Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helppy

Mari
29.08.2023 |

Hei,

Onko kellään kokemusta Helppy-nimisestä yrityksestä? Millainen yritys on työnantajana? Oletteko saaneet apua iäkkäille lähiomaisille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, jos löytyisi kokemuksia Helppynä toimimisesta? Millainen työnantaja on?

Vierailija
2/6 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö kokemuksia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vuoden avustin muutaman kerran viikossa muistisairasta leski rouvaa. Hän pyysi työntekijäkseen. 

Oli vaikea saada palkanmaksu läpinäkyvästi oikein toimimaan. Tilitoimistossa kävimme yhdessä. Se toimi palkan laskijana.

Minä vein tunnit tilitoim. + hain valmiin laskun + otin häneltä allekirjoituksen pankki siirtoon  + lähetin laskun postissa pankkiin + sitten sain palkkani....

Hänen jälkeensä mietin miten voisi sen tehdä helpomminkin. 

Kilpailutin muutaman yksityisen hoiva yrityksen.

Kun minulla oli avun tarvitsija, niin otin yhteyttä myös Helppyyn.

Heidän kanssa keskustelu johti työsuhteeseen helppyn kanssa.

Heti aluta asti he maksavat työntekijälle enemmän kuin TES vaatii.

Koulutus, työkokemus alalta ja "ikälisät, LA lisä 25 % jne. Lomarahat" ainakin minulla 11,5% päälle.

Olen palkkaan tyytyväinen. Myös asiakkaani ja hänen lapsensa ovat tyytyväisiä.

Hänen lapset hoitavat helpystä tulevan laskun 16,80 e/ tunnilta. ( 60 % kotital.vähennys suoraan vähennetty laskusta).

Joka käynniltä kirjaan kuulumiset ja työt lähtemään sovitulle lapselle. Ja seniorin kanssa sovimme seuraavan käynnin.

Kun työntekijä saa seniorilta / asiakkaalta tai hänen omaiseltaan kiitettävää palautetta, palkkaa nostetaan portaittain.

Se todella kannustaa sitoutumaan auttamiseen. 

Tämä on minulle ensimmäinen työpaikka ikinä, kun työn antaja nostaa itse palkkaa! - Ja oikeasti kiittää hyvin tehdystä työstä.

Kiireetöntä kohtaamista, rinnalla elämistä.

- Jos työntekijä ei miellytä, ei löydy yhteistä säveltä. ... tilaaja ei joudu asiasta enempää kärsimään. Ei ole irtisanomis aikaa tms.  Sitten voidaan kokeilla toista työntekijää.

Vierailija
4/6 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus ainakin oli että rekrytointi oli todella huonoa. Itse ottivat yhteyttä ja sitten sen jälkeen vastauksien saaminen kesti. Alkupuhelun jälkeen ei sovittua jatkoa koskaan tapahtunut, eikä mihinkään viesteihin vastattu. Eli en itse ainakaan suosittele ko. yritystä. 

Vierailija
5/6 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma ei vastaa edes viesteihin. Puheluihin ei vastata tai ne katkaistaan. Ei vaikuta kovin hyvältä palvelulta. Olen yrittänyt saada firmaan yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla ja lomakkeella. Tuloksetta. Huonolta vaikuttaa.

Tsekkasin talousluvut, ja ne ehkä kertovat syynkin miksi eivät vastaa mihinkään.

Vierailija
6/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppy vaihtanut nimensä Hembyksi. En tiedä firmasta muuta, kuin ettei heillä ainakaan töitä tunnu olevan tarjolla.

Jätin hakemuksen ennen joulua, hoitoalan koulutus on.

Ei muuta yhteydenottoa, kuin kerran kk lähetetty kysymys s-postitse, että olenko yhä käytettävissä.

Alue Pirkanmaa siis. Kiinnostaisi kuulla miten muilla alueilla? Onko tullut työtarjouksia?