Hopeavesi
Olen aina pitänyt sitä myrkyllisenä. Nyt omaiseni ilmoitti että on ruvennut juomaan sitä ja en tiedä mitä tehdä. Auttaa ilmeisesti ulkoisiin tulehduksiin mutta mitä luin niin on myrkyllistä sisäisesti nautittuna.
Omaiseni nimenomaan juo sitä. Hän ei usko että siitä mitään haittoja olisi vaikka olen linkannut kaikkea löytämään tietoa siitä.
Jotkut ihmiset tuntuvat vannovan sen nimeen kun taas lääkärit ja tutkijat tyrmäävät aineen välittömästi. Itse uskon että on juotuna myrkyllistä kun taas omaiseni ei ja juo sitä joka päivä.
Mitäköhän tässä on nyt odotettavissa ja milloin mahtaa sitten hänellä terveys pettää?
Kommentit (9)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d058725f-4697-4e20-895b-93f13e48e7ec
Hopeaveden juominen muuttaa jossain vaiheessa ihon harmaaksi ja muutos on pysyvä. Mitään terveyshyötyjä aineella ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta minun sanomiseni yhtään mitään ikävä kyllä.
Sukulaisesi on saanut idiotismitartunnan, olen pahoillani, tuohon ei auta mikään.
Samaa mieltä. Se on haitallista. Ei ole mitään syytä juoda metalleja. Vitamiinivalmisteet eri asia. Minuakin järkyttää ihmisten luulo, että pitäisi nauttia sisäisesti sellaista. Onko muista sukulaisista apua, joku oikeasti kiva ihminen, johon hän luottaa - osaako joku puhua järkeä.
Myrkkyähän hopea on sisäisesti nautittuna. Ja tosiaan kun riittävän pitkään käyttää, iho muuttuu siniharmaaksi, pysyvästi.
Paskaa, sano sille että lopettaa.