Hallitus leikkaa 4 miljardia heikompiosaisilta ja rahoittaa sillä uuden Turku-Helsinki-radan hyväosaisille....
....Petterin äänestäjille. Turusta kun on.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tallaisia-saastoja-hallitus-suunnit…
Kommentit (45)
4 miljardilla töitä suomalaisille tai sitten vastikkeetonta makoilurahaa? Asian voi nähdä monelta kantilta.
Vierailija kirjoitti:
4 miljardilla töitä suomalaisille tai sitten vastikkeetonta makoilurahaa? Asian voi nähdä monelta kantilta.
Ei ole makoilurahaa, vaan tukea ihan tavalliseen elämään huonosti palkatun osa-aikatyön tueksi. Yhä useampi tekee vastentahtoisesti osa-aikatyötä.
Kerrotko ap millaiset tulorajat hallitus on säätänyt sen tunnin junan asiakkaille? Vai tarkistaako konduktööri junaan astuvilta asiakkailta ulkoisen hanituksen perusteella kuuluuko tänä hyvä- vai huono-osaisiin?
Itse luulen että Purra unohti vain mainita junan. Sehän olisikin ihan hirveää, jos hallitus kertoo säästöistä mutta unohtaa mainita isoimman menoerän.
Vierailija kirjoitti:
Itse luulen että Purra unohti vain mainita junan. Sehän olisikin ihan hirveää, jos hallitus kertoo säästöistä mutta unohtaa mainita isoimman menoerän.
hih hih
Helsinkiin tulee joku uusi tunnelikin, johon menee miljoonia.
Jaa, että julkinen liikenne on nyt hyväosaisten juttu? 😀 Milläs ne köyhät liikkuu sitten?
Voiko lahjoitetun rahan vähempää antamista sanoa ottamiseksi?
Pitäähän PS huolen siitä että radan tieltä ei kaadeta YHTÄÄN PUUTA!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että julkinen liikenne on nyt hyväosaisten juttu? 😀 Milläs ne köyhät liikkuu sitten?
Kävellen, elleivät osaa varastaa polkupyörää.
Luulin vasemmiston olevan julkisen liikenteen puolella?
Vierailija kirjoitti:
On eri asia lisätä vuoroja kuin kaataa puita uuden linjan tieltä.
Ratatyömaa antaa monelle lapiomiehelle töitä.
On ne hurjia ne persut kun rataa ei rakenneta ihan vaan valtion budjetista vaan vouti käy erikseen ryöstämässä köyhiltä neljä miljardia jotka viedään ratatyömaalle isossa mustassa salkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia lisätä vuoroja kuin kaataa puita uuden linjan tieltä.
Juu juu. Jos olisi teidän projekti, niin ei varmaan paljon itkettäisi muutaman havun perään, koska junat ja joukkoliikenne ovat niin energiatehokasta että lässyn lää.
Vierailija kirjoitti:
On ne hurjia ne persut kun rataa ei rakenneta ihan vaan valtion budjetista vaan vouti käy erikseen ryöstämässä köyhiltä neljä miljardia jotka viedään ratatyömaalle isossa mustassa salkussa.
On meillä muuten ökyrikkaita köyhiä kun niiltä voi käydä noutamassa neljä miljardia ihan tuosta vaan.
Säilyttääkö köyhät miljardejaan eteisen pöydällä että persu voi vaan kaapata ne ja juosta ratatyömaalle jos vähänkin varomattomasti raottaa oveaan?
Itse luulen että Orpo antaa joidenkin vähäosaisienkin matkustaa junalla joskus.