Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karita on itse kertonut haastatteluissa olevansa vaikea ihminen. Mitä muuta tuommoinen kontrollifriikki voisi ollakaan. Ja pettää kaikkia miehiä, kenen kans on. Pyörii itsensä ympärillä. Julkisuuskuvasta tulee narsisti vahvasti mieleen.
Miten voi jollakin olla tällainen pakkomielle jostain julkkiksesta.. Ihan pimeää, mitä avohoitotapauksia pyörii omillaan mielenterveysongelmiensa kanssa.
Oletko Teemu, kun hermostut niin paljon, jos tuosta haaskadta sanoo jotain negatiivista. Minusts hän on vastenmielinen ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Pete tulee säälinaisia saamaan. Mutta kertonee näistä naisista enemmän, varsinkin kun kyseessä on varakas mies. En tunne kumpaakaan, mutta huono maku tulee molemmista. Kuivakakku ja rage-sydänsärky. Onni Sarmaste on sentään alfamies
Oli varakas. Enää ilmeisesti vain velkaaa.
Oli asiallinen uusi päivitys miehellä facessa.
Lopetan tuon pyynnön jälkeen asiasta kommentoimisen. Antaa nyt heille rauhan. Toivottavasti tämä ketju poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän Petrille löytyy nainen tämän tapauksen jälkeen?
No voit olla varma, että löytyy. Hänellä on nyt mm. upea talo odottamassa uutta ehtoisaa emäntää, kun vanha petturimuija on ensin hoidettu pihalle sieltä. Kyllä varakkaille miehille aina on jonossa naisia ja varsinkin tässä tapauksessa, kun mies on se petetty.
No, saako naisia ihan oman itsensä takia, ei materian? Pyyteetöntä rakkautta ja vahvoja/fiksuja naisia?
Saa varmasti, mutta kyllä valitettavan monen naisen sokaisee jo tuollainen upea talo sun muu mammona ja jos se mies on vielä perusmukava, niin tuskin tarvii kauaa etsiä uutta naista. Toivon, että Petri kuitenkin löytäisi vihdoin sellaisen naisen, jolta saisi sitä pyyteetöntä rakkautta, eikä pelkkää mammonan perässä juoksemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petrillä komia ja iso talo Espoon Suvisaaristossa, on kallista aluetta.
Ei paljon talot kiinnosta jos mies on hiiri tai stalkkaava ja ahdistava!
en tiijä mutta 20 v olleet yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkyy uusi Petrin postaus.
"Julkinen pyyntö.
Poistin eilen täältä FB:stä torstaina postaamani jutun, sillä alunperin pienelle ryhmälle tarkoittamani avautuminen levisi kuin kulovalkea niin nettipalstoille kuin iltapäivälehtien sivuille. Olen tosi noviisi Facebookin ja muun somen osalta, enkä ymmärtänyt että postaukseni oli julkinen kaikille. Sen piti olla näkyvillä pelkästään FB-ystävilleni. Edellisestä postauksestani oli kulunut jo lähes 7 vuotta, enkä ymmärtänyt postaukseni saamaa näkyvyyttä, kuin vasta sitten kun minulle alkoi sadella viestejä. Viestejä tuli tutuilta ja tuntemattomilta ihmisiltä, ja niistä iso osa oli positiivisia ja kannustavia. Jouduin kuitenkin samalla aikamoisen maalituksen kohteeksi Karitan seuraajien toimesta. Heidän mielestä tämänlaiset viestit olisi pitänyt käsitellä kahden kesken ja nyt jälkikäteen ajateltuna alan olemaan jollain asteella samaa mieltä, että olisin voinut jättää tuon postaukseni väliin tai ainakin tehdä siitä hieman siistimmän, sillä tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa Karitalle nyt muodostunutta harmia.
Kyseinen torstaina tekemäni postaus oli siis todella suora, rankka ja se tuli suoraan sydämestäni, sillä olin torstaina todella hajalla. Eilen sain sitten koottua itseäni vähän kasaan ja tulin siihen lopputulokseen, että piilotan alkuperäisen viestin täältä FB:stä, sillä postaukseni rupesi aiheuttamaan eri osapuolille ikäviä asioita ja koko juttu paisui aivan liian suureen mittakaavaan."
Ei se varmaan ihan noin mennyt. Mutta tämä oli miehen postaus. Olin väärässä Petestä.
Kyllä se noin omn mennyt, kaikki eivät ole selvillä miten Fb t ja muusome toimii. Ihan aito on viesti. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta äskeisestä postauksesta kyllä tunne, että mitään pettämistä ei ole tapahtunut.
Luottamuksen ja lupauksen pettämistä ainakin. Intiimejä viestejä, onhan nekin pettämistä. Mutta Karitan kanssa ovat siitä eri linjoilla. "Rysän päältä" ei kuitenkaan ketään ole saatu kiinni. Näin ymmärsin.
Jokainen määrittelee itse mikä on pettämistä. Tunnetason mikropettäminen joka tapahtuu salaa viestittelynä ja tapailuna on pettämistä Suomessa tehtyjen kyselytutkinusten mukaan. Eli Karita jos noin on tehnyt on valtaosan suomalaisista mielestä pettäjä.
