Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpit, mitä herkkuja kahvipöytään?

Vierailija
20.12.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yleensä ollaan kärppänä vastaamassa minuutin sisällä. Eikö karpeilla ole yhtään ystäviä jotka kävis kahvilla? Joutuuko karppi lopettamaan sosiaalisen elämän kokonaan? Entäs lasten synttärit, pihviä ja salaattia kehiin?

Vierailija
2/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ei-karppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkki mascarpone juustoa

vajaa 1dl kaakaojauhetta (esim. van Houten)

makeutusainetta maun mukaan (itse käytän hermesetaksen nestemäistä vajaa teelusikallinen)

rommiesanssia pari tippaa

Sekoita nämä kaikki aineet ja pyöräytä pikkupalloiksi (saa olla aika tiivistä massaa). Pyörittele kookoshiutale-hasselpähkinärouheessa. Jääkaappiin " kovettumaan" NAM NAM NAM

Vierailija
4/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on kahvipöydässä joko kuivakakkua, kääretorttua tai jotain suklaakakkua. Juhlavimmissa tilaisuuksissa täytekakkua tai voileipäkakkua.

Karppisellaisia.

Karppaussivuston resepteissä on miljoonia leivonnaisohjeita, sen kun valitsee sieltä omansa.

Vierailija
5/10 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierasvarana siis ihan samaa kuin kaikilla muillakin, torttuja, pipareita, kakkua. Jos pitäis toselle karppaavalle jotain tarjota, niin varmaan leipäjuustoa ja marjoja ja 70% tummaa suklaata. En mä mitään karppikakkuja osaa leipoa.

Vierailija
6/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianrasva-pellavansiemenpyörykät ovat tosi hyviä, ja ehdottoman terveellisiä, vieraatkin rakastavat niitä!

Vierailija
7/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä karppaan, vieraat saavat luvan kunnioittaa ruokavaliotani. Kahvia saa juoda, mutta ilman sokeria ja leivonnaisia.

Vierailija
8/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat LAMPAANrasva-pähkinäpalleroita, eikä mitään tuollaista iljetystä.

Vierailija:

Sianrasva-pellavansiemenpyörykät ovat tosi hyviä, ja ehdottoman terveellisiä, vieraatkin rakastavat niitä!

Vierailija
9/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku karppi vastata, tätä olen itsekin joskus miettinyt.

Vierailija
10/10 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvit ja salaatit kahvipöydässä? Onko se teillä karpeilla yleistäkin? En kyllä tajua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän