Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh! Tässä alkaa ihan posket tädillä punoittamaan ja hiki nousta otsalle, kun ajattelee isomunaista nigerialaista hierojaa, koskettelemassa hellin sormin salaisia sopukoita ja purkamassa lantion jännitteitä 🥵
Mee rasse hoitoo.
Kyllähän mä mielelläni menisin 😁 Huh huh 🍆 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärrän Karitaa. Vaikka toki pettäminen on lähtökohtaisesti väärin, joskus sitä vaan jää huonoon suhteeseen liian pitkäksi aikaa, kun pelkää että erosta tulee todella likainen erosi sitä miten tahansa. Olen ollut suhteessa ns. vaikean, ilkeän miehen kanssa. Kärsin vuosikausia miehen ilkeydestä, suhde oli huono, mutta mies ei missään nimessä halunnut erota. Ajattelin jopa itsekseni, että jos satun löytämään jonkun toisen miehen vahingossa, niin se jopa helpottaisi eroamista.
Kyse ei ole sinusta ja miehestäsi. Tässä tapauksessahan mies on ehdottanut eroa, mutta Karita vakuutellut haluavansa jatkaa ja lopettavansa panomiehen tapailut. Toisin kuitenkin kävi, eli ihan aiheesta mies on suuttunut.
Mistä tiedät, onko tuo totta vai ihan asioita keksivän, mustasukkaisen kontrollimiehen tyynnyttämiseksi sanottu asia. Kuka oikeasti seuraa vaimoaan kuin yksityisetsivä konsanaan.
Luottamuksen voi menettää vain kerran.
Mulla on jotenkin oudot vibat tästä Petristä. Karitakin on niin riutuneen oloinen ollut koko liiton ajan.
Raakakakut ei auta, jos sielu on rikki. Toivottavasti eroavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi nyt tyhjästä nousta aikamoinen myrsky. Mustasukkainen mieli tekee vaarallisia päätelmiä ja yön pimeinä tunteina asiat paisuu mielessä järjettömiin mittasuhteisiin. Mies tarvitsee apua mustasukkaisuuteen, uskon, että palaavat vielä yhteen, kunhan pöly laskeutunut.
Karita on pettänyt aiemmissa suhteessakin, joten uskon, että niin on tehnyt nytkin. Petrin kanssa suhde sai aikoinaan alkunsa siitä, että Karita petti Joonas Hytöstä juurikin Petrin kanssa.
Siinäkin keississä Karita kertoi illastavansa yhteistyökumppanin kansaa. Ihan kuin nytkin. Kaikki kiellettiin ja kappas kummaa, ero tuli ja ns:yhteistyökumppani muuttui kumppaniksi. Tuo kumppani oli Petri itse, joten taisi tietää, miten Karita toimii.
Kerta tiesi miten Karita toimii, niin miksi ei paljastanut tuotakin faktaa omassa avautumisessaan? Mies joka julkisesti avautuu somessa noinkin yksityiskohtaisesti omasta parisuhteen skandaalistaan todellakin kirjoittaisi kaikki aikaisemmatkin pettämiset tietoon kaikille.
Petri ei viitannut tekstissään kertaakaan siihen, että Karita olisi pettänyt ketään aiemmin. Ei kertaakaan. Tunnusti kyllä itse pettäneensä aikaisempia kumppaneitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärrän Karitaa. Vaikka toki pettäminen on lähtökohtaisesti väärin, joskus sitä vaan jää huonoon suhteeseen liian pitkäksi aikaa, kun pelkää että erosta tulee todella likainen erosi sitä miten tahansa. Olen ollut suhteessa ns. vaikean, ilkeän miehen kanssa. Kärsin vuosikausia miehen ilkeydestä, suhde oli huono, mutta mies ei missään nimessä halunnut erota. Ajattelin jopa itsekseni, että jos satun löytämään jonkun toisen miehen vahingossa, niin se jopa helpottaisi eroamista.
Kyse ei ole sinusta ja miehestäsi. Tässä tapauksessahan mies on ehdottanut eroa, mutta Karita vakuutellut haluavansa jatkaa ja lopettavansa panomiehen tapailut. Toisin kuitenkin kävi, eli ihan aiheesta mies on suuttunut.
Missä mies on ehdottanut eroa? Ei ainakaan oman kirjoituksensa mukaan? Sanoi, että eroa on tehty puolitoista viikkoa, mutta se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa tämä kuvailemasi vaikea, ilkeä ihminen on netonnut yli miljoonan liikevaihtoa suhteen alkuaikoina. Jostain syystä Karita on hehkuttanut häntä ja mies on rakennuttanut 2,7 milj. talon (summa siis oletettavasti sisältää tontin). Nyt rahahanat ovat jonkin verran ehtyneet ja Petristä onkin tullut se vaikea. Hmmm.
Karita on tienannut ihan itse nyt rahansa, vaikka mielestäni humpuukilla onkin. Totuutta en tiedä sen paremmin kuin mikkelin povaritkaan, mutta kyllä todella ahdistavalta tyypiltä tuo Petri vaikuttaa. Hirveä ulostulo, siellähän sitä Valavuori pyysi Peteä Espanjaan. Voivat samalla kehittää uusia bisneksiä. On Karita tehnyt mitä tahansa, tuo Petri vaikuttaa aika kontrollifriikiltä. Huonolla tavalla, jos hyvää on edes olemassa.
Silloin kun Mikael Granludin pettäminen tuli ilmi, niin oliko täällä yli sadan sivun mittaista ketjua Mikaelin haukkumisesta? Ei ollut, miksi ei?
Ja tämän Karitan tapauksen todenperäisyydestä ei voi olla mitään varmuutta, ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi nyt tyhjästä nousta aikamoinen myrsky. Mustasukkainen mieli tekee vaarallisia päätelmiä ja yön pimeinä tunteina asiat paisuu mielessä järjettömiin mittasuhteisiin. Mies tarvitsee apua mustasukkaisuuteen, uskon, että palaavat vielä yhteen, kunhan pöly laskeutunut.
Karita on pettänyt aiemmissa suhteessakin, joten uskon, että niin on tehnyt nytkin. Petrin kanssa suhde sai aikoinaan alkunsa siitä, että Karita petti Joonas Hytöstä juurikin Petrin kanssa.
Siinäkin keississä Karita kertoi illastavansa yhteistyökumppanin kansaa. Ihan kuin nytkin. Kaikki kiellettiin ja kappas kummaa, ero tuli ja ns:yhteistyökumppani muuttui kumppaniksi. Tuo kumppani oli Petri itse, joten taisi tietää, miten Karita toimii.
Ja Perti luuli Karitaa sinkuksi vai? Pettämiseen tarvitaan aina kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa tämä kuvailemasi vaikea, ilkeä ihminen on netonnut yli miljoonan liikevaihtoa suhteen alkuaikoina. Jostain syystä Karita on hehkuttanut häntä ja mies on rakennuttanut 2,7 milj. talon (summa siis oletettavasti sisältää tontin). Nyt rahahanat ovat jonkin verran ehtyneet ja Petristä onkin tullut se vaikea. Hmmm.
No kyllä Karitankin on pitänyt kokea saavansa jotain suhteesta. Petri sai upean missin puolisokseen. Karita kaljun, lyhyen miehen, jonka luonnekin ilmeisesti hankala. Jos raha loppuu, niin mitä jää jäljelle? Itse en ole rahan perässä ollut koskaan, mutta kyllä joku syy siihen pitää olla miksi on suhteessa toisen kanssa, kun voisi olla yksin tai sitten jonkun kanssa, jolla on enemmän tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Pete heräs varmasti Onko krapula, olitteko äijien kanssa veneellä eilen?
Vierailija kirjoitti:
Helena ja Petri eroaa siinä, että Helena ei purkautunut somessa. Antoi haastatteluja, kun media oli tuonut asian julkisuuteen. Petri sen sijaan nolasi itsensä ja vaimonsa täysin itse.
Mutta silti Helena on pahis ja Petri ei. Huoh.
Helenahan on nimenomaan purkautunut somessa. Antanut lisäksi Karitan lailla itsestään valheellista kuvaa somessa ja jättänyt omat purkautumisensa vieraiden miesten kanssa kertomatta.
Käyttää lisäksi lapsia sumeilematta hyväkseen uhriutuakseen ja omaa etua tavoitellakseen, sekä roikkuu vielä vuosia eron jälkeenkin eksässään ja tämän omaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi miten tekopyhä toi Petri jos näin on! Eli siis Karita pettänyt silloista puolisoaan aikoinaan Petrin kanssa ja nyt Petri tällä tavalla purkautuu ja haukkuu Karitan kun tekee saman hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nää pettäjien vastustajat hyökkää Pyhimystä ja Halla-ahoa vastaan? Tyypeillä lehtolapset vaikka aviossa!!!! Mutta nainen on lorddo kun kyttääjämies niin somessa sanoo. Haloo!!
Onko Halla-Ahon, Pyhimyksen, Jörkan, Mikon, Granlundin ja muiden pettäjämiesten somet täyttyny hoorittelulla ja muulla epäasiallisella? Onko haukuttu mennen ja tullen? Minkä helvetin takia ei?
Siksi koska noiden seuraajat on lähinnä miehiä. He eivät pahemmin välitä tällaisesta. Karitan seuraajat taas ovat naisia, ja nainen on tunnetusti naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne on näemmä pesiytynyt kunnon rasisti, incel, öyhöveeti -laumat. Naisvihaa ja mustan miehen nimittelyä. Säälittävää.
Pettämisen kritisointi = naisvihaa.
Ei täällä pettämistä kritisoida vaan houritellaan naisia. Mikko saa pettää, Jorkka saa pettää. Nainen on golddigger, oli uhri tai pettäjä.
Ei Karita ole golddigger, jos nigerialaisen hierojan kanssa pettää. Pettäjä hän silti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Teemu vaikenee? Jos minua joku nimeltä mainiten syyttäisi valheellisesti, kiistäisin asian ja tarvittaessa nostaisin oikeusjutun. Näin siis, jos kyseessä olisi ollut täysin ammatillinen suhde.
Teemu ja Karita vaikenee, kun molemmat tietää ettei Petrillä ole kaikki muumit laaksossa. Mienterveysongelmainen kuvittelee omassa pääkopassa sitä sun tätä joka ei ole totta. Ja jokainen normi heebo sen voi myös tulkita Petrin kirjoittelusta.
Täytyy kyllä se huomio vielä sanoa, että jos Karitan some on seesteinen ja harmoninen vaikka kotiolot olisi miten perseestä, että miten voikin olla niin feikki monet pohtii, että täysi huijari.
Niin eiköhän suurimman osan some ole täynnä niitä positiivisia asioita joissa korostuu siisti koti, lapset ovat täydellisiä, parisuhde onnea ja somettajan naamakin filtteröity upeaksi.
Eli kaikkien sometilit ovat yleensä sitä kulissia. Jos ei tätä vielä ole hiffannu niin täytyy olla melko amatööri tässä skenessä.Miksi Karitan pitäisi erokriisiä ja pettämistä käydä läpi yrityksensä somessa? Eikai kukaan muukaan tee sellaista työhönsä liittyvässä somessa??
Jotkut tekevät. Ja se on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta tiesi miten Karita toimii, niin miksi ei paljastanut tuotakin faktaa omassa avautumisessaan? Mies joka julkisesti avautuu somessa noinkin yksityiskohtaisesti omasta parisuhteen skandaalistaan todellakin kirjoittaisi kaikki aikaisemmatkin pettämiset tietoon kaikille.
Petri ei viitannut tekstissään kertaakaan siihen, että Karita olisi pettänyt ketään aiemmin. Ei kertaakaan. Tunnusti kyllä itse pettäneensä aikaisempia kumppaneitaan.
Viittasihan juurikin siihen, että heidänkin suhteensa alkoi pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko Karita pettänyt, voi olla. Mutta yhtä hyvin on mahdollista näillä tiedoilla, että tuolla miehellä on jotenkin naksahtanut päässä. Tulee viboja minun entisestä miehestä, jonka mielestä esim kynsilakan laittaminen oli keimailua ja merkki pettämisestä. Samoin kuin iltakymmenen aikaan tullut viesti kaveriltani oli miehen mielestä viesti joltain muulta mieheltä. Seuraavana päivänä mies ilmoittikin haluavansa avioeron sen takia, että minä petän häntä. Ja en siis ikinä pettänyt häntä, mutta sairaalloisen mustasukkainen näkee vaaroja kaikkialla ja tekee käsittämättömiä, nopeita virhepäätelmiä. Entinen mieheni vain yhtäkkiä keksi, ketkä esim uusista tai vanhoista facebook- kavereistani on niitä, joiden kanssa minulla on jotain " peliä" tai joiden kanssa "sovin" meneväni esim harrastukseen hänen selkänsä takana. Ja jos tuontyyppisessä tilanteessa, jossa toinen elää omissa kuvitelmissaan, pitäisi sitten nähdä ja tehdä yhteistyötä, on Tykän kaltainen tilanne aivan mahdollinen, vaikka kukaan ei olisi pettänyt ketään.
Tässä kyllä en luule tuollaista. Jos kuitenkin Karita on myöntänyt pettäneensä ja luvannut lopettaa suhteen. Mutta toisin kävi, eilen jäi tuoreeltaan kiinni tämän Teemun kanssa.
Niin kun nousi Teemun kanssa tämän autoon.
Karita ei ole myöntänyt mitään! Koska ei ole pettänyt. Petri on äärimmäisen omistushaluinen, siitä syystä Karita ei ole koskaan saanut käydä missään. Karita on viime vuodet kulkenut varpaillaan ettei suututtaisi Petriä. Teemu on Karitan pitkäaikainen kollega ja yhteistyökumppani, jonka kanssa ei ole koskaan ollut mitään. Eilen Karita meni lounastapaamiseen, ajoi siis Teemun salille ja lähtivät samalla autolla eteenpäin. Vain sairaalloinen mieli keksii, että joo ne menee varmasti panemaan. Vain sairaalloinen puoliso seuraa vaimoaan ja salakuvaa tätä kuvitellen että se todistaa jotain kun nousevat samaan autoon keskellä kirkasta päivää keskellä Helsinkiä.Miksi Karitan pitäisi lopettaa yhteistyökuvio vain siksi kun Petri kuvittelee fantasioitaan? Fantasiat lähtivät liikkeelle niinkin pikkujutusta kun Karita oli lähettänyt Teemulle kiitosviestin vastustuksena Teemun tsemppiin ja duuniasioiden jälkeen kirjoittanut loppuun olet aurinko EI VALO! EIKÄ ELÄMÄNI VALO!
Tämän viestin Petri näki kun sattui saamaan käsiinsä Karitan puhelimen siten että siitä ei ollut lukitus ehtinyt mennä päälle. Selasi WA-viestejä kuumeisesti etsien evidenssiä pettämisestä. Toi yksi lause riitti hänelle. Hän sai hirveän raivarin ja mm hajotti kaksi kallista esinettä vaikka Karita vakuutti että mitään suhdetta ei ole ja rakastaa häntä. Petri uhkasi jättää Karitan jos tämä vielä kerrankin tapaa Teemun. Tähän Karita ei sanonut MITÄÄN.
Ja tämän jälkeen Petri aloitti seuraamisen. Jäi seuraamisesta ja vakoilusta kerran kiinnikin Karitalle. Joka tapauksessa Karita meni sovittuun paltsuun jonka Petri tulkitsi pettämiseksi.
Kun Karita tuli kotiin, tapahtui sellaisia asioita että Karita pakkasi kassin ja lähti sukulaisensa luo turvaan. Myös lapsi lähti mukaan.
Tää kuulostaa kyllä ihan uskottavalta tapahtumakululta yksityiskohtineen.
Tietysti vaikea sanoa mikä on totuus..
Minusta myös tämä on uskottava. Petrin päivitys oli tosi pelottava. Ei aikuisen, tasapainoisen ihmisen käytöstä. Nuo tunteet ovat varmasti totta, mutta ei niitä kuulu kirjoittaa julkisesti. Helppo uskoa, että mies on tosi epävakaa ja arvaamaton luonteeltaan, mustasukkainenkin.
En ole esim. koskaan nähnyt hänen sormessaan mitään ystäviä ja tyttöjen iltoja tms, kuten monella muulla saman sukupolven missillä tai somevaikuttajalla on. Hän tuntuu tekevän paljon yksin. Lapsi vain näkyy joskus, ei muita. Toki tämä voi olla myös tietoinen rajaus pitää yksityiselämä erillään. Mutta tulee myös mieleen, että eikö hän vain käy tai saa käydä koskaan missään kavereiden kanssa?
Ei käy enää missään, samaan kiinnittänyt huomiota. Esim. Kaasonsa Suvi Tiilikainen julkaisee paljon materiaalia ystäviensä kanssa mutta Karita ei näissä ikinä enää mukana, eikä kenenkään muun kanssa. Esim. viime kesänä Suvi ja Jukka piti isot juhlat, niin ei sielläkään Karita ollut. Onko syynä Karitan oma rutiini elämä ja rajoittunut syöminen vai Petrin kontrollointi.
No onpa siinä tosi ystävä juu tämä Tiilikainen. Ensimmäisenä kiillottamassa omaa sädekehäänsä ja postaamassa perhekuvaa että MINÄ AINAKIN rakastan perhettäni, toisin kun JOKU MUU. Nämä seurapiirimissit muutenkin kelpuuttavat ryhmäänsä vain ns. Voittajatyypit eli kiekkoilijoiden vaimot. Kunnes se äijä löytää nuoremman ja muija lentää pihalle ja huomataankin että itse lennettiin pihalle samalla siitä omasta seurapiiristä ja vanhat bestikset kääntää selkänsä.
Juu, ihmettelin myös Suvin I love my family julkaisun ajoitusta. Ei taida olla enää välit kunnossa Karitaan mutta tarviiko lyödä lyötyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään naimisissa entisen aviomieheni kaverin kanssa. Meillä ei ollut minkäänlaista romanttista suhdetta ennen eroa entisestä kumppanistani. Olimme puhtaasti kavereita. Vasta eron jälkeen lähennyimme.
Tästähän ulkopuoliset voivat keksiä mitä villeimpiä kuvioita, mutta se että väittää jotain, ei tee siitä totta.
Mistäs sinä tiedät mikä Petrin kirjoituksessa on totta vai onko mikään?