Onneksi asiaan saadaan lisävalaistusta.
Kuinka tyhmä tuo ukko on? Julkaisee tuollaisen päivityksen ja nyt väittää, ettei halunnut mitään pahaa Karitalle. Sitä hän nimenomaan halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Pete tulee säälinaisia saamaan. Mutta kertonee näistä naisista enemmän, varsinkin kun kyseessä on varakas mies. En tunne kumpaakaan, mutta huono maku tulee molemmista. Kuivakakku ja rage-sydänsärky. Onni Sarmaste on sentään alfamies
Oli varakas. Enää ilmeisesti vain velkaaa.
Miten sen Petrin tulot sitten 100 000?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkinen pyyntö.
Poistin eilen täältä FB:stä torstaina postaamani jutun, sillä alunperin pienelle ryhmälle tarkoittamani avautuminen levisi kuin kulovalkea niin nettipalstoille kuin iltapäivälehtien sivuille. Olen tosi noviisi Facebookin ja muun somen osalta, enkä ymmärtänyt että postaukseni oli julkinen kaikille. Sen piti olla näkyvillä pelkästään FB-ystävilleni. Edellisestä postauksestani oli kulunut jo lähes 7 vuotta, enkä ymmärtänyt postaukseni saamaa näkyvyyttä, kuin vasta sitten kun minulle alkoi sadella viestejä. Viestejä tuli tutuilta ja tuntemattomilta ihmisiltä, ja niistä iso osa oli positiivisia ja kannustavia. Jouduin kuitenkin samalla aikamoisen maalituksen kohteeksi Karitan seuraajien toimesta. Heidän mielestä tämänlaiset viestit olisi pitänyt käsitellä kahden kesken ja nyt jälkikäteen ajateltuna alan olemaan jollain asteella samaa mieltä, että olisin voinut jättää tuon postaukseni väliin tai ainakin tehdä siitä hieman siistimmän, sillä tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa Karitalle nyt muodostunutta harmia.
Kyseinen torstaina tekemäni postaus oli siis todella suora, rankka ja se tuli suoraan sydämestäni, sillä olin torstaina todella hajalla. Eilen sain sitten koottua itseäni vähän kasaan ja tulin siihen lopputulokseen, että piilotan alkuperäisen viestin täältä FB:stä, sillä postaukseni rupesi aiheuttamaan eri osapuolille ikäviä asioita ja koko juttu paisui aivan liian suureen mittakaavaan."
Ei se varmaan ihan noin mennyt. Mutta tämä oli miehen postaus. Olin väärässä Petestä.
Kyllä se noin omn mennyt, kaikki eivät ole selvillä miten Fb t ja muusome toimii. Ihan aito on viesti. Hyvä.
Hyi saatana että Karitan seuraajat alkoivat Petriä maalittamaan. Häpeäisivät jos edes sitä osaavat.
Vierailija kirjoitti:
"Julkinen pyyntö.
viesti näkyy suomi 24 ja taitaa näkyä uli ...lautalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna 2/24
Kriisi vapautti minut! tyttönimensä takaisin ottanut Karita kertoo artikkelissa, ettei ilman kriisiä en olisi löytänyt itseni ydintä. Ymmärsin, että saan sallia virheet elämässä myös itselleni. Kun jouduin kohtaamaan julkisen häpeän niin itse asiassa vapauduin omast häpeästäni. Ilman Petrin voimakkaita reagtioita eläisin vieläkin kontrollille. Kaikella on todellakin tarkoitus, Karita toteaa ja haluaa auttaa muitakin kasvamaan ihmisemmäksi ihmiseksi ja julkaisee uuden kirjan “Häpeästä vapaa ihnhimillinen - minuksi kasvu” ja early bird etuna “Vapaana elämisen taito” - nettivalmennus vain 290€ kirjan ennakkotilaajille.
Oikeesti toihan voisi juurikin olla lehden tekstiä.
Paitsi tuskin kukaan toimittaja kirjoittaisi "reagtio" :D Mutta ehkä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä tuo ukko on? Julkaisee tuollaisen päivityksen ja nyt väittää, ettei halunnut mitään pahaa Karitalle. Sitä hän nimenomaan halusi.
Höpsistä. Ei tuossa ollut suoraa pahan halua lainkaan. Älä suurentele asioita.
Hyi tuota ukon uusinta postausta. Täyttä valehtelua. Karmiva tapaus.
Ai ajatteli muka että kamuille vaan
Vierailija kirjoitti:
Oli asiallinen uusi päivitys miehellä facessa.
Hyvin saatiin taas miehestä syyllinen kaikkeen. Hienoa voimaantumista Karitalta, Karitan seuraajilta, sekä yleensäkin naisilta. You go gurlis! Gurl power! Voimaantunutta feminismiä!
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuota ukon uusinta postausta. Täyttä valehtelua. Karmiva tapaus.
Missä valhe? Pystytkö todistamaan sen?
Peti tehdä uusi siisti versio, kun äijälle nasahti omaan nilkkaan.
Minähän sanoin, että he yrittävät vielä lapsen takia.