Satisfyer miehelle
Mies, oletko itseesi kokeillut esim vaimosi/tyttöystäväsi Satisfyer-tyyppistä klitoriskiihotinta. Aikaansaako minkäänlaista mielihyvää ?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut pienempää versiota eikä oikein toiminut. Se tuli jonkun joulukalenterin mukana. Samassa kalenterissa tuli myös pieni hierontavibraattori missä on pallomainen pää ja sillä taas voi saada hyvinkin laukeamaan kun osuu oikeaan kohtaan terskan alle.
Jonkun seksishopin joulukalenteri ? Oliko oikea satisfaieri vai joku halpis ? Tykkäskä tyttösi kuitenkin siitä ?
Mulla on parikin Satisfyeria, kumpikaan ei ole klitoriskiihotin.
M35
Kyllä sillä orkut saa, kun käyttää vibraa ja imua yhtä aikaa. Jännästi se sykkivä imukin tekee hyvää, eikä itse asiassa mene kauhean pitkäänkään, kun perma jo lentää. Itsellä herkin paikka on juuri frenulumin alapuolella, mutta tämähän on yksilökohtaista..
Olen, on olemassa Satisfyer for men. Tyttöystävä osti ja hän haluaa välillä käyttää sitä minuun. Ei kyllä kauaa tarvitse orgasmia odotella. Kannattaa hankkia tuo lämmittävä malli, ettei tartte heti vaihtaa.
Ps. Ainoa huono puoli on että ISON omaaville tuo pitää laittaa paikalleen ennen täyttä seisokkia, sillä sitten tuon sisään et enää mahdu ja syvyys on vain 14cm, tosin pituus riittää kyllä, sillä eihän sen tartte koko penistä peittää mutta reiän halkaisija ei riitä.
Eiku meinaan sellaista naisten klitorisimuria. Onko miehet saaneet sellaisella säväreitä vai onko ihan tyhjänpäiväinen ?
MdS kirjoitti:
Eiku meinaan sellaista naisten klitorisimuria. Onko miehet saaneet sellaisella säväreitä vai onko ihan tyhjänpäiväinen ?
Minä en saanut siitä oikein mitään. Vaimo hoitelee minut usein tehokkaalla wand-sauvallansa. Bulletin teho ei riittänyt, vaikka hyvältä tuntuikin ja sitten päätimme kokeilla vähän jytympää vehjettä, niin se oli erittäin hyvä kokemus. Jäi ihan arkipäiväiseen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut pienempää versiota eikä oikein toiminut. Se tuli jonkun joulukalenterin mukana. Samassa kalenterissa tuli myös pieni hierontavibraattori missä on pallomainen pää ja sillä taas voi saada hyvinkin laukeamaan kun osuu oikeaan kohtaan terskan alle.
Jonkun seksishopin joulukalenteri ? Oliko oikea satisfaieri vai joku halpis ? Tykkäskä tyttösi kuitenkin siitä ?
Mulla ei ole tyttöystävää koska mulla on satisfyer