Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkökeskeinen mies?! Kuinka kestätte?

Vierailija
30.08.2023 |

Millaista elämä tällaisen miehen kanssa on? Tai ulkonäkökeskeisen miehen tapailu?

Miten koette sen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi. Onneksi ei tarvitse.

Vierailija
2/6 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ulkonäkökeskeinen? Oman ulkonäkönsä suhteen, kumppanin ulkonäön suhteen vai molempien? Nämä eivät nimittäin ole samoja asioita. Olen tavannut ylipainoisia kaljuja kaljamahoja joille ei kelpaa kuin hoikka ja kauniskasvoinen, ja treenattuja komistuksia joille kumppanin pieni ylipaino on ihan okei. Aika erilaisia ihmistyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä eritteleen tarvitse alkaa ^

Olin naimisissa 20v miehen kanssa joka ei ollut yhtään ulkonäkökeskeinen. Komea mies ja piti itsestään huolta muttei koskaan arvostellut muiden ulkonäköä tms. Hänellä oli niin hyvä itsetunto.

Nyt olen seurustellut miehen kanssa joka kommentoi muiden ulkonäköä, kritisoi omaansa ja kehuu minun ulkonäköä. Minä en tarvitse tuollaisia kehuja.

Rasittavia tuollaiset ulkonäkökeskeiset miehet ovat huonon itsetuntonsa takia. Ihan kuin ihmisessä ei mitään muuta olisi.

Vierailija
4/6 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en ole sekaantunut sellaisiin. Joskus parikymppisenä oli joku tyyppi, joka olisi halunnut, ja hän kyllä suunnitteli asujaann ihan hulluna. Ei ollut mikään ruudinkeksijä, ei mennyt jatkoon.

Vierailija
5/6 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tapailin pari kuukautta miestä, joka kehui koko ajan ulkonäköään. Hän tuli siis iskemään ravintolassa ja yritti kyllä olla romanttinen, mutta ei siinä miehessä ollut mitään persoonaa. Toinen pidempiaikainen miesystävä kärähti ulkonäkökeskeisyydestä arvostelemalla jonkun kadulla kulkevan naisen läskiksi. Olen hoikka, mutta en siedä tuollaista ilkeää kommentia ketään kohtaan, kuulipa kohde sitä tai ei. Kertoo ihmisen luonteesta tarpeeksi.

Vierailija
6/6 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä kommentoi tapailummw alussa lihavia ihmisiä todella negatiiviseen sävyyn. Sanoin suorat sanat että loppuu tai minä lähden.

Kuulemma edellinen naisystävänsä oli naureskellut mm. pienirintaisille naisille ym.

Välillä mietin olenko liian fiksu tuolle miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi