Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän suomalaisuutta

Emilia
26.08.2023 |

Kotimaassa en häpeä mutta heti kun matkustan ulkomaille ja näen suomalaisia, me erotutaan juntin näköisinä ja arkoina, ahdistuneina. Se on fakta. Onneksi mua luullaan ruotsalaiseksi ja vastaankin aina olevani ruotsista, en koskaan korjaa olevani Suomesta.

Tuskin minkään muun maan asukkaat häpeää. Tiedän etten ole ainoa joka häpeää suomalaisena ulkomailla

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä, mutta koen itse, että suomalaiset on ahdistavaa porukkaa, ja sen vaan sitten selkeämmin huomaa ulkomailla, koska ero muihin on niin selkeä. Suomalaisissa on paljon lempeyttä ja lämpöäkin, mutta se puoli pidetään visusti piilossa, ja muille ihmisille esitellään sitä juroa, passiivisaggressiivista ja ilkeääkin puolta. Ulkomaille olen muuttamassa. Koen, että mielenterveysasiat on Suomessa tosi huonossa jamassa, ja harva haluaa niitä asioita työstää. Viinaa vaan monet kittaa tai muita aineita, ja sitten on väkivalta ja muu. Ei kiitos, jotain muuta toivon elämältä.

Onnea väkivallattoman maan löytämiseen 😂

Vierailija
22/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kansalaisuuksien tosiaan kannattaisikin hävetä itseään, mutta supmalaiset eivät kuulu siihen joukkoon.

Sieltähän se taas kömpi esiin tuo vastenielinen rastisti ja nationalisti.  Sinun sietäisi hävetä ja todella paljon.

Eli iigorin mielestä kaikkien pitäisi hävetä itseään.

Siinä taitaa olla itsetunto aika pohjalukemissa, jos yrittää levittää häpeän sanomaa ympäriinsä.

Suomessa ei ole syytä hävetä, teillä nationalistien pääpaikassa on eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä että haluat esittää ruotsalaista. Et taida tietää millainen maine heillä on.

Vierailija
24/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kansalaisuuksien tosiaan kannattaisikin hävetä itseään, mutta supmalaiset eivät kuulu siihen joukkoon.

Sieltähän se taas kömpi esiin tuo vastenielinen rastisti ja nationalisti.  Sinun sietäisi hävetä ja todella paljon.

Tatjanaa ottaa päähän 😀

Vierailija
25/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä että haluat esittää ruotsalaista. Et taida tietää millainen maine heillä on.

Sinä varmaan kerrot sen meille?

Eri

Vierailija
26/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on hienoa olla rauhallinen, jalat maassa oleva suomalainen.

Vierailija
27/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Vierailija
28/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ap:n kanssa sama mieltä.

Toki eivät Kaikki suomalaiset ole ulkomaillakaan ahdistuneita säälittäviä juntteja, arkoja ja juroja, vain kännissä puhetaitoisia.

Toisessa päässä on rehvakas maailmankansalainen suomimies, joka junailee asiat reteästi huonollakin kielitaidolla.

No, ehkä nämä paistavat silmiin poikkeavuutensa ja edelliset yleisyytensä vuoksi.

Sosiaalisesti sivistyneet, omanarvontuntoiset ja siten muihin neutraalisti suhtautuvat suomalaiset ovat häviävän pieni vähemmistö.

Minä pysyn hiljaa, jos kuulen suomea puhuttavan ulkomaassa. Ellei ole todellisesta avuntarpeesta kyse.

Vierailija
29/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ap:n kanssa sama mieltä.

Toki eivät Kaikki suomalaiset ole ulkomaillakaan ahdistuneita säälittäviä juntteja, arkoja ja juroja, vain kännissä puhetaitoisia.

Toisessa päässä on rehvakas maailmankansalainen suomimies, joka junailee asiat reteästi huonollakin kielitaidolla.

No, ehkä nämä paistavat silmiin poikkeavuutensa ja edelliset yleisyytensä vuoksi.

Sosiaalisesti sivistyneet, omanarvontuntoiset ja siten muihin neutraalisti suhtautuvat suomalaiset ovat häviävän pieni vähemmistö.

Minä pysyn hiljaa, jos kuulen suomea puhuttavan ulkomaassa. Ellei ole todellisesta avuntarpeesta kyse.

Hävettäkö sinua pyytää apua ulkomaalaisilta?

Miksi?

Vierailija
30/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän Suomea ja suomalaisuutta

Vierailija
31/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tätä junttikansaa ja pysyn mahdolisimman kaukana toisista suomalaisista matkaillessani. Suomalaiset onneksi tunnistaa jo kaukaa, oltiin sitten missäpäin maailmaa hyvänsä.

Vierailija
32/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut hävetä suomalaisuuttani persujen vuoksi. Suomi näyttäytyy kunnon Junttilandiana näiden white trashien takia.

Vierailija
33/33 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En häpeä, mutta koen itse, että suomalaiset on ahdistavaa porukkaa, ja sen vaan sitten selkeämmin huomaa ulkomailla, koska ero muihin on niin selkeä. Suomalaisissa on paljon lempeyttä ja lämpöäkin, mutta se puoli pidetään visusti piilossa, ja muille ihmisille esitellään sitä juroa, passiivisaggressiivista ja ilkeääkin puolta. Ulkomaille olen muuttamassa. Koen, että mielenterveysasiat on Suomessa tosi huonossa jamassa, ja harva haluaa niitä asioita työstää. Viinaa vaan monet kittaa tai muita aineita, ja sitten on väkivalta ja muu. Ei kiitos, jotain muuta toivon elämältä.

Onnea väkivallattoman maan löytämiseen 😂

Kiitos, tulit sitten todistamaan pointtiani heti :) Ilkeää vattuilua, sitä te kyllä osaatte. Onnea sinulle terveiden ihmissuhteiden luomiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi