Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän olen lukenut nyt kommentteja ja muuta asiaan liittyen alan uskoa että Karita Tykällä on ollut miehensä kanssa ihan helvetin raskasta jo vuosia ja hän on varmaan rakentanut näistä hyvinvointihommeleista itselleen ns toisen todellisuuden mihin voi paeta.
Luulen että aviomiehellä on mielenterveydellisiä ongelmia, korona vaikutti henkisesti ihmisten elämään tavoilla jotka alkaa vasta nyt tulla esiin. Tunnen myötätuntoa Karitaa kohtaan ja käsitän miten raskasta on itse yrittää pyörittää arkea kun puolisona on itsetunto-ongelmista kärsivä mustasukkainen, vanheneva mies jonka vaimolla on paremmat tienestit.Viisikymppisen naisen markkina-arvo on paljon huonompi kuin kuusikymppisen miehen.
Mene nyt helvettiin sen lehmä markkina arvosi kanssa täältä, autistista settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän olen lukenut nyt kommentteja ja muuta asiaan liittyen alan uskoa että Karita Tykällä on ollut miehensä kanssa ihan helvetin raskasta jo vuosia ja hän on varmaan rakentanut näistä hyvinvointihommeleista itselleen ns toisen todellisuuden mihin voi paeta.
Luulen että aviomiehellä on mielenterveydellisiä ongelmia, korona vaikutti henkisesti ihmisten elämään tavoilla jotka alkaa vasta nyt tulla esiin. Tunnen myötätuntoa Karitaa kohtaan ja käsitän miten raskasta on itse yrittää pyörittää arkea kun puolisona on itsetunto-ongelmista kärsivä mustasukkainen, vanheneva mies jonka vaimolla on paremmat tienestit.Viisikymppisen naisen markkina-arvo on paljon huonompi kuin kuusikymppisen miehen.
Viiskymppinen moninkertainen pettäjänainen. Kiinnosteleeko muita kuin jotain joogaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että p tykältä uusi päivitys? Tältä päivältä?
2 minuuttia sitten on tullut uusi
Ei ole julkinen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo afrikkalaiset vievät naiset se on nähty. Ja niitä riittää, Norjassa prinsessalle samanlainen joogisti.
Koska takana on tunnettu pulju niin joogan kuin mindfullnessin suhteen niin en usko edes sattumaan tässä että näitä ihannoitavia naisia poimitaan ihan tarkoituksella valkoisista maista, korkealta.
Petrillä komia ja iso talo Espoon Suvisaaristossa, on kallista aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että p tykältä uusi päivitys? Tältä päivältä?
2 minuuttia sitten on tullut uusi
Ei ole julkinen
Joo, ei enää. Oli hetken.
Jahas nytkö se poistui?
Ettei vaan olis liiallisen mustasukkainen tänä P?
Vierailija kirjoitti:
En nyt lue tätä koko ketjua läpi, mutta onko kenellekään tullut mieleen, ettei mitään salasuhdetta välttämättä ole?
On, aika monellekin.
En löydä Petri Tykkä facebookkia,
Karita kukkakaalia popsii ja koko huushollin sotkii.
Nälkä kurnii mahassa, ei ole huolta rahasta.
Teemu tarjoaa afrikkalaista munaa, kyllä se tekee Karitalle kutaa. Kristalli on päivän sana, sillä lähtee asiakkaista kaikki paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri beta, Teemu alfa. Peruskuvio. Rahalla P on saanut K:n alussakin.
Teemu alfa? Mitä?
Ei toi Petrikään kovin miehekkäältä vaikuta. Teemu sai naisen anyways. Karita on perus somehuijari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä melkoinen noita pitää olla, jos lähtee nigerialaisen poppamiehen matkaan.
Sopivat hyvin yhteen. Molemmat yhtä hörhöjä. Mietin, että mistä kansankerroksista nuo asiakkaat löytyy, jotka suostuvat tämmöisestä hötöstä maksamaan.
Lihottaahan ne Sara Siepinkin lompakkoa, mitä annettavaa hänellä on?
No Saralla on isot tissit sentään, nätti naama eikä nyt ihan höynäytä ihmisiä kristallijutuilla.
Oot mies selkeästi. Tissimies. Niillä voi sua höynäyttää mennen tullen.
Tisseistä kiinnostuminen on biologiaa. Ei kerro tyhmyydestä. Vain tissittömöt naiset laulaa tätä. Mies ei saisi tykätä tisseistä.
Tykkää rauhassa tissipoika. Ne on sulle niin kuin jollekin ne kristallit. Karitasta se ei tee huonompaa ihmistä. Ihmisarvo ei ole tisseissä.
Noin sanoo vain palstan moraalipoliisi. Kyllä se usein on tisseissä se ihmisen arvo nykyisin. Miehellä lompsan paksuudessa. Jos nyt raatorehellisiä ollaan. Muu on itsepetkutusta. Karitan olemattomilla tisseillä ja 47 ikävuodella saa vaan nigerialaisen hierojan. Tai muun Afrikkalaista syntyperää olevan.
Näinhän se menee. Joutuu Karita tyytymään tapasuhteeseen jatkossa.
Sellaista se on. Tapasuhteessa ja riippuvuussuhteessa joutuu vanhenemaan. Pettäjän tie on pidemään päälle sellainen. Ei löydy enää sensuroimatonta rakkaussuhdetta jonka huuma on elämänmittainen.
Vierailija kirjoitti:
Petrillä komia ja iso talo Espoon Suvisaaristossa, on kallista aluetta.
Ei paljon talot kiinnosta jos mies on hiiri tai stalkkaava ja ahdistava!
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän Petrille löytyy nainen tämän tapauksen jälkeen?
No voit olla varma, että löytyy. Hänellä on nyt mm. upea talo odottamassa uutta ehtoisaa emäntää, kun vanha petturimuija on ensin hoidettu pihalle sieltä. Kyllä varakkaille miehille aina on jonossa naisia ja varsinkin tässä tapauksessa, kun mies on se petetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla menee kaikki Karitaan liittyvä huumori niin tunteisiin. Sinun on pakko olla Karitan aivan lähipiiriä. Veikkaan, että Teemu itse.
Ihmisille sattuu virheitä. Ei meille pitäisi kuulua somepelleilijän ja Onni Sarmaste wannaben liiton kuulumiset. Harmi lapsen kannalta
Toivottavasti mindfulnessia ei olla harrastettu Petrin kotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän Petrille löytyy nainen tämän tapauksen jälkeen?
No voit olla varma, että löytyy. Hänellä on nyt mm. upea talo odottamassa uutta ehtoisaa emäntää, kun vanha petturimuija on ensin hoidettu pihalle sieltä. Kyllä varakkaille miehille aina on jonossa naisia ja varsinkin tässä tapauksessa, kun mies on se petetty.
No, saako naisia ihan oman itsensä takia, ei materian? Pyyteetöntä rakkautta ja vahvoja/fiksuja naisia?
Näinhän se menee. Joutuu Karita tyytymään tapasuhteeseen jatkossa.