Inhoan "kotihiiri" tyyppisiä ihmisiä
Ihmisiä jotka istuvat vain tietokoneillaan eivätkä halua tehdä mitään
Kommentit (54)
Olen sellainen ja oudoksun puolestani ihmisiä, jotka ovat aina menossa. Meitä on moneen junaan.
Ilmiannettu.
Lopettakaa jo vihaaminen!!
Mitä se sua liikuttaa vai eikö taaskaan kukaan halunnu nähä sua?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muuta itse teet (aika koominen aloitus :D)
Mä oon kotihiiri, mutta harrastan tanssia, lenkkeilyä ja ilmoittauduin juuri järjestyksenvalvojakoulutukseen. Olisin mennyt myös maanpuolustuskoulutukseen, mutta ystävältä leikattiin jalka, joten leiriviikonloppu syyskuussa jää nyt väliin.
Miten ystävän jalka vaikuttaa sinun tekemisiin?
Kotona on kyllä aika paljon tekemistä.
Älä mene heidän koteihinsa niin et edes tiedä heidän olemassaolostaan mitään.
Annetaan aloittajalle vähän armoa ajattelemattomuudesta. En usko, että hän tarkoitti asiaa ihan niin pahalla, kuin mitä otsikko antaa ymmärtää. Kyllä itsekin olen syyllistynyt joskus aivopieruihin, jotka kaduttavat myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kotihiiri ei ole sama kuin tietokonenörtti. Kotona viihtyvä voi olla hyvinkin toimelias, luova ja itsenäinen. Eli aivan huipputyyppi! :D
Tietokonenörtti ei ole sama kuin elämänhallinnan menettänyt yksilö. Tietokonenörtti voi tehdä tietokoneellaan toimeliasta, luovaa ja itsenäistä työtä ja sen lisäksi olla itse toimelias, luova ja itsenäinen. Eli aivan normaali tyyppi! :)
Vanhimmiten minusta on tullut kotikissa.Rakastan kotona oloa.
Onneksi on tullut nuorena mentyå ihan tarpeeksi , nyt voi rauhoittua.
Ketään ei kiinnosta sun tuntemukset.
Minua taas ihmetyttävät ja vähän säälittävätkin ihmiset, jotka ovat koko ajan menossa kaikkiin kissanristiäisiin eivätkä osaa olla edes yhtä iltaa yksin kotona. Yksi kaverini on tällainen. Mikä siinä kotona yksinolemisessa oikein on niin pelottavaa?
Emmä viitti edes alapeukuttaa. Ja loukkaa noin hikikomoreja.
Inho on tunne, joka haittaa vain itseäsi.
"inhoan koneella istuvia ihmisiä" kirjoittaa koneella istuva ihminen
Vierailija kirjoitti:
Älä mene heidän koteihinsa niin et edes tiedä heidän olemassaolostaan mitään.
Ei sulla ole mitään asiaa toisten koteihin.
Minäpä teen etätöitä kotikoneelta, ja nostan siitä huippupalkkaa. Käykö kateeksi?
Voihan sitä noinkin elämänsä tuhlata, vihaamalla.
Onneton...