Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset jaksaa koko ajan kytätä ja kontrolloida kaikkia muita ihmisiä?

Maotse Tung
27.08.2023 |

miksei iloinen hippien feelis kuten etelä euroopassa ja afrikassa? miksi kaikkea mitää mitata ja kytätä ja elämän odotetaan alkavan sitten eläkkeellä kun olet suorittanut elämäsi orjana

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään sillä ihmiset pois pahanteosta: Mulkosilmällä

Sama ei koske rikollisia.

Vierailija
22/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan sen johtuvan meidän vähäisyydestä. Pienet kylät joissa oli omat juoruämmät kaupan kulmalla. Tiedettiin kaikki taloissa asujien asiat. Sukupolvesta toiseen sitten nämä taipumukset ovat kulkeutuneet. Vieläkin olemme pieni paikka vajaan 5,6 miljoonan populaatiolla.

Aamuyöstä ajattelin kaikenlaista ja vaikken missään nykissä tai vastaavissa olekaan käynyt, mietin esim miten pieni meidän pääkaupunkimme keskustakin on.. Tätä turistitkin aina ihmettelevät. Mutta toisaalta olen mieluusti suomalainen ja liikutun aina kun olen tullut koneella hki-vantaalle,  se metsäinen maisema joka näkyy pitkään koneesta on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääjät ovat yleensä niitä, joilla ei ole omaa elämää ollenkaan. Heillä ei ole harrastuksia, ei mielenkiintoa mihinkään, sukulaisetkin on suututettu joten verhon raosta ja avaimen reiästä kytätään naapurien ja ohikulkijoiden tekemistä ja vaatetusta ynnä mitä milloinkin. Päivän ainoa ilo sitten päästä juoruamaan jonkun kanssa joka viitsii kuunnella kyttäyksistä. Näitä ihmisiä on paljon, kirjoittavat jopa tänne palstalle.

Vierailija
24/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei  ne liene muuta kuin helvetin omahyväisiä , narsismiin taipuvaisia. Omat asia jotka pahasti pielessä,.. henkisellä tasolla, ei tule mieleen niin kun kyttää muita , tietää toisten asiat paremmin kuin omansa.

Vierailija
25/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään sillä ihmiset pois pahanteosta: Mulkosilmällä

Sama ei koske rikollisia.

Meillä olisi kuule 1000-kertainen määrä rikollisia ilman mulkosilmäilyä.

Vierailija
26/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa on kameravalvonta kaduilla. Suomessa riittää naapurikyttäys :D

Vierailija
27/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on hyvin kattava kameravalvonta. Kun astun ovesta ulos, niin olen heti siinä oven edessä kolmessa kamerassa.

Vierailija
28/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on hyvin kattava kameravalvonta. Kun astun ovesta ulos, niin olen heti siinä oven edessä kolmessa kamerassa.

Hyi kauhia :O

Vierailija
29/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei osaa elää!

Vierailija
30/30 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin naapurin vanha vatsakas ukko sano hankisit elämän,etkä aina olisi lasten lastesi kanssa. Unohdin Hekan kerrostalon muutaessa imotutaululle laitta heippa lappua.Heippa olen uusi naapurinne ,serustellut jo 22vuotta!Joten en ole vapaata riistaa naapurin kaappi juopoille .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme