, eikä sanele tunteitani.
Lopuksi: Pettäminen ja valehteleminen on tuomittavaa ja äärimmäisen itsekästä.
Siis mitä sä oikein selität????
Karita on jäänyt kiinni salasuhteesta!
voi hyvän tähden jos pitää rautalangasta vääntää:
Puolisoaan voi rakastaa ja silti pettää.
Puolisoaan voi rakastaa ja silti erota.
Puolisoaan voi rakastaa ja silti rakastua toiseen.
Rakkautta on monenmuotoista, Petri vaan nyt ei halua kelpuuttaa sitä tunnetta minkä tuleva ex-vaimonsa on hänelle joku kuukausi sitten tunnustanut.
Lisää rautalankaa; jos kertoisin ex-miehelleni, että rakastan häntä, olisi se totta, ei valhetta, ei kaunopuheita. Siitäkin huolimatta, että harvoin näemme ja olen ollut uudessa rakastavassa liitossa 8v. Mieti hetki tätä ja hengitä syvään.
Tulee mieleen se Parviainen joka asensi autoon kameran vakoillakseen ex-vaimoaan.
Siis onko tosiaan niin, että Petri näki Karitan ja Teemun *nousevan yhdessä autoon* ja veti tästä johtopäätökset? Ei herrajumala.
Varmaan on kotona ollut vaikeaa miehen tilanteen takia ja Karita hakenut muualta lohtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ihmiset tajuaisivat oman ja muiden ihmisten yksityisyyden päälle. Nämä julkiset puinnit ovat noloja. Shit happens. Move on.
Miksi? Minusta kaiken tulisi olla yhä enenevässä määrin julkista. Usko pois, häpeä suitsii moraalittomuutta uskomattoman hyvin!
Pettäminen on toki tyhmää, mutta kellään ei ole velvollisuutta jäädä liittoon saman ihmisen kanssa loppuiäkseen. Se on vain hyvä. Ei mikään hävettävä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri viittaa kirjoituksissa Karitan "pyhimysmäiseen julkiseen minään", ja veikkaan, että tämä on yksi syy, joka on provosoinut häntä tekemään tällaisen julkisen (monien mielestä vähän harkitsemattoman) avautumisen. On ymmärrettävää, että häntä inhotti ajatus Karitan tulevista "olemme kasvaneet erillemme, mutta olemme ikuisia rakkaita ystäviä ja poikamme vanhempia" -päivityksistä ja eron kaupallistamisesta. Eipä tämän jälkeen enää mitkään "voimaantuminen eron jälkeen, luopuminen ja saaminen, itsemyötätunto" -setit mene kaupaksi. Uskoisin, että muukin bisnes ottaa osumaa, koska tuo pyhimysmäisyys on ollut niin oleellinen osa Karitan brändiä.
Urpo haluaa raivopäissään pilata lapsensa äidin elinkeinon.
Ymmärtäähän sen että on vihainen, mutta ei silloin pitäisi itseään someen päästää.
Nykypäivän liiketoiminnan tulee kestää eettistä tarkastelua. Kuten näimme Jungle Juice Barin tapauksessa. Pettäminen joskus tuhoaa elinkeinon ja se on täysin oma vika.
Jos liiketoiminnan pitäisi Suomessa olla eettisesti kestävää, niin kaupoissa ei myytäisi kaltoinkohdellun lapsityövoiman keräämää kaakaota yms. ja muutenkin valikoimat olisivat varsin erilaiset.
Näillä mehubaari - Tykkä akselin somekohuilla on vain vähän tekemistä eettisyyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihmiset nyt vaan rakastuu toiseen. Säälittävää tuhota toisen maine ja työt ja lapsen elämä täysin sen takia ja vielä julkisuudessa.
Lapsen elämän pilaa pettäjä.
Kehomekaanikko tainnut vähän hieroa myös "sieltä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Petrin firmallakaan hyvin mene.
https://www.finder.fi/Urheiluv%C3%A4lineet+ulkoiluv%C3%A4lineet+ja+varu…
Oho, täysi konkurssipesä eli on vaimonsa elättämä, varmaan harmittaa!
No eihän tuo tulos mikään paha ole. Aikaisempina vuosina on tullut voittoa. Inflaation vuoksi ihmiset säästävät, ja se näkyy tuloksessa.
On noi aika vaatimattomia lukuja. Millä nuo ovat sen miljoonatalon Suvisaaristossa rakennuttaneet jos firman liikevaihto on vain kymmeniä tuhansia ja nyt tuottaa tappiota?
No, muikkeli on kyllä luonut itsestään niin tekopyhän kuvan että ehkä ihan paikallaan kertoa mikä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen etua taas mai ääs. Eipä äiti poikaansa miettinyt kun lähti nuhimisreissulle. Miettikää panna julkisella paikalla, kadunvarressa autossa kun joku pennin prostituoitu. Ja kauan tätä jo tehnyt?
Hyi fittu kun mä vihaan pettäjiä.Niin. Eikö se ole jo tarpeeksi paha lapselle, että äiti pettää isää ja perhe hajoaa. Täytyykö isän tehdä kaikesta julkista, jotta häpeä lapselle on maksimaalinen? Tässä nimenomaan ei ole Petri ajatellut lapsen etua, ainostaan omaa etuaan.
Lehdistö olisi tehnyt tästä julkisen joka tapauksessa. Sitten olisi syytetty miestä, tietenkin, ja säälitelty Karita-parkaa.
Lehdistö jauhaa paljon lievemmin ja lyhyemmän aikaa jos henkilöt itse ei ota mitään kantaa.
Ihan silkkaa WT-toimintaa.
Jos onkin niin, että Petrin rahat ovat loppu, niin ainakaan ne eivät olleet vanhaa rahaa. Vanhan rahan ihmiset eivät koskaan toisi eroasioita julkisuuteen.