Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä keksisi mitään kamalampaa paikkaa asua kuin tällainen teekkareiden talo

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tuota, että jos jotakin "voi" tehdä niin miksi niin PITÄÄ tehdä? Aivan karmealta paikalta näyttää tuo teekkareiden sottaleiri.

Luulin tuota mörskää pitkään Sininauhasäätiön rakennukseksi.

Vierailija
22/28 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tuota, että jos jotakin "voi" tehdä niin miksi niin PITÄÄ tehdä? Aivan karmealta paikalta näyttää tuo teekkareiden sottaleiri.

Juuri näin. Minäkin voin omassa talossa maalata seiniin suttua ja vaikka kusta niihin, mutta miksi tekisin niin? Siksikö, että olisi hehheh-hehheh-hauskaa ja vapautta niinku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Nuo vaikutti viihtyvän tuolla, mutta ei se tietenkään kaikille sovi. Onhan tuo vähän semmoinen "aikansa kutakin"-ratkaisu, ne muutamat ikimuistoiset opiskeluvuodet tuossa ja sitten elämässä eteenpäin. Minunkin vanhemmat on aikanaan tavanneet tamperelaisessa opiskelija-asuntolassa, jossa ilmeisesti oli silloin 80-luvulla melko yhteisöllinen meininki ja pitkälle kestäviä ystävyys- ja seurustelusuhteita syntyi. Kyllä sellaisessa asumisessa on paljon hyvää, nykypäivänä yhä useammat on yksinäisiä kun ihmiset eristäytyy omiin yksiöönsä.

Tämä. Minun parhaat ystäväni ovat 15 hengen solusta, jonne muutin fuksivuonna. Nykyisin opiskelijat pyörii entisten kavereidensa kanssa ja uusiin samaa alas opiskeleviin ei tutustuta niin läheisesti edes teekkareina.

Vierailija
24/28 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrttimies kavereineen vetää 24/7 huumeita parvekkeella ja kaikki muutkin saavat osansa. Seuraavaksi kukaan talosta ei enää työllisty koska huumetestit näyttävät positiivista. Siitä se nistin ura urkenee 😂

Vierailija
25/28 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä keksin vaikka kuinka monta kamalampaa paikkaa. Sentään lämmintä ja vettä tulee hanasta. Vessaankin pääsee ihan pöntöllä istumaan.

Vierailija
26/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinua ei sinne valittaisikaan asumaan, joten ei tarvitse asiasta huolehtia.

Vierailija
27/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tekarit asuu?

Vierailija
28/28 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin. Ja panisin. :D T: N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi