Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesseksiä ryhmässä

Ryhmäilyä pojille
29.08.2023 |

Kun olet harrastanut seksiä miesten kesken ryhmässä, mikä on yleensä ryhmän koko: 3,4,5 vai enemmän ? Onko jäänyt kertakokeiluksi ? Pystyykö toiseen keskittymään kunnolla tai omaan nautintoon ? Onko enemmän hidasta naintia vai nopeaa menoa ? Painottuuko enemmän suuseksiin tai jollekin muulle osa-alueelle ? Onko teillä katselijoita tai ujompia osallistujia ? Nimim haluaisin ainakin seurata ja ehkä osallistua

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli kerran neljä ja minä olin huomion keskipisteenä. Yks imi ja toiset runkkas, välillä nuoli anusta ja nännejä. Alkuun hieman kiusallista mutta kyllä se vartin puuhastelun jälkeen rupes rentouttamaan. Lopuksi panin yhtä niistä.

Sit kerran oltiin kolmestaan ja aika sekalaisella meiningillä.

Vierailija
2/7 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmistaan blowjob rinki. Mahtavaa menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiehtoo mutta vielä kokeilematta. On ollut puheenaiheena kyllä että ehkä lähitulevaisuudessa pääsen mukaan

Vierailija
4/7 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiehtoo mutta vielä kokeilematta. On ollut puheenaiheena kyllä että ehkä lähitulevaisuudessa pääsen mukaan

Tahtoo kanssa tuollaiseen rinkiin mukaan ;)

Vierailija
5/7 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täällä saadaan joku rinki sovittua keskustelijoista ?

Vierailija
6/7 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä oli kerran neljä ja minä olin huomion keskipisteenä. Yks imi ja toiset runkkas, välillä nuoli anusta ja nännejä. Alkuun hieman kiusallista mutta kyllä se vartin puuhastelun jälkeen rupes rentouttamaan. Lopuksi panin yhtä niistä.

Sit kerran oltiin kolmestaan ja aika sekalaisella meiningillä.

Oliko noi osallistujat entuudesta tuttuja vai mistä löysit noin mukavaa seuraa.

Tuntemattomien kanssa varmaan aluksi tosiaan kiusallista. Joka tap ihanan kuuloista rentoutumista.

Vierailija
7/7 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksri tvllä oli ilmoitus että joku etsii ryhmää. Onko tää tavallista ? Uskaltaisitko lähteä jonnekin möksälle kun ei muita tunne ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä