Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikeasti ymmärrä kuka laittaa puuron sekaan raejuustoa?

Vierailija
25.08.2023 |

Syötte kuin siat! Eikö teillä ole mitään vaatimuksia esim. ruoan maun suhteen, tuollaista ihme harmaata ja mautonta mössöä vaan syötte. Sikoja olette.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan puuron sekaan suklaanmakuista proteiinijauhetta ja pähkinävoita. Herkkujen herkkua tulee.

Vierailija
22/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa puuroon samantien vaikka fetajuustoa. Tai halloumijuustoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan rahkaa, se on hyvä yhdistelmä :D

Vierailija
24/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan. Jos on valittamista niin senkun tulet ottamaan miehestä mittaa. Sovitaan aika ja paikka. Tai sitten pidetään se leipäläpi kiinni internetissä.

En ole homoseksuaali.

Ap

Vierailija
25/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen asia mitä en ymmärrä yhtään on rahka. Ihme kitkerää hapanta mautonta mössöä. Hyi. Syötte sitä ilmeisesti vain proteiinin takia, väkisin ahdatte suuhun.

ap

Vierailija
26/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh. Mä käytän lisukkeena tai johki suolaiseen ruokaan.

Vierailija
27/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh hyh. Mä käytän lisukkeena tai johki suolaiseen ruokaan.

Maustatko siis puuron sokerilla? 

Vierailija
28/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen asia mitä en ymmärrä yhtään on rahka. Ihme kitkerää hapanta mautonta mössöä. Hyi. Syötte sitä ilmeisesti vain proteiinin takia, väkisin ahdatte suuhun.

ap

Mä syön rahkaa esim. marjojen kanssa. On hyvää.

Vierailija
29/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kaurapuuroa raejuuston kanssa olen syönyt siksi, että se on halpaa, nopeaa, helppoa ja pitää nälkää tarpeeksi kauan. Jokaisen ruuan ei tarvitse olla nautintoelämys vaan joskus se riittää että sillä elää. En voisi elää pelkästään sillä. Rahkaan pitää laittaa mysliä tms jotta menee, mutta sitäkin syön sen proteiinin takia. Eli ihan oikein.

Vierailija
30/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No onhan maustamaton jogurttikin samalla tavalla hapanta, syön mielellään myös etikkakurkkuja yms. :D

Vierailija
31/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan. Jos on valittamista niin senkun tulet ottamaan miehestä mittaa. Sovitaan aika ja paikka. Tai sitten pidetään se leipäläpi kiinni internetissä.

En ole homoseksuaali.

Ap

Aika homo saa olla, jos tekee toisten puuroista aloituksia vauvapaskaan.

Vierailija
32/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kaurapuuroa raejuuston kanssa olen syönyt siksi, että se on halpaa, nopeaa, helppoa ja pitää nälkää tarpeeksi kauan. Jokaisen ruuan ei tarvitse olla nautintoelämys vaan joskus se riittää että sillä elää. En voisi elää pelkästään sillä. Rahkaan pitää laittaa mysliä tms jotta menee, mutta sitäkin syön sen proteiinin takia. Eli ihan oikein.

Aivopesty proteiinihullu ilmoittautui. 

Vierailija
33/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro ja raejuusto sopii oikein hyvin yhteen. Ei niitä mössöksi sotketa vaan laitetaan nätisti lautaselle. Lisäksi marjat ja teelusikallinen rasvaa. Itse lisään vielä mangososetta. On hyvää ja pitää hyvin nälkää.

Vierailija
34/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En suinkaan. Minä pidän rahkasta. Samoin kuin pidän viilistä, piimästä ja maustamattomasta jogurtista. Kaikki niistä enemmän tai vähemmän happamia maitotuotteita. Proteiini ei minua kiinnosta tippaakaan. Sitä tulee sen mitä tulee. 

Vierailija
35/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin syödä raejuustoa ja kaurapuuroa, en niitä kyllä samalle lautaselle laittaisi. Raejuusto ei minusta ole hyvää lämpimänä. 

Vierailija
36/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silliä ja tilliä kaurapuuroossa joka aamu.

Vierailija
37/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ylipäätään syötte? Lopettakaa! Syöminen on hei ällöttävää, ootte ällöttäviä ja mä oon ainoa joka ei oo ällöttävä! Ällöttävää!

Ap

Vierailija
38/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/48 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/48 |
25.08.2023 |