Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen äijä. Mitä Karita siinä koskaan on nähnyt?
Rahaa ja kulissit, pääsee eteenpäin.
Tykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstasta on tullut ulilaudan jatke, ei voi muuta sanoa. Päivällä oli vielä muutama asiallinen kommentoija paikalla. Nyt on vaan vihaa!
Kuule Karita. Lopettaisit sen vieraiden miesten kanssa makaamisen ja vihaaminen päättyisi siihen paikkaan.
Miksi joku "vihaisi" ventovieraita ihmisiä? En minäkään pettänisestä pidä mutta eiköhän nuo kaksi tiedä parhaiten mitä on tapahtunut. Pitäisikö sunkin hankkia elämä.
Jos sulle on ok että 20 vuotisen avioliiton rikkoo paratiisiin luikerteleva tumma, pitkä, sähisevä ja siemeniä ympäriinsä sylkemä mosambikilainen käärme niin se on sun asia. Ehkä tuollaisesta haaveileminen piristää pimeneviä iltoja siellä Nilsiässä, mutta täällä pk-seudulla siihen suhtaudutaan pidättyväisesti.
Olet päästäsi sairas.
Ihan oikein että joku mies avautuu näistä naisten pettämisistä. Olen kokenut ihan saman. Tuo Petrin postaus voisi olla omani ihan sanasta sanaan. Se kaikki mitä antaa perheelleen ja lapsilleen ei merkitse mitään vaimolle. Vähän menee huonosti niin vieraasta miehestä hyvinvointia.
Kaikki sympatia on Petrin puolella. Senkin takia että oma vaimoni esitti juuri samanlaista enkeliä petettyään minua ja selittää kuinka kaikki ei ole niin toinen väittää. Kyllä se vaan voi olla totta.Petrin kirjoitus on niin puhdas tunneavautuminen, kun matto vedetään alta ja minkä eteen on tehty töitä.
Lavastettua juttu, että pääsee eroon miehestä. Lopullisesti.
Ikävä sanoa, mutta luulenpa että Petri on seonnut ei vähiten siksi, koska tämä T on tummempi kuin kantasuomalainen. Sillä ei pitäisi olla mitään väliä, mikä on henkilön ihonväri, mutta luultavasti suomalaiselle aviomiehelle sillä on väliä.
Tykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstasta on tullut ulilaudan jatke, ei voi muuta sanoa. Päivällä oli vielä muutama asiallinen kommentoija paikalla. Nyt on vaan vihaa!
Kuule Karita. Lopettaisit sen vieraiden miesten kanssa makaamisen ja vihaaminen päättyisi siihen paikkaan.
Miksi joku "vihaisi" ventovieraita ihmisiä? En minäkään pettänisestä pidä mutta eiköhän nuo kaksi tiedä parhaiten mitä on tapahtunut. Pitäisikö sunkin hankkia elämä.
Jos sulle on ok että 20 vuotisen avioliiton rikkoo paratiisiin luikerteleva tumma, pitkä, sähisevä ja siemeniä ympäriinsä sylkemä mosambikilainen käärme niin se on sun asia. Ehkä tuollaisesta haaveileminen piristää pimeneviä iltoja siellä Nilsiässä, mutta täällä pk-seudulla siihen suhtaudutaan pidättyväisesti.
Huutista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, että Karita sallii postauksensa kommentoinnin. Itse olisin laittanut pois. Siellä miehet häntä horottelee kuten täälläkin. Oksettavaa sakkia. Toivottavasti on yksityisviestit laittanut estolle. Jos ei mies ansainnut pettämistä, ei Karitakaan tätä sontaa.
Pettäville naisille löytyy aina puolustajia, ja auta jos mies on se syyllinen?
Mitä? Eikö Selänne ja Koivu ole vaan koviä äijiä? Nainen on hortsu, jolle täysin vieraat miehet kirjoittelee juuri nyt uhkauksia.
Vierailija kirjoitti:
"Karita, kerrohan mikä on onnellisen avioliiton salaisuus?"
"Kyllä se on se, että ottaa välillä vierasta parrua mekkoon"
"Kiitos Karita. Uskon sinua, olethan hyvinvointivalmentaja, jolla on koulutusta ihan ylioppilaaksi asti!"
Kokit ja ylioppilaat samassa veneessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun näyttää hellyttävältä tuo Teemun perhekuva. Kaunis vaimo ja ihanat lapset. Aikamoista touhua Karitalta jos tuollaisen on mennyt rikkomaan.
Karitalta? Eikö se nyt hitto mene jakeluun, ettei kenelläkään muulla ole velvollisuutta pitää pystyssä toisten korttitaloja ja onnettomia suhteita? Jos siinä olisi kaikki kunnossa, niin se olisi ihan se ja sama mitä yksikään Karita tekee. Ihan siitä riippumatta, näyttääkö perhekuva kauniilta ja idylliseltä jonkun randomin mielestä.
Eihän se kenenkään toisen vastuu ole mutta omilla teoilla seuraukset ja leikkiin tarvitaan aina kaksi. Kerran tuttavallani oli työkaveri joka halusi kerran vuodessa rikkoa jonkun perheen ja vietellä varatun. Tämä oli siis hänelle pelkkää tietoista hupia.
Vierailija kirjoitti:
Mennä someen kirjottelemaan että VIHAA lapsensa äitiä. Huhhuh mikä ukko!
Te ette tiedä miltä miehestä tuntuu, kun vaimo pettää ja pitää kulisseja. Petri on vihainen eikä hullu.
Saiko korppu parrua hierontapöydällä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Karita, kerrohan mikä on onnellisen avioliiton salaisuus?"
"Kyllä se on se, että ottaa välillä vierasta parrua mekkoon"
"Kiitos Karita. Uskon sinua, olethan hyvinvointivalmentaja, jolla on koulutusta ihan ylioppilaaksi asti!"Kokit ja ylioppilaat samassa veneessä.
Pakkomielle on puolustaa pettämistä viimeiseen saakka.
En ole ikinä ollut Karita fani enkä ymmärrä hänen suosiotaan. Ymmärrän enemmän kuin hyvin tuon miehen tuntemukset, mutta hän meni kyllä kirjotuksensa kanssa liian pitkälle. Lähes 60v. mies julkaisee suutuspäissään tuollaisen täysin suodattamattoman tilityksen. Ja vielä antaa sen olla esillä ihan hyvän aikaa sekä kommentoi lisää. Wtf? Mikähän tuonkin liiton todellinen laita on ollut kun yksi on ilmlselvä ortoreksikko ja toinen menettää julkisesti itsehillintänsä niin ettei nyt ihan heti tule vastaavanlaista mieleen, vaikka kaikenmaailman pettämiskohuja on ollut kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Onko se muisto kehossa joku tatuointi?
Tulee mieleen et jokin ikävämpi jälki, kolhu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein että joku mies avautuu näistä naisten pettämisistä. Olen kokenut ihan saman. Tuo Petrin postaus voisi olla omani ihan sanasta sanaan. Se kaikki mitä antaa perheelleen ja lapsilleen ei merkitse mitään vaimolle. Vähän menee huonosti niin vieraasta miehestä hyvinvointia.
Kaikki sympatia on Petrin puolella. Senkin takia että oma vaimoni esitti juuri samanlaista enkeliä petettyään minua ja selittää kuinka kaikki ei ole niin toinen väittää. Kyllä se vaan voi olla totta.Petrin kirjoitus on niin puhdas tunneavautuminen, kun matto vedetään alta ja minkä eteen on tehty töitä.
Niin munkin eksä vois kirjoittaa noin. Unohti vaan kirjoittaa myös, että kotona oli itsetuntonsa menettänyt, sohvalla kaljaa kiskovat ukko, jota sai tsempata joka helvetin käänteessä. Vertaili itseään muihin ja tietty oli aina muita huonompi. Jos jotakin muutosta ehdotit, että elämä tai ajatusmaailma olisi positiivisempi, niin aina oli monta syytä miksi ei voi tehdä mitään, parempi rypeä siinä itsesäälissä. Ja vika oli aina muissa. Ja minä ihan vaan mulkun perässä lähdin toisen matkaan, kun elo sen sohvavätyksen kanssa oli hänen mielestä niin ihanaa. Not. Sanoi vielä, että takas on turha ruikuttaa, no enpä kuule ole taaksepäin katsellut. Että tarinoilla on monta puolta ja monta kertojaa.
Että sellaiset psykoosit siellä. Tää on jo huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Perheessä on paljon patoumaa, huom perheessä. Kamelin kaula on katkennut. Tämän palstan ei tarvitse ratkoa kumpi on pahis, mies vai nainen. Onneton tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.
Kiihotuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä on aiemmin yksityisenä miehenä tunnetun miehen julkinen ulostulo, niin mikähän on ollut todellisuus kotona.
Karitan olis aika jättää tuo ukko.
Tiedä millä kiristää. Tuon postauksen perusteella pahantahtoinen ja todella arvaamaton ukko.
Milläköhän Karita miestä on kiristänyt, jotta saanut postauksen poistumaan? Veikkaan lapsen huoltajuutta.
Vieraanttuminen on ikävä ilmiö. Eikös jotkut paljon siitä puhu? Nyt heillä olisi aika tulla asiassa julkisesti esiin ja puhua sen haitoista lapsille.
Eikös tässä ole kyseessä teini-ikäinen lapsi. Kyllä hän varmaan on jo muodostanut käsityksensä vanhemmistaan. Ja jos lähti äitinsä mukaan, se kertoo jo jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muisto kehossa joku tatuointi?
Tulee mieleen et jokin ikävämpi jälki, kolhu?
Onko pitkälle edennyt kuppa muuttanut kasvonpiirteitä?
Miten omistushaluisuus mielestäsi ilmentyy tässä tapauksessa? Ja huomioithan että on normaali reaktio kritisoida pettämistä.